ایزوگام قیرگونی آسفالت در المهدی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#المهدی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در المهدی

شرکت ایزوگام گستران در المهدی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

همه ی خانه ها و ساختمان ها در هر منطقه و محدوده ای که باشد نیازمند عایق کاری و آب بندی است. چرا که آب جزء حذف نشدنی زندگی است و هر کجا که آب باشد، رطوبت نیز هست، همان طور که آب مایه ی حیات است، می تواند موجب تخریب و آسیب نیز باشد. با ورود به فصل سرما و آغاز بارندگی ها، نشست برف و نشتی آب تازه یادمان می افتد که باید برای ساختمان خود کاری می کردیم. عایق بندی ساختمان یک کار مهم برای حفظ بقای ساختمان است که نه تنها از نشتی آب و خرابی ساختمان جلوگیری می کند، بلکه در زیباسازی و چهره ی ساختمان نیز تاثیرگذار است. بنابر این همین حالا دست به کار شوید و اگر تا کنون از عایق ساختمان خود غافل شده اید زمان مناسبی برای آغاز است. چرا که درست در همسایگی شما شرکت ایزوگام گستران که سالهاست در بخش عایق کاری ساختمان با ایزوگام، قیرگونی و پوشش آسفالت فعالیت دارد و رزومه ی خوبی از خود به جا گذاشته و توانسته رضایت همه مشتریان را جلب کند، در المهدی هم اکنون فعالیت دارد و آماده خدمت رسانی به شما شهروندان ساکن المهدی است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در المهدی

در سالهای اخیر عایق های پیش ساخته مختلفی در راستای عایق کاری ساختمان پدیدار گشته است. اما یکی از این عایق های پیش ساخته که مورد اقبال عمومی قرار گرفته، ایزوگام است. ایزوگام یک عایق پیش ساخته است که به صورت رول در بازار موجود می باشد. وزن هر رول ایزوگام حدود 40 کیلوگرم و ابعاد آن یک متر در ده متر است. ایزوگام در ضخامت های مختلفی در حدود 2 الی 4 میلیمتر ارائه می گردد که نوع استاندارد آن 4 میلیمتر ضخامت دارد. برای نصب ایزوگام باید محوطه را از هر گونه شیء و آلودگی پاک کنیم. اگر در محوطه کولر، پایه ی آنتن یا دیش وجود دارد، همه باید در جای دیگری قرار داده شود تا نصب ایزوگام دقیق و کامل انجام شود. هر رول ایزوگام کنار رول دیگر و در موازات آن قرار می گیرد اما لبه آن حدود 10 سانتی متر روی رول دیگر هم پوشانی دارد. این قسمت ها توسط حرارتی که با مشعل به آن داده می شود کاملا در هم تنیده شده و هیچ درزی باقی نمی ماند.

از نظر مقاومت کششی ایزوگام، مقاومت کششی طولی ایزوگام تحمل 50 تا 60 کلیوگرم وزن بر 50 سانتی متر، مقاومت عرضی ایزوگام تحمل 30 تا 35 کیلوگرم بر 50 سانتی متر است. در مورد مقاومت پارگی ایزوگام نیز 9 تا 10 کیلوگرم مقاومت پارگی طولی و 4 تا 5 کیلوگرم مقاومت پارگی عرضی دارد. هر رول ایزوگام دارای شناسنامه ای است که تمام مشخصات آن بر روی برچسب ایزوگام درج شده است.

شرکت ایزوگام گستران در المهدی ارائه دهنده انواع برند ایزوگام به خصوص ایزوگام دلیجان می باشد که کاملا استاندارد و مرغوب بوده و با توجه به تیم اجرای متخصص و کار بلدی که دارد در مورد نصب ایزوگامف تضمین کیفیت می دهد. برای پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام و انتخاب ایزوگام دلیجان با شرکت ایزوگام گستران در المهدی تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در المهدی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز المهدی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در المهدی

اگر چه امروزه عایق های رطوبتی هم چون ایزوگام رواج پیدا کرده است اما هنوز نتوانسته قیرگونی را مهجور کرده و از رده خارج کند. و قیرگونی همچنان یکی از عایق های قدرتمند به حساب می آید. قیرگونی برای نصب در پشت بامها، سرویس های بهداشتی، دیواره ها و آشپزخانه ها استفاده شده و قدرت نفوذناپذیری زیادی در خصوص رطوبت دارد. نوع قیر و کیفیت گونی به کار رفته در قیرگونی در شرکت ایزوگام گستران مورد توجه نصابان و مسئولان پروژه است. این شرکت پروژه های قیرگونی خود را با مواد درجه یک انجام می دهد و مراحل آب بندی و تست محل را کامل کرده و پس از شست و شوی کامل محل را تحویل می دهد. خدمات قیرگونی که شرکت ایزوگام گستران در المهدی به شهروندان می دهد به شرح ذیل می باشد:

نصب قیرگونی برای پشت بام در المهدی

نصب قیرگونی در سرویس های بهداشتی و حمام در المهدی

نصب قیرگونی استخر درالمهدی
قیرگونی آشپزخانه در المهدی

کادر باتجربه ی شرکت ایزوگام گستران عهده دار اجرای پروژه های قیرگونی می باشد . قیر شرکت ایزوگام گستران در انواع نرم و سفت تهیه شده و مورد آزمایش درجه نفوذپذیری قیر قرار گرفته است. البته قیرگونی در دو نوع یک لایه و دو لایه توسط کارشناسان نصب قیرگونی انجام می شود و قیمت قیرگونی بر اساس نوع پروژه اعلام می گردد.
قیرگونی و فروش قیر در المهدی در شرکت ایزوگام گستران زیر نظر متخصصان این حوزه انجام می شود و با توجه به هزینه قیرگونی که شما پرداخت می کنید، خدمات کاملی در خصوص قیرگونی و آب بندی همه بخشهایی که به قیرگونی نیاز دارد ارائه می شود. در هر حال پیشنهاد کارشناسان ما برای فضاهای داخلی منزل مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، باغچه های داخلی، بالکن و ... استفاده از قیرگونی است. برای انتخاب نوع عایق ساختمان خود با کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در المهدی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز المهدی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در المهدی

آسفالت نوعی پوشش است که در امر جاده سازی و راه سازی کاربردهای فراوانی دارد. آسفالت در سه نوع گرم، سرد و حفاظتی موجود است. آسفالت گرم از سالهای خیلی دور مورد استفاده در راه سازی قرار گرفته است. در حدود سالهای 604 تا 625 قبل از میلاد اولین جاده آسفالتی ساخته شد.

در دوران اشغال بریتانیا، رومیان یک جاده را در بریتانیای کبیر با آسفالت کاری ساختند، این جاده بعدها به الگوی ساخت جاده های مدرن بریتانیا شد. اولین کسی که یک جاده را به طور کامل آسفالت کاری کرد، فردی به نام جان متکالف بود. در اوایل سال 1820 از قیر داغ شده برای اتصال سنگ دانه ها به یکدیگر استفاده کردند. از سال 1900 به بعد کم کم آزمون های کنترل کیفیت آسفالت پدید آمد و نیاز به افزایش مقاومت آسفالت در جاده ها با توجه به تردد بیشتر ماشین ها و ترافیک سنگین اهمیت پیدا کرد و راه کارهایی برای جلوگیری از تترک خوردگی آسفالت پیشنهاد شد.

شرکت ایزوگام گستران نیز با توجه به اهمیت آسفالت با کیفیت در آسفالت کاری ارائه دهنده انواع آسفالت با کیفیت و مرغوب بوده و سالهاست با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات سنگین اسفالت کاری را در المهدی انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در المهدی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز المهدی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی