ایزوگام قیرگونی آسفالت در هروی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#هروی  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 






شرکت ایزوگام گستران در هروی

شرکت ایزوگام گستران در هروی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

لکه های زرد رنگ روی سقف یا دیوارها نشانه ی چیست؟ بله درست حدس می زنید، حتما جایی آب نفوذ کرده و موجب ایجاد رطوبت شده است. رطوبت زمانی به وجود می آید که آب راهی برای نفوذ به جداره ها و پی ساختمان پیدا می کند. عدم داشتن عایق مناسب در قسمتهایی که آب تجمع می کند، یا عایق کاری نا مناسب موجب نشتی آب و رطوبت به قسمت های زیرین شده و پی ساختمان را سست می کند. اما نگران نباشید، چاره کار دست ماست. شرکت ایزوگام گستران همینجا در همسایگی شما برای حفاظت از منازل شما در برابر هر گونه رطوبت و نفوذ آب حضور دارد، شما می توانید با شرکت تماس بگیرید و کلیه سوالات خود را در مورد عایق مناسب ساختمان، نصب ایزوگام یا قیرگونی و آسفالت کاری با کارشناسان ما مطرح کنید. این شرکت سابقه درخشانی در امر عایق کاری و آب بندی ساختمان ها در هروی داشته و نمونه کارهای بسیاری از مشتریان رضایت مند دارد. عایق کاری با مواد مختلفی انجام می شود.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در هروی

یکی از انواع عایق که در شرکت ایزوگام گستران در هروی استفاده می شود، ایزوگام است. ایزوگام نوعی پوشش و عایق رطوبتی از پیش ساخته است که با استفاده از قیر و مواد دیگر بدست می آید. از آنجا که نصب ایزوگام سریع و بدون دردسر انجام می شود، لذا هزینه نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام نسبت به عایق های مشابه کمی گرانتر است. به همین دلیل اگر می خواهید برای ایزوگام ساختمان خود اقدام نمایید باید به مراکز معتبر و متخصص در این مورد مراجعه کنید. معتبرترین و با تجربه ترین شرکت در مورد ایزوگام، اکنون در هروی است. شرکت ایزوگام گستران در هروی آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره در خصوص نصب و ترمیم ایزوگام است. این شرکت با ارائه ایزوگام استاندارد و با کیفیت در خدمت همه شهرواندان در هروی است. یک تیم حرفه ای و مختصص برای نصب ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران در هروی فعالیت می کنند که شما می توانید کلیه امور مربوط به نصب خود را با خیال راحت به آنها بسپارید. ایزوگام در انواع مختلف پودری و آلومینیومی توسط شرکت ایزوگام گستران برای شما تهیه می شود و نصابان ما پیش از نصب پشت بام یا فضایی که می بایست ایزوگام بر آن نصب شود،

نحوه ی نصب ایزوگام نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در انتخاب فرد ماهر باید دقت کرد. مشاوران شرکت ایزوگام گستران شما را در انتخاب فرد مناسب در زمینه نصب ایزوگام راهنمایی می کنند. اگر قصد ترمیم ایزوگام خود را داشته باشید شرکت ایزوگام گستران در هروی آماده انجام هر گونه خدمات ترمیم ایزوگام نیز می باشد و در این زمینه از افراد دوره دیده و با تجربه استفاده می کند. گاه پیش می آید که با وجود عمر طولانی و حداقل 10 ساله ایزوگام، به خاطر عدم رعایت نکات نگهداری، وجود اشیاء تیز در محیط و حتی نصب غیراصولی، ایزوگام دچار پارگی و خرابی شده و شما تا زمانی که رطوبت روی خود را نشان ندهد، متوجه این آسیب نمی شوید. اما اگر بازدیدهای هر ساله ایزوگام خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید، علاج واقعه را پیش از وقوع پیدا می کنید و قبل اینکه رطوبت موجب تخریب های داخلی منزلتان شود، با ترمیم به موقع و صحیح ایزوگامهای قدمی خود، عمری دوباره به آنها بخشیده اید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در هروی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هروی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در هروی

حتما با خود می گویید چرا با وجود پدید آمدن عایقهای پیش ساخته ای مانند ایزوگام هنوز در برخی جاها و جلوی برخی ساختمان ها افراد را در حال حرارت دادن قیر و نصب قیرگونی می بینید.

باید گفت که اگر چه ایزوگام یک عایق پیش ساخته با طول عمر بالا و نصب راحت است اما گاهی با حساب و کتاب و هزینه های افراد جور در نمی آید. ضمن اینکه قیرگونی عایق رطوبتی خوب و قوی ای برای بخش های داخلی ساختمان است که می توان آن را با هزینه ای کمتر در دسترس داشت.

قیر که از تقطیر نفت خام به دست می آید ماده ای سیاه رنگ است که می تواند از نفوذ آب جلوگیری کند. اما چون قیر مایع است و رونده باید آن را به وسیله یک ماده جامد ثابت نگه داشت تا با تغییرات دما خاصیت روندگی آن موجب جاری شدنش نشود. بهترین گزینه برای تثبیت قیر گونی است. گونی یکی از انواع منسوجاتی است که از الیاف کنف ساخته می شود، و در درجات مختلف یک، دو، سه موجود است. گونی نقش موثر و سازنده ای در تثبیت قیر دارد. اما شرایط و ظواهر گونی باید با مشخصات استاندارد هم سو باشد. گونی باید ریزبافت بوده، نو و تمیز باشد و چین خوردگی و تا نداشته باشد.

جا دارد به این نکته اشاره کنیم که شرکت ایزوگام گستران در هروی دارای نصابان با تجربه در قیرگونی بوده، و کلیه خدمات مربوط به نصب قیرگونی و فروش قیر را با هزینه قیرگونی مناسب و در استاندارد ترین شرایط برای شما انجام می دهند. کلیه خدمات شرکت ایزوگام گستران دارای تضمین کیفیت و بیمه نامه بوده و شرکت متعهدانه در قبال تمامی ضرر و زیان های احتمالی پاسخگو است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در هروی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هروی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در هروی

در واژگان لغت آسفالت یک کلمه فرانسوی است که درر فرهنگ ها و کشورهای مختلف معانی زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. در برخی کشور ها آسفالت را همان قیر می دانند که کمی سفت تر شده است. اما در ایران آسفالت نوعی پوشش است که برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از مخلوط کردن ماسه، شن و قیر تهیه می شود و در انواع سرد، گرم و حفاظتی موجود می باشد. آنچه که بیشتر به چشم می آید استفاده از آسفالت و آسفالت کاری در جاده ها، خیابان ها و راه ها است. اما آسفالت کاربردهای دیگری در ساختمان ها و مصارف خانگی دارد. از آسفالت برای پوشش پشت بام ها و همچنین پارکینگ ها استفاده می شود.

شرکت ایزوگام گستران در هروی دارای تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته برای آسفالت کاری و آسفالت کوبی است که با کادری مجرب و قدرتمند اقدام به آسفالت معابر، خیابان ها، پشت بام ها و پارکینگ ها در محله هروی می کند. برای دریافت هر گونه مشاوره در زمینه عایق های رطوبتی ایزوگام، قیرگونی و آسفالت و اسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در هروی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هروی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی