ایزوگام قیرگونی آسفالت در ارم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#ارم  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در ارم

شرکت ایزوگام گستران در ارم ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

پاییز و زمستان اگر چه فصل برکت و رحمت الهی است اما اگر راه های نفوذ آب به منزل خود را مسدود نکنیم این فصلها همواره دچار استرس و نگرانی خواهیم بود. چرا هم اکنون اقدامات لازم را برای عایق کاری نکنیم تا در فصل پاییز از بارش باران رحمت الهی و در فصل زمستان از بارش برف برکت الهی لذت برده و شاکر خدای متعال باشیم؟ وقتی می توانید به سادگی و تنها با یک تماس تلفنی درخواست خود را با مشاوران شرکت ایزوگام گستران در ارم مطرح نموده و در کمترین زمان از خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت کاری این مجموعه بهره مند شوید، چرا می خواهید کار امروز را به فردا بسپارید و خود را در استرس و نگرانی نگه دارید؟ شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، خدماتی با بهترین کیفیت را دریافت نمایید. مشاوران ما در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به سوالات شما در مورد عایق کاری ساختمان هستند. پس همین حالا دست به کار شوید. و با ما تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در ارم

شرکت ایزوگام گستران در ارم ارائه دهنده انواع ایزوگام، ایزوگام دلیجان، خدماتی در خصوص قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام می باشد. این شرکت تجربیات درخشانی را در زمینه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام داشته و همه ی تجربیات خود را در اختیار شما ساکنان منطقه ارم قرار می دهد. شرکت ایزوگام گستران امروزه در عرصه ایزوگام یکی از معتبرترین شرکت ها بوده که با برندهای مطرحی هم چون ایزوگام دلیجان پروژه های خود را پیش می برد. عایق ایزوگام یک عایق رطوبتی خوب است که اگر اجرای آن به درستی صورت گرفته و بازدیدهای سالیانه دوره ای انجام گیرد، می توان اطمینان حاصل کرد که شما حداقل تا 10 سال آتی نیازی به نصب عایق رطوبتی دیگری نخواهید داشت. شرکت ایزوگام گستران، بهترین تیم نصب ایزوگام را پرورش داده و امکانات و تجهیزات به روز دنیا را در اختیار نصابان خود قرار داده است.

برای آن دسته از شهروندان ارم که با عایق ایزوگام آَشنایی چندانی ندارند باید بگوییم که ایزوگام یک عایق رطوبتی پیش ساخته است که از قیر و چندین مدل الیاف مصنوعی ساخته شده است. در انواع گوناگونی موجود بوده که می توان با یک مشورت صحیح و بدون قضاوت و با در نظر گرفتن فضایی که می خواهیم عایق نماییم و بودجه ای که برای این کار اختصاص داده ایم نسبت به انتخاب آن اقدام نماییم. شرکت ایزوگام گستران در ارم ارائه دهنده انواع ایزوگام بوده و هم اکنون در همسایگی شما قرار دارد. برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران و آشنایی با انواع ایزوگام پلیمری یا دمیده، ایزوگام فویل دار و بدون فویل و سایر انواع ایزوگام با شرکت تماس بگیرید.

اگر برای پشت بام خود به دنبال ایزوگام هستید، بهتر است از ایزوگام فویل دار استفاده کنید. این نوع ایزوگام علاوه بر مقاومت بالایی که دارد به خاطر طرح آیینه ای و امکان بازتابش نور آفتاب، مانع از جذب حرارت شده و دیر تر خراب می گردد.

ایزوگام های پلیمری و دمیده نیز در صنعت تهیه و تولید با یکدیگر متفاوتند و به روش های مختلفی بدست می آیند.

در مجموع می توان این طور نتیجه گیری کرد که برای عایق کاری فضاهایی هم چون بامها باید از ایزوگام با ضخامت استاندارد استفاده کرد تا گرما و تابش نور مستقیم آفتاب آن را از بین نبرد.

چرا که نوع ساختار ایزوگام راه نفوذ هر نوع رطوبتی را بسته و از بروز نم جلوگیری به عمل می آورد. برای دریافت مشاوره از متخصصان شرکت ایزوگام گستران با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در ارم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارم می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در ارم

از گذشته تا به امروز عایق کاری و رطوبت گیری ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. یکی از بهترین روش های عایق کاری در گذشته قیرگونی بوده که برای پشت بام ها، سرویس های بهداشتی، لکه گیری های کوچک و بزرگ استفاده می شده است. قیرگونی همان طور از لغتش پیداست از دو جزء قیر و گونی متشکل شده است. قیر که از نفت استخراج می گردد، سیاه یا قهوه ای رنگ بوده و در ایزولاسیون و ساخت آسفالت به کار می رود. نوعی از منسوجات که از الیاف کنف ساخته می شود گونی است گونی یک نوع کالای وارداتی است که باید دارای استانداردهای خاصی باشد تا بتوان از آن در قیرگونی استفاده کرد. برای قیرگونی از آنجایی که گونی نقش تثبیت کننده و انسجام بخش را ایفا می کند باید توجه داشت که گونی مورد استفاده نو بوده و چروک نداشته باشد و همچنین تا خوردگی یا پارگی نیز نداشته باشد تا بتوان از آن در قیرگونی تک لایه و دولایه استفاده کرد و یک قیرگونی عالی و بی عیب و نقص را ارائه نمود. باید توجه داشت که هنگام اجرای قیرگونی لایه زیرین آن نباید از مواد آهکی و شفته آهک باشد چرا که این مواد قیر را فاسد کرده و قیرگونی را از بین می برند. بهتر است پیش از اجرای قیرگونی ملات ماسه سیمان را روی سطح ریخته و صبر کنیم تا کاملا خشک شود. از آنجایی که عایق قیرگونی بسیار سنگین تر از ایزوگام یا عایق های پیش ساخته ی مدرن است لذا ضخامت آن نباید بیشتر از 2 تا 3 سانتی متر شود. همچنین باید توجه داشت که شرکت ایزوگام گستران در ارم قیمت قیر گونی را خیلی ارزان تر از سایر عایق ها حساب می کنند. البته این را نیز بایستی مدرنظر قرار داد که از آنجایی که برای اجرای قیرگونی قیر باید حرارت ببیند تا رقیق شود، لذا حرارت بالا از موارد خطرناک در این نوع عایق است. همچنین اگر ساختمان نوساز باشد، احتمال اینکه پس از نشست ساختمان لایه قیرگونی پاره شود وجود دارد. همچنین قیرگونی نسبت به ایزوگام زودتر پوسیده می شود و طول عمر کوتاه تری دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر با شرکت ایزوگام گستران در ارم تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در ارم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارم می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در ارم

خدمت درخشان دیگری از شرکت ایزوگام گستران خدمات آسفالت و اسفالت کاری است که امروزه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و کاملا مکانیزه نسبت به گذشته ساده تر انجام می شود. شرکت ایزوگام گستران پروژه های خود را با استفاده از انواع ماشین های صنعتی و مکانیزه و یا برای فضاهای کوچکتر با استفاده از ماشین های دستی و غلتک های کوچک و قابل حمل انجام می دهد. شما می توانید برای در دست داشتن اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در ارم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز ارم می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی