ایزوگام قیرگونی آسفالت در پونک شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#پونک شمالی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی

شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم پونک شمالی توجه فرمایید: ما می خواهیم یک پیام خوب و خوش را به شما بدهیم. مشکل عایق کاری و آب بندی ساختمان های خود را زین پس به متخصصین و کادر کارآمد شرکت ایزوگام گستران بسپارید. شرکت ایزوگام گستران با بیش از بیست سال سابقه ی درخشان در انجام پروژه های عایق کاری ساختمان توسط عایق های پیش ساخته همانند ایزوگام و عایق های سنتی همانند قیرگونی، همچنین محوطه سازی و پوشش معابر با استفاده از آسفالت هم اکنون در پونک شمالی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. به خاطر داشته باشید که این روزها هر هزینه ای برای پیش گیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند، همانند یک سرمایه گذاری است. چرا ساختمان خود را بیمه نمی کنید؟ بیمه ی ساختمان شما، نصب عایق خوب و استاندارد توسط کادر مجرب و با تجربه شرکت ایزوگام گستران است. شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی دارای مشاوران و متخصصانی است که آماده ارائه هر گونه مشاوره به شما و پاسخ گویی به سوالات شما می باشند. اگر می خواهید یک شرکت مطمئن را انتخاب نمایید اکنون لحظه ی انتخاب فرا رسیده است. پس از هم اکنون آغاز کنید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی

یکی از مزایای انتخاب شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی این است که شما می توانید با خیالی آسوده و مطمئن ایزوگام درجه یک و استاندارد را از درجه چندم تشخیص دهید. انتخاب نوع ایزوگام مستلزم داشتن اطلاعات کافی و مقایسه ای در مورد ایزوگام های مختلف با برندهای مختلف می باشد. بنابراین برای تشخیص و تضمین کیفیت ایزوگام در ادامه چند مورد از نکاتی که یک ایزوگام درجه یک دارد را بیان می کنیم.

  • دارا بودن قدرت کششی خیلی خوب به طوری که با کشیدگی پاره نشود.
  • انعطاف پذیری به حدی که با تا شدن نشکند.
  • دارای تاریخ تولید، مشخصات تولید کننده، وزن رول و ....
  • ایزوگام های درجه یک طولی 10 متری دارند.
  • ضخامت ایزوگام های درجه یک 4 میلیمتر است.
  • در دمای منفی 5 درجه سانتی گراد مقاوم است.
  • در دمای 120 درجه سانتی گراد و گرما مقاوم است.
  • ایزوگام درجه یک نقطه اشتعال 250 درجه سانتی گراد دارد.
  • مقاوم در برابر گازها و اسیدهای شیمیایی

تمامی محصولات و خدمات شرکت ایزوگام گستران در زمینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام دارای خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و بیمه نامه می باشد. و از طرفی هزینه های محاسبه شده از سوی شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی برای شما بسیار مقرون به صرفه است. برای حفاظت از ساختمان خود در برابر هر گونه رطوبت و نفوذ آب هر چه سریع تر برای عایق ساختمان خود اقدام نمایید. شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما شهروندان می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در پونک شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک شمالی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی

ساکنین محترم محله پونک شمالی از حالا برای عایق کاری و آب بندی منزل خود اقدام نمایید. یکی از روشهای بسیار قدیمی و سنتی عایق کاری، استفاده از ترکیب قدیمی قیرگونی است. این ترکیب بسیار عالی مانع نفوذ آب به لایه های زیرین و پی ساختمان می شود. شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی آماده ارائه انواع قیرگونی به شما عزیزان می باشد.

انواع قیرگونی به صورت زیر دسته بندی می شود:

تک لایه یا یک لایه: از دو لایه قیر و یک لایه گونی درجه یک، نو، بدون پارگی و چروک استفاده می شود.
چند لایه یا دو لایه: از سه لایه قیر و دو لایه گونی مابین آن قیرها استفاده می شود. در قیرگونی چند لایه، لایه ها به ترتیب گونی و قیر به قبلی ها اضافه می گردد. البته باید توجه داشت که ضخامت قیرگونی نباید بیشتر از 3 سانتی متر گردد.

نکته مهم در استفاده از قیرگونی زیرسازی آن است. برای جلوگیری از فاسد شدن قیر نباید در زیر آن از آهک و شفته آهکی استفاده کنیم و بهتر است زیر قیرگونی را سیمان کنیم.

یادمان باشد در قیرگونی دولایه هنگام نصب قیرگونی گونی لایه دوم را برای جلوگیری ازنفوذ آب به شکل ضربدری می اندازند.

نصب قیرگونی نوعی تخصص به شمار می رود و برای دریافت بهترین خدمات بایستی به سراغ شرکت های با تجربه و دارای متخصص رفت، بنابراین کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران منتظر مشاوره به شما عزیزان در پونک شمالی هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در پونک شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک شمالی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی آسفالت و آسفالت کاری است.

آسفالت در حالت کلی به سه دسته آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی تقسیم می شود.

آسفالتی که برای تهیه آن مواد و مصالح در حالت گرم مخلوط شوند و در اسفالت کاری نیز باید گرم استفاده شود، آسفالت گرم نام دارد.

آسفالتی که با مخلوط کردن سنگدانه‌ها با قیرهای محلول یا قیرآبه‌ها در دمای محیط تهیه شده و در همین دما پخش و متراکم می گردد، آسفالت سرد نام دارد. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرابه می‌تواند مرطوب باشد ولی با قیرهای محلول، در دمای محیط یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد. مخلوط‌های آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانندMC-3000 یا SC-3000 تهیه می‌شود، عملاً مانند آسفالت گرم باید در درجه حرارت ۹۵ درجه سانتیگراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در محدوده همین دما، پخش و متراکم شود. می‌توان آسفالت سرد را در مسافت‌های زیاد حمل و سپس پخش کرد یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعداً مورد استفاده قرار داد. از آسفالت سرد در ترمیم آسفالتها می توان در آسفالت کاری در پونک شمالی استفاده کرد.

پخش قیر در راه‌های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی است. کاربردی آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌های موجود آسفالتی و بتنی است. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.

برای دریافت قیمت انواع آسفالت و هزینه های اسفالت کاری می توانید با شرکت ایزوگام گستران در پونک شمالی تماس بگیرید و هزینه های آسفالت و آسفالت کاری را از مشاوران خبره و بسیار حرفه ی ما بخواهید. آنها همچنین شما را در انتخاب نوع آسفالت مصرفی متناسب با پروژه ای که دارید راهنمایی می کنند.

آسفالت کاری باید توسط یک تیم حرفه ای و متخصص انجام گیرد تا هم هزینه اش کمتر باشد هم بهتر اجرا شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در پونک شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پونک شمالی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی