ایزوگام قیرگونی آسفالت در فرجام

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#فرجام  #ایزوگام    #آسفالت#

شرکت ایزوگام گستران در فرجام  

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله فرجام

ایزوگام های خود را در محله فرجام از شرکت ایزوگام گستران تهیه کنید. هزینه نصب ایزوگام شرکت ایزوگام گستران کاملا مناسب و به صرفه بوده و این شرکت در مورد ترمیم ایزوگام هم فعال می باشد.

طراحی مناسب ریزش در یک سقف مسطح در کل یک نکته اساسی است.

زهکشی سقف. آبشارها مسیرهای مستقیمی را ایجاد می کنند تا زهکشی آب باران را به دور هدایت کننداز پشت بام تا نقاط تخلیه مناسب. برای مؤثر بودن ، پاک کردن آن ضروری است.

آبگرفتگی روی سقف مسطح دلیل اصلی وخیم بودن آن است زیرا تغییرات در آن وجود دارد

درجه حرارت بین مناطق مرطوب و خشک سقف می تواند باعث ایجاد گرمای دیفرانسیل شود.

این همراه با تجمع اسیدهای باقیمانده از باران است باعث خرابی سطح و ایزوگام سقف می شود.

در حین ساخت ونصب ایزوگام باید اقدامات احتیاطی صورت گیرد تا از رطوبت زیاد جلوگیری شود

بین ساختار سقف بتن آرمه و غشاء ( ایزوگام) به دام افتاده است. این یکی از دلایل عمده خرابی ایزوگام در پشت بام مسطح است. مقدار زیادی از بخار آب می تواند از بتن مسلح یا یک پیچ مرطوب تبخیر شود. از وقتی که ایزوگام آب قرار داده شده است ، و خشک شدن از صفحه ساختاری بیشتر طول می کشد. غشای ضد آب مهمترین مؤلفه در نظر گرفته شده است

سیستم بام به عنوان اصلی ترین عملکرد نگه داشتن آب در خارج از ساختمان است.

در زیر چند غشاء ضد آب یا همان ایزوگام بام رایج که بصورت محلی استفاده می شود را معرفی میکنیم:

آ. غشاهای مایع کاربردی

غشاهای مایع با استفاده از مایع در سایت به شکل مایع اعمال می شوند در یک غشای غیرقابل نفوذ در آب تنظیم و شکل دهید. مبتنی بر قیر (به جز آن حاوی تار ذغال سنگ) و غشاهای مبتنی بر پلیمری می توانند در صورت وجود استفاده شوند. در حالی که آنهایی که حاوی تار ذغال سنگ هستند معمولاً هنگام گرم کردن استفاده می شوند.

طراحی مناسب ریزش در سقفهای مسطح بتونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی برای نصب ایزوگام برای ایجاد راه تخلیه آبا باران بسیار حائز اهمیت است. شرکت ایزوگام گستران با توجه به دانش فنی این امر را برای شما مردم عزیز محله فرجام فراهم کرده است برای اینکه یک سقف مؤثر باشد ، باید آبهای سطحی راه خروج داشته باشند.سریعاً بدون برکه یا رکود ترخیص شود. در مرحله بعد ، انتخاب نوع ایزوگام مهم است. غشاء یا همان ایزوگام ضد آب مناسب از آنجا که سقف دائما در معرض مستقیم نور خورشید است و باران احتمالاً فشارهای حرارتی فوق العاده ای را به ایزوگام ایجاد می کند که همگی این دلایل تأثیر خواهند گذاشت. خصوصیات بدنی و عملکرد آن غشاء ضد آب ( ایزوگام) از پیش ساخته به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به غشای کاربردی مایع خواهد داشت زیرا می تواند از روی ترکها عبور کندو شکاف ها بهتر است. همچنین ، از آنجا که در برابر تورفتگی های ناشی از ترافیک ، مقاومت بیشتری دارند. غشاء و فرآیندهای غشایی هنوز هم برای سقف ها و سقف های کوچک که دارای انسداد زیادی هستند ترجیح داده می شود. در کل برای مردم محله فرجام توصیه می شود قبل از خرید ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام حتما از مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران بهره ببرند. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله فرجام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره توسط تیم متخصص شرکت ایزوگام گستران در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز محله فرجام می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در فرجام

میزان انتشار کمتری از هدف صنعت آسفالت اروپا برای کاهش دود قیر در طول عملیات سنگفرش پشتیبانی می کند. روشهای مختلفی برای تولید این آسفالت Warm Mix وجود دارد.

این وب سایت اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران و تولید کنندگان WMA قرار می دهد و مختصراً به شرح زیر می پردازد:

تکنیک های موجود

عملکرد مخلوط های WMA

مزایای WMA

نحوه استانداردهای آسفالت اروپا اجازه استفاده از WMA را می دهد

تجربه در کشورهای عضو EAPA

تجربه در کشورهای دیگر

منابع و ادبیات

مقدمه

اولین تکنیک های WMA در اواخر دهه 1990 توسعه یافت. مواد افزودنی در آلمان تركیب شدند و در نروژ فرآیند WAM-Foam® توسعه یافت.

آسفالت مخلوط سرد

مخلوط های سرد بدون گرم کردن کل جمع می شوند. این امر تنها به دلیل استفاده از قیر امولسیون شده در آب ، که در حین فشردن یا در حین مخلوط شدن شکسته می شود ، ممکن است. تولید روکش کل. با گذشت زمان پخت ، آب تبخیر می شود و قدرت افزایش می یابد. مخلوط های سرد به ویژه برای جاده های با قاچاق سبک توصیه می شود.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در فرجام

قیرگونی نوعی عایق است که از دو ماده قیر و گونی تشکیل شده است. این عایق از قدیمی ترین انواع عایق های رطوبتی است که مورد استفاده بشر قرار می گرفته و امروزه نیز برای عایق کاری فضاهای داخلی ساختمان که نیاز که عایق کاری داشته باشد، از قیرگونی استفاده می شود. در استفاده از قیرگونی باید به کیفیت قیر و گونی توجه کاملی انجام دهیم. شرکت ایزوگام گستران در فرجام آماده ارائه انواع خدمات نصب قیرگونی و فروش قیر در محدوده فرجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

قیر

Half Warm Asphalt بین تقریبا 70 درجه سانتی گراد و تقریباً 100 درجه سانتی گراد تولید می شود.

Warm Mix Asphalt در دمای تقریبا 100 تا 150 درجه سانتی گراد تولید و مخلوط می شود.

آسفالت داغ میکس تولید می شود و در دماهای تقریباً بین 120 تا 190 درجه سانتیگراد تولید می شود و دمای تولید آسفالت Hot Mix به قیر مورد استفاده بستگی دارد.

دمای پایین تر مخلوط کردن و سنگ فرش ، به دست آمده با استفاده از Warm Mix Asphalt ، میزان انتشار دود و بو را به حداقل می رساند و شرایط کار سردتری را برای کارگران آسفالت ایجاد می کند. به عنوان یک قاعده شست ، برای هر 12 درجه سانتیگراد کاهش درجه حرارت ، دود بخار کاهش می یابد.این کاهش تولید گازهای گلخانه ای مهمترین دلیل صنعت آسفالت اروپا برای تحریک استفاده از Warm Mix Asphalt است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در فرجام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فرجام می باشند.

تکنیک های تولید WMA

فن آوری های Warm-Mix Asphalt (WMA) بیش از 100 درجه سانتیگراد کار می کنند ، بنابراین مقدار آب باقیمانده در مخلوط بسیار کم است. از تکنیک های مختلفی برای کاهش ویسکوزیته مؤثر چسب استفاده می شود که پوشش کامل و تراکم بعدی را در دماهای پایین تر ایجاد می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در فرجام با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز فرجام می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی