ایزوگام قیرگونی آسفالت در سراج

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#سراج  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله سراج

فروش ایزوگام و نصب ایزوگام یکی از الزامات اساسی برای هر ساهتمانی است. شرکت ایزو گام گستران شرکتی پیشرو در نصب ایزوگام و همچنین فروش بی واسطه ایزوگام در منطفه سراج تهران است. مردم عزیز محله سراج باید به نکات زیر توجه لازمه را داشته باشند:
ضد آب بودن سقف کاشی کاری ضروری است ، زیرا لایه کاشی های سقفی کاملاً نفوذ ناپذیر از آب نیست: ممکن است آب از طریق ترک یا نواقص در ساخت و ساز کاشی های سقفی یا تحت ترکیب مناسب باران و باد نفوذ کند. ضد آب در زیر کاشی های سقفی با استفاده از غشاهای مخصوص آب بندی انجام می شود.

فراتر از ضد آب بودن موثر ایزوگام، این غشاها باید دارای ویژگی های زیر باشند:

ایزوگام برای جلوگیری از تراکم بخار آب باید از نفوذپذیری بخار برخوردار شوند که منجر به آسیب (تحریف ، پوسیدگی و غیره) تیرهای سقف و رطوبت در ناحیه زیر (شرایط نامطلوب زندگی) می شود.

ایزوگام مطلوب و با کیفیت باید مقاوم و ماندگار باشند ، زیرا موقعیت آنها (بالا و ناخن در زیر کاشی های سقفی) هرگونه مداخله در آینده را دشوار می کند.آنها باید قدرت کافی داشته باشند تا در حین استفاده دچار پارگی نشوند.

ایزوگام درجه یکباید سبک باشند و بطور کلی کاربرد آسان دارند ، زیرا موقعیتی که در آن قرار می گیرند با ایجاد مشکلات طبیعی در کاربرد غشاها ایجاد می شود (به دلیل ارتفاع ، شیب سقف و غیره).

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران با موفقیت شرایط فوق را پوشش می دهند. به ویژه که:

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران ضد آب کامل هستند، حتی در سقف های دارای تمایل کوچک به هیچ عنوان این ایزوگام ها که مورد تایید شرکت ایزوگام گستران است، آب نفوذ نمی کند.

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران وزن سبک دارند، بنابراین به راحتی قابل استفاده است.

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران نفوذپذیری بخار را قادرند ، برای جلوگیری از تراکم بخار روی عناصر سقف این ایزوگام ها قابلیت ویژه ای دارند.

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران استحکام کششی بالا، به منظور مقاومت در برابر پاره شدن را دارند.

یکی دیگر از ویژگی های ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم ، به منظور تسهیل در شکل گیری و درمان انتهای آنها در رودخانه های باران ، پنجره های سقفی و غیره است.

ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران مقاوم در برابر آتش زیادهستند ، بنابراین در صورت آتش سوزی ، خود به خودی خود می سوزند و می توانند آتش سوزی را به حداقل برسانند.
در کل ضد آب بودن پشت بام با استفاده از ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران با قیمت ایزوگام مناسب و همچنین هزینه نصب ایزوگام مناسب لایه ای از حفاظت اضافی است که به سقف شما اضافه می شود و تضمین می کند آب در خانه شما وارد نشود یا باعث پوسیدگی دیوارها یا تیرها شود. علل بسیاری از نشت سقف وجود دارد که ضد آب بودن ناکافی بام در بالای آن لیست است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله سراج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله سراج می باشند.

فروش قیر و قیر گونی توسط شرکت ایزوگام گستران در منطقه سراج

شرکت یزوگام گستران پیشرو در فروش قیر و قیروگونی در منطقه سراج.

شرکت ایزوگام گستران با تجربه بسیار در زمینه فروش قیر با برگه آنلیز دقیق و ارائه خدمات قیرگونی با بهترین و زبده ترین نفرات. ارائه تخصصی قیر گونی توسط شرکت ایزوگام گستران.

برای قیر گونی صحیح و استاندارد باید به نکات زیر توجه کنیم:

  • قسمت پایین قیرگونی باید سیمان کاری اصولی صورت گرفته باشد. سیمان کاری هم باید استاندارد باشد و هم نوع سیمان به کار رفته باید درجه یک باشد. وقتی میخواهیم قیرگونی کنیم نباید قیر در سطح سیمان با حرکت سایش پیدا کند. اگر سیمان کاری کردیم بعد مشاهده شد که سطح سیمان ترک خورده است باید قبل از قیرگونی دوغاب کنیم و ترک های ایجاد شده را حتما با سیمان سفید پر کنیم و بعد منتظر خشک شدن باشیم و سپس قیر گونی کنیم.
  • زمانی که آب و هوا مساعد نیست یا اصطلاحا هوا سرد است، نباید قیرگونی صورت بگیرد.

قیر خیلی فوری سرد می شود و به همین دلیل نباید در زمان سرما قیرگونی صورت بگیرد همچنین مرطوب بودن سطحی که باید قیرگونی شود بسیار مخرب است. سطحی که باید قیر گونی شود کاملا باید خشک و عاری از هرگونه رطوبتی باشد. زیرا در غیر این صورت حبابهایی در زیر لایه‎های قیر گونی تشکیل می‎شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر محله سراج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز محله سراج منطقه 4 می باشند.

آسفالت و اسفالت کاری در منطقه سراج توسط شرکت ایزوگام گستران

شرکت ایزوگام گستران به تمامی اهالی منطقه سراج اعلام میکند کلیه خدمات آسفالت و اسفالت کاری خود را به ما بسپارید. فروش آسفالت با قیمت مناسب و به صرفه و هزینه آسفالت کاری کارشناسی شده توسط تیم مجرب مجموعه ایزوگلم گستران.
قیمت آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران کاملا رقابتی بوده و شما مردم عزیز منطقه سراج می توانید استعلام های قیمت ما را بگیرید و با دیگران مقایسه کنید.

آسفالت ترکیبی از سنگدانه ها ، صحافی و پرکننده است که برای ساخت و نگهداری جاده ها ، اماکن پارکینگ ، مسیرهای ریلی ، بنادر ، باند فرودگاه ، مسیرهای دوچرخه ، پیاده روها و همچنین مناطق بازی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

مصالح مورد استفاده برای مخلوط های آسفالت می تواند سنگ های خرد شده ، شن و ماسه ای ، شن یا سرباره خرد شود. امروزه از برخی زباله ها و فرآورده های فرعی مانند مصالح ساختمانی و تخریب به عنوان مصالح استفاده می شود که باعث افزایش پایداری آسفالت می شود.

به منظور اتصال سنگدانه ها به مخلوط منسجم ، از چسب استفاده می شود. متداول از قیر بعنوان چسباننده استفاده می شود ، اگرچه امروزه ، یک سری از اتصال دهنده های زیست محور نیز با هدف به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی جاده ها در دست ساخت هستند.

یک روسازی آسفالت متوسط از ساختار جاده بالاتر از سطح تشکیل تشکیل شده است که شامل مواد محدود و بتونی است. این به آسفالت امکان توزیع بارهای ترافیکی را قبل از رسیدن به سطح تشکیل می دهد. به طور معمول روسازی از لایه های مختلف ساخته می شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در محله سراج با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات ومشاوره رایگان در اولین فرصت به شما مشتریان عزیز محله سراج می باشند.

 

# سراج #منطقه4 #شرق تهران #شرقتهران #ایزوگام #ایزوگام سراج #ایزوگام در سراج

#ایزوگام درشرق #ایزوگام شرق #ایزوگام دلیجان سراج #ایزوگام دلیجان #قیر #قیر_ سراج

#نصب ایزوگام در سراج #ترمیم ایزوگام #آسفالت #اسفالت #آسفالت در سراج #قیرگونی

#قیمت آسفالت #هزینه اسفالت کاری

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی