ایزوگام قیرگونی آسفالت در لویزان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#لویزان #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در لویزان

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله لویزان

اولین و معتبر ترین مجموعه فروش ایزوگام و نصب ایزوگام با هزینه مناسب و همچنین ترمیم ایزوگام در منطقه لویزان. شرکت ایزوگام گستران مفتخر است اعلام کند، در منطقه لویزان، عرضا کننده انواع ایزوگام و با قیمت ایزوگام مناسب و همچنین در زمینه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام فعالیت می کند. هزینه نصب ایزوگام شرکت ایزوگام گستران بسیار مقرون به صرفه بوده و پس از بازدید کارشناسی اعلام می شود. ما در شرکت ایزوگام گستران به شما مشتریان عزیز منطقه لویزان عرض می کنیم که، زما مناسب برای ایزوگام کاری بسیار حائز اهمیت است. بهتر است ایزوگام کاری در فصل تابستان باشد که برف و باران در حین نصب ایزوگام اختلال ایجاد نکند. حتما قبل از اجرای ایزوگام کاری به توصیه های هواشناسی و پیش بینی وضع هوا توجه نمایید.

در فصل زمستان نباید در دمای زیر 6 درجه سانتی گراد ایزوگام کاری انجام شود، چون ممکن است لایه قیری خوب به پشت بام نچسبد.

قبل از ایزوگام کاری حتما باید سطح پشت بام رو شسته و تمیز کنیم. گرد و خاک و غبار و کثیفی پشت بام، مانع چسبیدن درست ایزوگام می شود.تمام گوشه‌های پشت بام باید ماهیچه بندی شوند زیرا عایق ایزوگام نباید روی زاویه 90 درجه نصب شود.در اجرای ایزوگام ده درصد همپوشانی رول‌ها با یکدیگر رعایت شود و در صورت تمام شدن رول در وسط کار بهتر است همپوشانی مناسبی با رول بعدی وجود داشته باشد.

دلیل خرابی ایزوگام چیست؟
شاید برای شما مردم عزیز منطقه لویزان پیش آمده باشد که ایزوگامی را در سقف منزل خود گذاشته باشید و بعد از یه مدتی ایزوگام نصب شده خراب شده باشد. این موضوع چند دلیل مهم دارد:
1- ایزوگام به کار رفته از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده است. به همین خاطر ما در مجموعه ایزوگام گستران به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که ایزوگام های عرضه شده مرغوب ترین و با کیفیت ترین ایزوگام های موجود در بازار است.

2-زمانی که ایزوگام را نصب می کنیم، این ایزوگام در پشت بام همه روزه درگیر مستقیم نور خورشید و تشعشعه های مخرب نور خورشید است. و همانطور که شما مردم منطقه لویزان هم میدانید این اشعه ها بسیار مخرب هستند و باعث خرابی ایزوگام می شوند.

3- قرار گرفتن کولر و پایه های تیز کولر و هر حجم سنگین و تیز دیگری روی ایزوگام باعث پاره شدن ایزوگام و به مرور زمان پاره شدن سطحی ایزوگام می شود.

4- انبساط و انقباض هم که در طول روز و سپس در طول شب اتفاق می‌افتد نیز در پوسیدگی و خرابی ایزوگام موثر است. این عامل در مناطقی که اختلاف دمای شب روز در آن‌ها زیاد است مانند مناطق بیابانی، بزرگترین عامل خرابی ایزوگام است.

ما در شرکت ایزوگام گستران در جهت نصب ایزوگام و همچنین ترمیم ایزوگام یدی طولانی داریم. با اطمینان نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام منطقه لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و دریافت مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز قاسم منطقه لویزان می باشند.

مواد افزودنی آلی

از مواد افزودنی ارگانیک مختلفی برای کاهش چسبندگی چسب (قیر) در دمای بالاتر از حدود 90 درجه سانتیگراد استفاده می شود. یک افزودنی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، موم مخصوص پارافین است که با تبدیل گاز طبیعی تولید می شود. مواد افزودنی آلی معمولاً کاهش دما بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد را نشان می دهند ، در حالی که مقاومت مقاومت در برابر تغییر شکل آسفالت را نیز اصلاح می کنند.

مواد افزودنی شیمیایی

مواد افزودنی شیمیایی باعث تغییر ویسکوزیته قیر نمی شوند. به عنوان سورفاکتانت آنها در رابط میکروسکوپی مصالح و قیر کار می کنند. آنها نیروهای اصطکاک موجود در آن رابط را در طیف وسیعی از دما ، به طور معمول بین 140 تا 85 درجه سانتیگراد تنظیم و کاهش می دهند. بنابراین می توان قیر و سنگدانه ها را مخلوط کرد و در دمای پایین تر مخلوط کرد. مواد افزودنی شیمیایی ممکن است دمای مخلوط و تراکم را در حدود 20 تا 40 درجه سانتیگراد کاهش دهند.

مواد افزودنی آلی

از مواد افزودنی ارگانیک مختلفی برای کاهش چسبندگی چسب (قیر) در دمای بالاتر از حدود 90 درجه سانتیگراد استفاده می شود. یک افزودنی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، موم مخصوص پارافین است که با تبدیل گاز طبیعی تولید می شود. مواد افزودنی آلی معمولاً کاهش دما بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد را نشان می دهند ، در حالی که مقاومت مقاومت در برابر تغییر شکل آسفالت را نیز اصلاح می کنند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در لویزان

تکنیک های کف سازی - برای شروع فرآیند کف کردن قیر

طیف وسیعی از تکنیک های کف برای کاهش ویسکوزیته قیر استفاده می شود. ابزارهای مختلفی برای معرفی مقادیر کمی آب در قیر گرم استفاده می شود. آب به بخار تبدیل می شود ، حجم قیر را افزایش می دهد و چسبندگی آن را برای مدت کوتاهی کاهش می دهد. گسترش قیر باعث می شود پوشش سنگدانه ها در دماهای پایین تر و رطوبت باقیمانده از تراکم آسفالت در محل ساخت و ساز پشتیبانی کند. دمای تولید و آسفالت به طور موازی کاهش می یابد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز لویزان می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در لویزان

  1. روش مستقیم کف سازی تزریق مقدار کمی کنترل شده آب به قیر داغ از طریق نازلهای کف است. این منجر به افزایش زیاد اما موقت در حجم موثر چسب می شود که پوشش را در دماهای پایین تر تسهیل می کند. برخی از بخارها در طول فشرده سازی در قیر باقی می مانند و باعث کاهش ویسکوزیته مؤثر و تسهیل تراکم می شوند. هنگام خنک کننده ، اتصال به حالت عادی برگردانده می شود ، زیرا مقدار آب ناچیز است. این روش می تواند باعث کاهش دمای مخلوط آسفالت در حدود 20 تا 40 درجه سانتیگراد شود
  1. یک تکنیک کف کشی غیرمستقیم از یک ماده معدنی به عنوان منبع آب کف استفاده می کند. مواد معدنی هیدروفیل از خانواده زئولیت استفاده می شود. آنها حاوی حدود 20 درصد از آب کریستالی هستند که بالاتر از 100 درجه سانتیگراد آزاد می شوند. این رهاسازی آب باعث ایجاد یک کف کف شده کنترل شده می شود که می تواند برای یک دوره 6- تا 7 ساعته یا تا زمانی که درجه حرارت زیر 100 درجه سانتیگراد نباشد ، قابلیت کارایی بهبود یافته را فراهم می کند. کف کف باعث بهبود کارآیی مخلوط می شود که متعاقباً می تواند باعث کاهش دمای مخلوط تقریباً 30 درجه سانتیگراد با عملکرد تراکم معادل شود.

.

.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز لویزان می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی