ایزوگام قیرگونی آسفالت در سازمان برنامه جنوبی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#سازمان برنامه جنوبی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی

شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از عوامل مهم در استهلاک ساختمان ها، نفوذ نم و رطوبت به پی ساختمان و از بین بردن آن است. به همین خاطر امروزه یکی از اصول اساسی در ساختمان سازی و انبوه سازی، عایق کاری، آب بندی و نمگیری ساختمان ها پیش از ساخت کامل و در مرحله پی و فونداسیون است. اگر چه در گذشته تنها فضاهای رطوبت خیر هدف اصلی عایق کاران بوده اما امروزه در ساختمان ها معمولا همه جای ساختمان را عایق می کنند. اینکه هر فضایی چه عایقی نیاز دارد و چطور می توان مطمئن شد که عایق حتماً نقش خود را در برابر نم و رطوبت به خوبی ایفا می کند نیازمند رجوع به مشاوران و کارشناسان د راین زمنیه است. همچنین شناخت شرکت های معتبر در زمینه عایق کاری در این مرحله خیلی مهم و حیاتی است. با توجه به این پیش زمینه ذهنی ما خبر خوشی را برای شما داریم. شرکت ایزوگام گستران، خوش نام و خوش سابقه در زمینه عایق کاری با انواع عایق های پیش ساخته همچون ایزوگام و عایق های سنتی همچون قیرگونی هم اکنون در سازمان برنامه جنوبی در خدمت شما همشهریان محترم است. این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انتخاب ایزوگام استاندارد، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، برندهای مختلف ایزوگام همچون ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام، همچنین سوالاتی در زمینه عایق های سنتی مانند قیرگونی، نصب قیرگونی، هزینه قیرگونی و فروش قیر و هر گونه پرسشی در خصوص آسفالت و اسفالت کاری می باشد. در ادامه با فعالیت ها و پروژه های شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه بیشتر آشنا می شویم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی

ایزوگام از نسل عایق های پیش ساخته ای است که امروزه مورد استقبال افرادی که به دنبال یک عایق خوب و غیرقابل نفوذ هستند، قرار گرفته است. این عایق از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی تیشو و پلی استر و مواد معدنی دیگر به دست می آید و به صورت رول های ده متری در دسترس همه قرار می گیرد. یکی از برندهای معروف تولیدکننده ایزوگام، ایزوگام دلیجان است. که ایزوگام با کیفیت، استاندارد و مرغوب را وارد بازار کرده و روی همه ی رولهای ایزوگام خود برچسب اداره استاندارد ملی ایران، وزن رول، تاریخ تولید و انقضا و سایر مشخصه های مربوط به یک ایزوگام مرغوب را نصب کرده است. شرکت ایزوگام گستران نمایندگی ایزوگام دلیجان در سازمان برنامه جنوبی برای عایق کاری و نصب ایزوگام همواره از ایزوگام با کیفیت استفاده کرده و تاریخ درج شده روی ایزوگام های مورد استفاده این شرکت از شش ماه نگذشته است.

همچنین این شرکت نصابانی را آموزش داده که نصب ایزوگام را بدون هر گونه چروکیدگی، تاول و طبله اجرا می کنند. پروژه های گذشته ما نشانی از حسن سابقه شرکت در زمینه نصب ایزوگام است. همچنین شرکت ایزوگام گستران پس از نصب اصولی و بدون خطای ایزوگام به مشتریان خود در سازمان برنامه جنوبی تضمین کیفیت و بیمه نامه نصب ارائه می کند.

از دیگر مزایای کار با شرکت ایزوگام گستران ارائه خدمات تکمیلی پس از فروش و نصب ایزوگام می باشد. که بازدید های سالیانه به خاطر ترمیم های احتمالی بر اثر ضربه و خراشیدگی و پوسیدگی می باشد. حتی اگر ایزوگام شما از پیش نصب شده باشد ما برای ترمیم آن متخصصان خود را در محل حاضر می کنیم و به شما خدمات ترمیم ایزوگام و تعمیر آن را ارائه می دهیم و در صورت غیرقابل ترمیم و تعمیر بودن با هزینه هایی باور نکردنی آنها را برای شما تعویض می کنیم. تا دیگر هیچ نگرانی از بابت نفوذ رطوبت از پشت بام خود به لایه های زیرین نباشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در سازمان برنامه جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه جنوبی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی

چرا قیرگونی؟ خب یکی از سوالات متداول مشتریان ما این است که با وجود عایق های پیش ساخته متنوعی که امروزه به بازار آمده است، چرا همچنان قیرگونی نیز در لیست عایق های رطوبتی شما قرار دارد. در این خصوص بایستی به در دسترس بودن مواد قیرگونی و تعیین تعداد لایه های قیرگونی اشاره کرد. اگرچه قیرگونی عایق سنگین تری نسبت به ایزوگام است اما در بعضی موارد که حجم کار و فضای مورد نظر برای عایق کاری کم باشد، جایگزین مناسبی برای ایزوگام محسوب می شود. همچنین اجرای قیرگونی نیز به اندازه ایزوگام نیاز به دقت و مهارت دارد که همکاران ما در نصب قیرگونی آموزش های لازم را دیده و تخصص کافی را در این زمینه کسب نموده اند. قیرگونی عایق رطوبتی خوب و مناسبی است که از آن حتی می توان در عایق کاری استخرها، جکوزی های خانگی و سرویس های بهداشتی استفاده کرد. برای نصب آن نیز حرارت ابزار لازم است. همکاران ما همه ی ابزارهای مورد نیاز برای نصب قیرگونی را با خود همراه دارند. اجرای قیرگونی به صورت تک لایه یا دو لایه مستلزم دارا بودن گونی نو، درجه یک بدون هر گونه تاخوردگی، چروک و پارگی می باشد. این نوع گونی را هنگام بستن قرار داد به شما ارائه می کنیم. تا با خاطری آرام عایق منزل خود را به شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در سازمان برنامه جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه جنوبی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی

مژده ی دیگری که برای شما اهالی سازمان برنامه جنوبی چه از نوع حقیقی و چه از نوع حقوقی داریم، این است که شرکت ایزوگام گستران نه تنها در امر عایق های رطوبتی مانند ایزوگام و قیرگونی فعالیت های درخشان و شایان توجهی داشته بلکه در امر آسفالت و اسفالت کاری نیز بسیار حرفه ای و با تجربه است. سالهاست که شرکت ایزوگام گستران در سازمان برنامه جنوبی اقدام به عقد قرارداد جهت فروش آسفالت و انجام پروژه های آسفالت کاری نموده است. برای دریافت هر گونه اطلاعات در خصوص آسفالت و اسفالت کاری، متخصصان ما با هوشمندی تمام و در هر ساعتی آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

آسفالت کاری از جمله پروژه هایی است که تنها در خانه ها و پشت بام ها انجام نمی شود. بیشترین کاربرد آسفالت در ساخت محوطه، باند فرودگاه ها، پل های هوایی، خیابان، جاده و کوچه هاست که موارد کلان و گسترده ای را در بر دارد.

کاربردهای آسفالت در فضاهای ساختمانی و خانه ها، بیشتر برای پشت بام ها، کف پارکینگ ها، حیاط، زمین بازی، پل ورودی پارکینگ و از این دست کاربردها می باشد که معمولا این نوع اسفالت کاری با استفاده از آسفالت سرد که نیازی به حرارت ندارد و در دمای محیط قابلیت نصب را دارد اجرا می گردد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در سازمان برنامه جنوبی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز سازمان برنامه جنوبی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی