ایزوگام قیرگونی آسفالت در سازمان آب

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب

شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

بشر همواره برای زنگ خطرهای خود به دنبال راه کار می گردد. یکی از این زنگ خطرها وجود لکه های زرد رنگ بر سطوح و یا بوی نامطبوع رطوبت است که این نشان حاکی از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین و پی ساختمان می باشد. نفوذ آب موجب استهلاک ساختمان و ایجاد پوسیدگی در پی ساختمان می گردد بنابراین این زنگ خطر را باید بسیار جدی گرفته و هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام نماییم. اهالی محترم محله سازمان آب گوش به زنگ باشید و اگر زنگ خطر را شنیدید، آسوده خاطر باشید چرا که هم اکنون شرکت ایزوگام گستران معتبرترین و باتجربه ترین شرکت در زمینه عایق کاری، نم گیری و آب بندی در محله شما یعنی در سازمان آب آماده ارائه انواع خدمات عایق کاری ساختمان همانند ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و ... می باشد. بنا براین همین حالا اگر آب در دست دارید زمین گذاشته و با شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب

فرض کنید می خواهیم در یک ساختمان که در مرحله پی و فونداسیون است ایزوگام و عایق رطوبتی مناسب نصب کنیم. آیا می دانید زیر سازی ایزوگام در ساختمان ها ی نو ساز چگونه اجرا می گردد؟

جهت اجرای یک زیرسازی استاندارد باید به موارد زیر عمل نماییم:

  • به این نکته توجه داشته باشید که زیرسازی استاندارد طول عمر ایزوگام را افزایش می دهد.
  • بعد از آنکه سقف زده شد، شیب بندی بام را با استفاده از پوکه های معدنی که وزن سبکی دارند، انجام می دهیم.
  • سپس مخلوطی از پودر سیمان و پوکه های معدنی تهیه کرده و با آب ترکیب می کنیم و روی سقف پخش می کنیم.
  • شیب بام را به سمت ناودان زیاد کرده تا پس از اجرای ایزوگام فرار آب به آن جهت باشد.
  • پس از آن زیرسازی شیب را با غلتک های مخصوص حسابی می کوبیم تا دچار نشست و فرورفتگی نشود.
  • پس از زیرسازی شیب، یک لایه سیمان را برای زیرسازی نصب ایزوگام می ریزیم. سیمان کشی بایستی یکنواخت، صاف و بدون ناهمواری باشد.
  • پیش از اجرای عملیات نصب ایزوگام از خشک بودن ایزوگام بایستی کاملا مطمئن شویم. و زمان مناسب گذشته باشد چرا که اگر این زیرسازی دچار آسیب یا ترک خوردگی شد، این آسیب یا ترک خوردگی ایزوگام را از بین نبرد.
  • نکته مهم دیگر پاک کردن و جاروی محیط است که قبل از نصب باید از گرد و غبار و خاک کاملا تمیز شده باشد. وجود نم یا گرد و غبار زیر ایزوگام مانع از چسبندگی صحیح ایزوگام شده و آن را خراب می کند.
  • برای اجرای بهتر ایزوگام توصیه می شود که قبل از نصب یک لایه قیر مخلوط را روی سطح پهن کرده و چند روز پس از آن و بعد از اطمینان از خشک شدن کامل ایزوگام را نصب کنیم.

در این شرایط می توان اطمینان حاصل کرد که عایق کاری موثر بوده و طول عمر مفیدی خواهد داشت. شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب کلیه پروژه های عایق کاری و نصب ایزوگام خود را به همین صورت اجرا می کند. لذا پس از نصب به مشتریان خود بیمه نامه و ضمانت نامه تضمین کیفیت ارائه می کند. شما می توانید جهت آگاهی از اجرای انواع ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب تماس گرفته و از همکاران ما راهنمایی بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سازمان آب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان آب می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب، اجرای پروژه های متنوع عایق کاری با مواد و مصالح متفاوت است. برخی از پروژه های اجرا شده در سازمان آب توسط شرکت ایزوگام گستران به صورت زیر می باشد.

اجرا و نصب قیرگونی پشت بام در سازمان آب

نصب قیرگونی استخر در سازمان آب

قیرگونی سرویس های بهداشتی در سازمان آب

قیرگونی و عایق کاری حمام و آشپزخانه در سازمان آب

فروش قیر در سازمان آب

اجرای قیرگونی در بالکن و تراس در سازمان آب

اجرای قیرگونی جزئی جهت ترمیم ایزوگام در سازمان آب

نصب و اجرای قیرگونی یک لایه و دولایه در سازمان آب

در مجموع استعلام قیمت قیرگونی از شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب شما را به این نتیجه ی مهم می رساند که این شرکت علاوه بر ارائه کالا و خدمات با کیفیت و تضمین شده، قیمت های مناسب و ارزانی را دارد. بنا براین شرکت ایزوگام گستران یک شرکت با سابقه درخشان در میان مشتریان سازمان آب است پس می توان به آن اعتماد کرده کلیه پروژه های عایق کاری منزل را به این شرکت سپرد، برای آگاه شدن از خدمات شرکت با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سازمان آب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان آب می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب

ترمیم آسفالت نیز یکی دیگر از خدماتی است که در شرکت ایزوگام گستران انجام می شود. برای استفاده از خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران هم اکنون با شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب تماس بگیرید. این شرکت آمادگی پذیرش و اجرای انواع خدمات آسفالت کلان و خرد را داشته و آسفالت کاری را در سازمان آب با استفاده از ماشین آلات صنعتی سبک و سنگین اجرا می کند. شرکت ایزوگام گستران در همه فضاها و معابر سازمان آب و در همه محله ها و کوچه خیابان های محله سازمان آب پروژه های آسفالت کاری و ترمیم آسفالت را انجام داده و به ثمر رسانده است. کلیه مشتریان شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب از اینکه پروژه های آسفالت و اسفالت کاری و ترمیم آسفالت خود را به شرکت ایزوگام گستران سپرده بودند از خدمات اسفالت کاری و نصب آسفالت این شرکت راضی و خشنود بوده و در این خصوص رضایت کامل داشتند. چرا که پروژه های شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب با استفاده از انواع آسفالت سرد، گرم، و حفاظتی اجرا می گردد که بسته به مکان مورد نظر با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های سبک و دستی و یا سنگین و مکانیزه اجرا می گردد.

شرکت ایزوگام گستران در سازمان آب آمادگی اجرای پروژه های زیر را دارد:

اجرای پروژه های آسفالت کاری خیابان ها و کوچه ها در سازمان آب با آسفالت گرم

اجرا و نصب آسفالت جهت پشت بام ها در سازمان آب با آسفالت سرد

اجرای پروژه های آسفالت ترمیمی در سازمان آب با آسفالت حفاظتی و سطحی

ترمیم آسفالت های خراب شده به واسطه حرارت یا ترک خوردگی های ناشی از سرما در سازمان آب

و اجرای هر نوع پروژه آسفالت و اسفالت کاری که بزرگ یا کوچک باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سازمان آب با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان آب می باشند.

 

 

 

 قیر#سازمان_آب  #ایزوگام    #آسفالت#

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی