ایزوگام قیرگونی آسفالت در پرواز

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#پرواز #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در پرواز

شرکت ایزوگام گستران در پرواز ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

نم و رطوبت چطور راه نفوذ به پی ساختمان را پیدا می کند؟ فقط کافی است عایق کاری ساختمان و آب بندی آب رو ها درست و اصولی انجام نشده باشد. آب بندی ساختمان خود را به شرکت معتبر و با تجربه ایزوگام گستران بسپارید و با خاطری آسوده پاییز و زمستان خود را سپری کنید. شرکت ایزوگام گستران آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم عزیز در محله پرواز اعلام می دارد. این شرکت در امر ایزوگام، قیرگونی و آسفالت معابر سابقه ای درخشان داشته و کلیه مشتریان شرکت از خدمات شرکت رضایت کامل را دارند. شرکت ایزوگام گستران انواع عایق کاری سنتی و پیش ساخته را عهده دار بوده و همواره از بهترین برند ها و با کیفیت ترین کار ها برخوردار بوده است. شرکت ایزوگام گستران در محله پرواز نمونه کارها و مشتریان زیادی دارد که با مراجعه به شرکت و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می توانید از کیفیت کار و همه برندهایی که این شرکت کار می کند مطلع شوید. ما می خواهیم تمامی راههای نفوذ رطوبت را مسدود کنیم. همچنین برای ترمیم ایزوگام پشت بام خود می توانید روی متخصصان و کارشناسان ما حساب باز کنید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پرواز

برای آشنایی با مشخصات و ویژگی های ایزوگامی که عایق مرغوب و استاندارد به حساب می آید، با ما همراه باشید.

از مهمترین شاخصه های ایزوگام به عنوان یک عایق مرغوب و استاندارد، وزن و ضخامت ایزوگام است. ایزوگام خوب وزن و ضخامت مشخصی داشته، همچنین دارای ۲ لایه تیشو و پلی‌استر، قیر با درجه نرمی ۶۰  تا ۷۰ یک لایه آلومینیوم استاندارد است.

قیر یکی از مهمترین مواد اولیه در تهیه ایزوگام است. قیر خوب و استاندارد باعث ایجاد مقاومت و پایداری ایزوگام هنگام نصب می شود. دهه هفتاد قیمت قیر به طور ناگهانی افزایش یافت و از این رو تولید کننده های ایزوگام، عامل اصلی رقابت خود را با سایر رقبای خود، به قیر با کیفیت رو آوردند و همین امر باعث شده بود تا روشهای قدیمی عایق کاری همچون قیرگونی از رونق بیفتد.

در خصوص ضخامت ایزوگام، باید توجه داشت که میزان قیر عامل اصلی در تعیین ضخامت عایق رطوبتی است. اگر جه عوامل دیگری نظیر لایه تیشو، پلی استر و آلومینیوم نیز در تعیین ضخامت تاثیرگذار است، اما قیر تاثیر بیشتری دارد. عایق رطوبتی یا ایزوگام استاندارد و خوب ضخامتی حدود 4 میلیمتر دارد. یعنی در واقع ایزوگامهای دارای ضخامت کمتر از 4 میلیمتر نامرغوب و غیر استاندارد هستند. و برای عایق کاری و آب بندی پشت بام اصلاً مناسب نیستند.

همچنین ایزوگام استاندارد وزنی در حدود 40 تا 42 کیلوگرم دارد. و اگر وزن رول ایزوگام کمتر از 39 کیلوگرم باشد استاندارد نیست. شرکت ایزوگام گستران در محله پرواز افتخار ارائه ایزوگام استاندارد و خوب را به مشتریان خود داشته است. اما برخی از شرکت ها به جای قیر وزن ایزوگام را با پودر بالا برده و کیفیت آن را کاهش می دهند.

ایزوگام دلیجان که از سوی شرکت ایزوگام گستران در محله پرواز معرفی می گردد دارای نشان استاندارد بوده و برچسب آن روی تمامی رولهای ایزوگام دیده می شود.

پس از تهیه ایزوگام خوب و استاندارد، نصب ایزوگام باید توسط کادر مجرب و با تجربه صورت گیرد تا تمام فضای پشت بام بدون ایجاد تاول و طبله ایزوگام شده و با کیفیت و مقاوم باشد.

شما شهروندان محله پرواز از هم اکنون می توانید برای دریافت خدمات نصب ایزوگام، پیگیری قیمت ایزوگام، مشاوره در خصوص ترمیم ایزوگام و کلیه خدمات عایق کاری و آب بندی با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پرواز با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرواز می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پرواز

گزینه بهتر کدام است؟ قیرگونی یا ایزوگام؟

یکی از سوالات رایج در بین مشتریان شرکت ایزوگام گستران انتخاب بین ایزوگام یا قیرگونی است. در اینجا ما به مزایا و معایب قیرگونی پرداخته و انتخاب را به شما می سپاریم.

از مزیت های استفاده از عایق قیرگونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اگر در پس از قیرگونی از آسفالت استفاده کنیم، می توان به راحتی بر روی قیرگونی رفت و آمد کرد.
  2. ترمیم و تعمیر قیرگونی راحت تر انجام می شود.

اما برخی از عیوب استفاده از عایق رطوبتی قیرگونی به صورت زیر است:

  1. از آنجا که اجرای قیرگونی نیاز به حرارت و شعله دارد هم زمانبر است و هم خطرناک خواهد بود.
  2. ضخامت قیرگونی به صورت دست ساز تعیین می شود و همچنین بوی نامطبوعی دارد.
  3. وزن قیر نسبت به ایزوگام بیشتر است.
  4. در دمای هوای پایین قیر به راحتی ترک می خورد.
  5. در صورت نداشتن پوشش آسفالت رفت و آمد روی قیرگونی خیلی سخت می شود.
  6. اجرای قیرگونی در آب و هوای مرطوب امکان پذیر نیست.
  7. قیر در دمای بالا نرم می شود.

حال به مقایسه قیرگونی و ایزوگام می پردازیم. نصب قیرگونی سخت تر است و اجرای ایزوگام راحتتر است. در ایزوگام کثیف کاری کمتری صورت می گیرد. میزان مقاومت ایزوگام نیز بیشتر است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پرواز با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرواز می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پرواز

برای رفاه حال شما شهروندان محله پرواز، پس از اجرای پروژه های قیرگونی شرکت ایزوگام گستران آمادگی لازم را برای پوشش دهی با استفاده از آسفالت دارا بوده و همه عزیزان می توانند کلیه خدمات مربوط به آسفالت و اسفالت کاری را از مشاوران و متخصصان شرکت ایزوگام گستران در پرواز بخواهند. شرکت ایزوگام گستران تمامی خدمات خود را با استفاده از دستگاه های صنعتی و غلطک های مجهز و مکانیز ه اجرا می کند. حسن سابقه شرکت را در امر آسفالت کاری می توانید در پروژه های اجرا شده گذشته مشاهده و تحقیق نمایید. شرکت ایزوگام گستران همچنین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ی پورتابل و قابل حمل همچون غلطک ها و آسفالت کوبهای دستی را دارد. یعنی اگر مکان مورد نظر شما جهت آسفالت کاری کوچه های باریک یا پارکینگ یا پشت بام است که امکان حضور ماشین آلات صنعتی در آن وجود ندارد، تیم حرفه ای آسفالت کاران شرکت ایزوگام گستران در محله پرواز، با خود تجهیزات کامل دستی را به همراه داشته و آسفالت کاری های شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. آسفالت مطلوب و مورد استفاده در این نوع از پروژه های آسفالت کاری، از انواع آسفالت سرد و سازگار با محیط زیست می باشد.

برای دریافت هر نوع مشاوره و مطرح کردن سوالات خود در زمینه آسفالت، قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری و انجام پروژه های اسفالت کاری با متخصصان و مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران در محله پرواز تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و شهروندان محترم محله پرواز هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پرواز با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پرواز می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی