ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهران شمالی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#شهران شمالی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی

شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از اقدامات مهم و اساسی برای بقا و ماندگاری یک ساختمان عایق کاری و آب بندی آن ساختمان است. برای عایق کاری شما بایستی همه راه های نفوذ آب و رطوبت را شناسایی و آب بندی نمایید. به طور معمول فضاهایی از ساختمان که نیاز به آب بندی دقیق و اصولی دارند، پشت بامها، حیاط، آشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی، بالکن، استخر و همه فضاهایی است که با آب و رطوبت در ارتباط است و خطر نفوذ آب به لایه های زیرین ساختمان و از بین بردن پی ساختمان است.

هم اکنون می خواهیم خبر خوشی را به شما شهروندان محله شهران شمالی بگوییم. بله، یک انتخاب ویژه، شرکت ایزوگام گستران با سابقه و تجربه ای فوق العاده در امر عایق کاری ساختمان، با استفاده از انواع عایق پیش ساخته مانند ایزوگام در انواع روکش آلومینیومی و بدون روکش، پلیمری و دمیده و سایر انواع ایزوگام دلیجان و سایر برندهای معتبر، همچنین عایق های سنتی مانند قیرگونی در انواع تک لایه و چند لایه با استفاده از قیرهای نرم و سفت و گونی های درجه یک، هم اکنون در شهران شمالی آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز شهران شمالی می باشد. مشاوران شرکت ایزوگام گستران، در زمینه عایق کاری و آب بندی و همچنین در زمینه محوطه سازی و پوشش معابر با استفاده از آسفالت و انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی آماده همکاری و عقد قرار داد جهت آسفالت کاری معابر، پشت بامها، پارکینگ ها و .... می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات شرکت ایزوگام گستران ادامه مقاله را مطالعه فرمایید تا ضمن آشنایی با روشهای مختلف نصب ایزوگام، قیرگونی و آسفالت، با شرکت نیز آشنا شوید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی

برای نصب ایزوگام بایستی مراحل و نکاتی را که استاندارد شده است رعایت شود، اگر این اصول رعایت نشده و ایزوگام درست نصب نشود، نقش اصلی خود یعنی عایق بودن برای حفاظت از رطوبت را از دست داده و تمامی هزینه ها بر باد می رود. در این مقاله می توانید روشهای اصولی نصب ایزوگام را بیاموزید.


توجه کنید پیش از اجرای مراحل نصب ایزوگام بایستی پشت بام از هر گونه شیء و وسیله ای پاکسازی شده و سطح آن تمیز و بدون گرد و غبار باشد. همچنین به خاطر سنگین بودن وزن ایزوگام، نیازی به انتقال همه ی رولها به پشت بام نیست. چرا که این امر موجب اشغال فضای زیادی از پشت بام می شود.

هفت گام نصب ایزوگام:

  • سطح پشت بام باید با موادی نظیر سیمان و ماسه و خمیر پرایمر یا چسب ماستیک و قیر کاملا یک دست و صاف شده و تمامی درزها و شکاف ها با این مواد پر شود.
  • بستگی به سطح کار ، مواد زیرسازی برای آن متفاوت است اما معمولا از موزاییک، سیمان یا آسفالت می باشد. برای این کار مواد را روی سطح پشت بام ریخته و 24 ساعت منتظر می مانید تا خشک شود.
  • شیب بندی مناسب به سمت آبروها یکی دیگر از اقدامات مهم در امر ایزوگام است. بهترین شیب 5 درصد است که مانع از جمع شدن سطح آب در سطح ایزوگام می شود.
  • برای باز کردن رول ایزوگام، برچسب آن را با استفاده از تیغ موکت بریده و عایق را آزاد می کنیم. اگر رول های عایق چروک داشته یا اصطلاحا پاشنه داده و به هم چسبیده باشد، به وسیله مشعل حرارت می دهیم و آن را به آرامی باز می کنیم.
  • برای برش ایزوگام بایستی از محل ناودان اندازه گیری را آغاز کنیم و سطح کار را با فواصل در عرض 90 سانتی متر علامت بزنیم. یک لایه به ابعاد 50 در 50 به صورت قیفی در ناودان ، جلوی ناودان یک متر ایزوگام، زیر منابع آبی مانند کولر تکه های دو متری نصب می شود. سپس لایه اصلی را باز کرده و در مقابل نادوان نصب را آغاز می کنیم. رول ایزوگام را به دو قسمت 5 متری تقسیم کرده و از وسط نصب ایزوگام را آغاز می کنیم. لایه بعدی ایزوگام 10 سانتی متر باید روی لایه اول نصب شود.
  • حرارت مشعل نباید زیاد باشد. چرا که حرارت زیاد و مستقیم باعث سوختگی تیشو و پلی استر ایزوگام می شود. حرارت کم نیز موجب می شود ایزوگام خوب روی سطح نچسبد. حرارت مشعل و درجه زاویه تابش شعله باید به خوبی تنظیم شود.
  • گاهی در مناطق شمالی یا جنوبی کشور که رطوبت زیاد است و بارش باران زیاد رخ می دهد، برای احتیاط دیوارها را نیز عایق کاری می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شهران شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران شمالی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی

قیرگونی نیز یکی دیگر از عایق های مناسب برای عایق کاری و آب بندی ساختمان است. یکی از مزایای نصب قیرگونی، در دسترس بودن آن و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه های آن می باشد. برای استفاده از نظرات کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی در زمینه قیمت قیرگونی، هزینه قیرگونی و فروش قیر با ما تماس بگیرید.

بد نیست بدانید که قیرگونی در انواع تک لایه و چندلایه انجام می شود که چند لایه بودن آن با فضا و سطحی که نیاز به قیرگونی دارد تعیین می گردد. قیرگونی عایقی مناسب برای فضاهای داخلی ساختمان است که نصب قیرگونی نیز مانند ایزوگام شرایط و اصول خاصی را می طلبد. برای آگاهی و اطلاعات بیشتر با کادر کارشناسی ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شهران شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران شمالی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در شهران شمالی

اگر تا کنون برای پوشش پشت بام و معابر خود در شهران شمالی چاره ای نیاندیشیده اید، نگران نباشید. چاره کار دست ماست. شرکت خوش سابقه ی ایزوگام گستران دارای چندین پروژه ی موفق در زمینه آسفالت و اسفالت کاری، هم اکنون آماده خدمات رسانی به همه شما شهروندان محترم شهران شمالی می باشد. انجام پروژه های آسفالت کاری توسط آسفالت کاران متخصص و مجرب و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات فوق پیشرفته صنعتی و دستی در هر فضایی قابل انجام و ارائه می باشد. شما می توانید با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس گرفته و در زمینه آسفالت و اسفالت کاری، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری تمامی سوالات خود را بپرسید.

شرکت ایزوگام گستران تمامی انواع آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی را با قیمت های باورنکردنی و کیفیت بسیار خوب به شما ارائه می کند و شما اهالی محترم شهران شمالی می توانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شهران شمالی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شهران شمالی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی