ایزوگام قیرگونی آسفالت در بهاران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#بهاران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در بهاران

شرکت ایزوگام گستران در بهاران ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

آیا تا کنون شنیده اید که: "پیشگیری بهتر از درمان است"دلیل این گفته این است که معمولاً درمان با هزینه های زیادی همراه است اما پیشگیری هزینه های کمتری دارد. این گفته فقط برای بیماری صادق نیست. در هر امری اگر علاج واقعه را پیش از وقوع داشته باشیم، ضرر کمتری خواهیم دید. حال فرض کنید این واقعه خرابی خانه، نفوذ رطوبت به لایه های پی ساختمان و مشاهده آن بر روی دیوارها باشد، گاه این نفوذ رطوبت موجب خراب شدن وسایل برقی، لباسها و وسایل چوبی می شود. حال آنکه می توان با یک راه کار ساده و آسان و البته با هزینه ای اندک، جلوی نفوذ آب و رطوبت را گرفت. عایق کاری و آب بندی همه ی فضاهای ساختمان که عامل ایجاد رطوبت و آب هستند بهترین راه پیشگیری است. اکنون بهترین موقعیت پیشگیری است چرا که با تجربه ترین و بهترین شرکت در زمینه عایق کاری و آب بندی ساختمان، در همسایگی شما در بهاران آماده ارائه انواع خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت می باشد. این شرکت هم اکنون با ارائه برندهای مختلف ایزوگام از جمله ایزوگام دلیجان و انواع قیر و گونی و همچنین انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی برای خدمت رسانی به شما آماده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات عایق کاری و آب بندی شرکت ایزوگام گستران هم اکنون شرح مختصری از فعالیت های این شرکت را برای شما باز گو می کنیم.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در بهاران

چندین سال است که ایزوگام بر پشت‌بام‌های ایرانیان جا خوش کرده است و تا حدودی به جای قیرگونی یک پوشش و عایق رطوبتی خوب محسوب می شود. از آنجایی که ایران دارای ذخایر نفتی زیادی است، لذا این نوع عایق رطوبتی با استقبال خوبی روبرو شده است. در این جا می خواهیم در مورد ترمیم ایزوگام اطلاعاتی را در اختیار شما بگذاریم.

چطور می توان تشخیص داد ایزوگام باید ترمیم شود؟

کسانی که معمولا علاج واقعه را پیش از وقوع می گیرند همواره حواسشان به ترمیم به موقع ایزوگامشان هست. در واقع آخرین نشانه نیاز به ترمیم وجود نشتی و لکه های زرد رنگ روی بام است. اما اگر ایزوگام ما به اواخر عمر خود نزدیک شده یا در معرض ضربه و سوارخ شدگی قرار دارد یا ناشیانه نصب شده است، بایستی برای بررسی ترمیم مورد بازبینی کارشناسان ما قرار گیرد. در ایزوگامهایی که دیگر تار و پود آن نمایان شده است نیاز به ترمیم یا تعویض دارد. برای این کار باید هر سال ایزوگام خود را به متخصصان و کارشناسان ترمیم بسپارید.

ترمیم ایزوگام چطور صورت می گیرد؟

ترمیم ایزوگام از طریق روشهای مختلفی صورت می گیرد. و این روشها بستگی به میزان خرابی ایزوگام دارد. در زیر به روشهای ترمیم می پردازیم.

ترمیم ترک خوردگی

ترک خوردگی معمولا به خاطر تبخیر مواد فرار نفتی از لایه قیر به وجود می آید، یکی دیگر از دلایل ایجاد ترک انبساط و انقباض است. البته که اگر ایزوگام مرغوب باشد و نصاب ایزوگام نیز از تجربه و تبهر کافی برخوردار باشد، این اتفاقات کمتر رخ می دهد. برای ترمیم ایزوگام ترک خورده یک لایه ایزوگام را روی قسمت ترک خورده قرار داده و با استفاده از چسب ایزوگام و ماستیک آن را پر کرده و می چسبانند.

ترمیم چروکیدگی

اگر هنگام نصب ایزوگام، درجه حرارت پایین باشد، و یا نصاب ایزوگام تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، چروکیدگی ایجاد می شود. ترمیم چروکیدگی با حرارت دادن صورت می گیرد. برای آنکه این مشکل بر طرف شود ابتدا باید بخش چروک شده را با استفاده از حرارت جدا نموده و پس از آن یک لایه ایزوگام نو به جای آن قرار دهیم.

ترمیم تاول

اگر هنگام نصاب نصب ایزوگام دقت کافی نداشته باشد و محلی که می خواهیم ایزوگام را نصب کنیم رطوبت داشته باشد، ممکن است زیر لایه ایزوگام هوا دار شود و اصطلاحاً تاول بزند. برای ترمیم تاول باید آن را برش زده و پس از زیر کاری، لایه جدید ایزوگام را روی آن نصب کرد.

ترمیم پوسیدگی و کهنگی

وقتی عمر ایزوگام سر می رسد یا باید آن را تعویض کرد و یا ترمیم نمود. برای تعویض بایستی ابتدا با حرارت ایزوگام های پوسیده و کهنه را جدا کرده و ایزوگام های نو را به جای آن چسباند. در برخی موارد نیز می توان بدون جدا کردن ایزوگام کهنه ایزوگام نو را روی آن چسباند. در ترمیم ایزوگام را به وسیله چسبی که با قیر مخلوط شده در محل های مورد نظر می چسبانند.

تعویض یا ترمیم مسئله این است!!!

از آنجایی که تعویض ایزوگام پروژه ای سخت، زمان بر و پر هزینه است، و نتیجه نیز مطلوب نخواهد شد، لذا پیشنهاد کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران در بهاران ترمیم ایزوگام است. گاهی برای ترمیم ایزوگام از یک لایه قیرگونی استفاده می شود که هم دوام کار را بالا می برد و هم مقرون به صرفه است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در بهاران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهاران می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در بهاران

یک روش اقتصادی و کم هزینه برای عایق کاری فضاهای داخلی منزل و ساختمان، قیرگونی است. از آنجا که مواد تشکیل دهنده قیرگونی همواره در دسترس است، بنابر این می توان از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین انواع عایق رطوبتی نام برد. قیرگونی در شرکت ایزوگام گستران در بهاران توسط یک تیم حرفه ای انجام می شود و شرکت همه امور از اعلام قیمت قیرگونی گرفته تا فروش قیر را برای شهروندان ساکن بهاران انجام می دهد. قیرگونی به در شرکت ایزوگام گستران بهاران به دو صورت تک لایه و دو لایه انجام می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در بهاران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهاران می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در بهاران

یکی دیگر از خدمات قابل توجه شرکت ایزوگام گستران در بهاران انجام پروژه های خُرد و کلان آسفالت کاری است. این شرکت دارای تجهیزات مدرن برای انجام آسفالت مکانیزه و دستی را دارد. شرکت ایزوگام گستران در منطقه بهاران چندین پروژه اسفالت کاری را به انجام رسانده که همه مشتریان از آن راضی و خشنود هستند. ارائه پروژه های تمیز و شسته و رفته از جمله خدمات شرکت ایزوگام گستران در بهاران می باشد. شرکت در زمینه ارائه انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی فعالیت دارد و از آنجا که آسفالت سرد نیاز به انرژی گرمایشی ندارد لذا به نام آسفالت دوست دار محیط زیست شناخته می شود و معمولا برای جاهایی که محل انجام پروژه از کارخانه های تهیه و تولید آسفالت دور باشد بهتر است که از آسفالت سرد استفاده شود. مختصصان ما در شرکت ایزوگام گستران در بهاران آماده انجام هر گونه پروژه خُرد و کلان می باشند و شما می توانید برای آسفالت کاری و محوطه سازی معابر خود با شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در بهاران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز بهاران می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی