ایزوگام قیرگونی آسفالت در شمس آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 قیر#شمس_آباد  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله شمس آباد

در محله شمس آباد به دنبال خرید بی واسطه ایزوگام هستید؟ آیا میخواهید خرید ایزوگام و نصب ایزوگام را به یک شرکت با تجربه بسپارید؟ آیا می دانید شرکت ایزوگام گستران عرضه کننده ایزوگام های خوب و باکیفیت و با هزینه ایزوگام بسیار مناسب است؟ آیا می دانید شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن افراد متخصص و با تجربه در امر نصب ایزوگام، هم از لحاظ نصب ایزوگام بی عیب و نقص و هم از لحاظ هزینه نصب ایزوگام پیشتاز است؟ شرکت ایزوگام گستر به مردم محله شمس آباد اعلام می کند دیگر نگران خرید ایزوگام مناسب ونصب ایزوگام باصرفه نباشید. در هر نقطه از محله شمس آباد، شرکت ایزوگام گستران آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز و فهیم می باشد.

چرا به عایق کاری سقف و ایزوگام کاری نیاز دارید؟

هنگامی که شما در شمس آباد زندگی می کنید ، باران بخشی از روزمر ما هستند. طوفان های مکرر اگر خانه شما ایزوگام داشته باشد که به چند دلیل به درستی ضد آب نشده باشد ، میتواند زمینه ساز خرابی سقف ساختمان و مشکلات بیشتر شود.
آسیب به ساختار سقف در صورت عدم ایزوگام کاری یا استفاده از ایزوگام نامرغوب باعت خسارت می شود.در صورت طولانی ماندن صدمه به سقف شما می تواند بسیار خطرناک باشد. رطوبت مداوم و همچنین تشکیل قالب می تواند پرتوهای پشتیبانی را به مرور زمان خراب کند و این می تواند باعث سقوط سقف شما در آن منطقه شود.لکه های آب روی دیوارها و سقف ها اگرچه خطرناک نیست ، اما این لکه ها از بین رفته و بسیار دشوار هستند.

مواد مورد استفاده برای عایق کاری سقف

بسیاری از افراد تصور می کنند که کاشی های پشت بام هایشان تمام چیزی است که لازم است تا در اولین نشانه باران ، از سقف آنها جلوگیری شود ، در حالی که اینها تنها اولین خط دفاعی در برابر هر نوع هوای شدید هستند. بسته به اینکه در ساخت اجزای مختلف سقف از چه مصالحی استفاده شده است ، و سقف آن چند ساله است ، کاشی ها ممکن است ترک خورده یا از بین بروند این مسئله شما را با یک مشکل آشکار ترک می کند ، به همین دلیل مواد زیرین بسیار مهم هستند. این شامل:

ورق پایه

یک ورق پایه بام پایین لایه های ضد آب است و معمولاً از فایبرگلاس ، پلی استر تقویت شده یا تقویت کامپوزیت ساخته می شود. ورق های پایه اولین لایه روی تخته کف سازی است و روفرها و پایه سقف را مهر و موم می کند.

زیر لایه

زیر لایه ماده ای ضد آب است که به عنوان یک لایه اضافی برای محافظت در برابر هوای شدید عمل می کند. کفپوش بام به اشکال مختلفی ارائه می شود که برای شیب دار و سقف های مسطح متفاوت است.زیرپوشهای سقفی شیب دار را می توان از یک ورق درپوش کاشی یا قیر اصلاح شده تهیه کرد (این با استفاده از آسفالت داغ نصب شده است ، این یک لایه زیرین خود چسبیده است).از سقف های تخت استفاده می شود از ورق های پلاستیکی شیشه ای مختلف که به طور مکانیکی متصل شده اند و ورق درپوش قیر اصلاح شده دارند که بسته به سیستم مورد استفاده می توانند به صورت داغ ، چسبنده یا مشعل مورد استفاده قرار گیرند.

چشمک زن

چشمک زن بام ، ورق های فلزی یا اصلاح شده است که در اطراف منافذ ، چراغ های روشن ، دودکش ها ، و دره ها و در اتصالات در دیواره های عمودی یافت می شود. چشمک زن آب را از مناطقی که ممکن است در آن جمع شوند مانند دره ها ، بازگشت ها و باسن دور می کند.چشمک زدن عموما از انواع مختلف فلز از جمله گالوانیزه ، آلومینیوم ، مس یا استیل ضدزنگ ساخته می شود.

ناودانها

شبیه به چشمک زن بام ، ناودانها آب جمع شده در پشت بام را به محلی دورتر از خانه خود هدایت می کنند. روده ها برای جلوگیری از گرفتگی یا ضعف درگیر شدن آنها به نگهداری و نگهداری منظم نیاز دارند.اگر در هنگام نصب به طور صحیح قرار نگیرید ، صافی ها می توانند به جای از بین بردن آب ، دوباره باعث برگشت آب به پشت بام شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله شمس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز در محله شمس آباد می باشند.

فروش قیر و انجام خدمات قیرگونی فروش آسفالت و اسفالت کاری در منطقه شمس آباد

آسفالت چگونه تولید می شود؟ آسفالت در کارخانه آسفالت تولید می شود. این می تواند یک گیاه ثابت یا حتی در یک کارخانه مخلوط کردن موبایل باشد. تولید در کارخانه آسفالت حداکثر 800 تن در ساعت امکان پذیر است. میانگین دمای تولید آسفالت مخلوط گرم بین 150 تا 180 درجه سانتیگراد است ، اما امروزه تکنیک های جدیدی برای تولید آسفالت در دماهای پایین تر در دسترس است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شمس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره توسط تیم متخصص شرکت ایزوگام گستران در اسرع وقت به شما مشتریان عزیز شمس آباد می باشند.

انواع مختلف آسفالت

جاده های آسفالت در زندگی هر روز نقش بسیار مهمی دارند. بسیاری از مردم روزانه بدون استفاده از آن جاده های آسفالت قادر به زندگی کردن مطلوب نیستند.

برای اینکه بتوانید بهترین کارایی را در برنامه های مختلف ارائه دهید ، می توانید از طیف گسترده ای از مخلوط های آسفالت استفاده کنید. با توجه به نیازهای مختلف (میزان ترافیک ، میزان وسایل نقلیه سنگین ، دما ، شرایط آب و هوایی ، نیاز به کاهش نویز و غیره) مخلوط مربوطه مورد استفاده نیاز به استحکام و مقاومت کافی در برابر تغییر شکل دارد تا بتواند از فشار اعمال شده استفاده کند. چرخ های وسیله نقلیه از یک سو ، از طرف دیگر ، آنها باید مقاومت خمشی کافی برای مقاومت در برابر ترک خوردگی ناشی از فشارهای مختلف اعمال شده بر روی آنها داشته باشند. علاوه بر این ، کارآیی خوب در حین کاربرد به منظور اطمینان از کاملاً فشرده سازی آنها برای دستیابی به دوام مطلوب ضروری است.مخلوط آسفالت را می توان در دماهای مختلف تولید کرد. مخلوط های آسفالت داغ معمولاً در دمای 150 تا 180 درجه سانتی گراد تولید می شوند. بسته به نوع استفاده ، می توان از مخلوط آسفالت متفاوتی استفاده کرد. مخلوط آسفالت مختلف برای لایه بالایی جاده آسفالت موجود است. لایه بالایی معمولاً "مسیر سطح" نامیده می شود و نوع مخلوط مسیر انتخابی بستگی به الزامات سطح جاده دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شمس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره توسط تیم متخصص شرکت ایزوگام گستران در اسرع وقت به شما مشتریان عزیز شمس آباد می باشند.

 

#شمس آباد #منطقه4 #شرق تهران #شرقتهران #ایزوگام #ایزوگام شمس آباد #ایزوگام درشمس آباد

#ایزوگام درشرق #ایزوگام شرق #ایزوگام دلیجان شمس آباد #ایزوگام دلیجان #قیر #قیر_شمس آباد

#نصب ایزوگام درشمس آباد #ترمیم ایزوگام #آسفالت #اسفالت #آسفالت درشمس آباد #قیرگونی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی