ایزوگام قیرگونی آسفالت در دلاوران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#دلاوران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله دلاوران

مردم عزیز محله دلاوران دیگر نگران هزینه خرید و هزینه نصب ایزوگام خود نباشید. با خیالی راحت از جانب هزینه تمام شده ایزوگام و هزینه خدمات نصب ایزوگام، تمام خدمات ایزوگامی خود را به شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت فعال در حوزه ایزوگام، این اطمینان خاطر را به شما مردم فهیم محله دلاوران را می دهد که مناسب ترین قیت ایزوگام را برای شما همشهریان عزیز محله دلاوران عرضه می کند. ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران بالاترین کیفیت را داشته و از بابت نصب ایزوگام بهترین و باکیفیت ترین نوع خود را برای شما مردم بزرگوار محله دلاوران به ارمغان آورده است. ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران ، فرمول شده با رزین های الاستومری که می تواند در خارج از خانه اعمال شود ، در صورت داشتن دمای پایین و رطوبت نسبی بالا. انعطاف پذیر ، پل زدن و مقاومت در برابر آب راکد پس از چند ساعت پس از استفاده. مطابق آیین نامه فعلی که در نظر گرفته شده است.ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران، ضد آب ، مقاوم در برابر نفوذ آب و تقویت شده با فیبر مقاوم است. از مقاومت مکانیکی بسیار خوبی برخوردار است ، در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت می کند و در برابر دمای کم انعطاف پذیر است. حتما به شما مردم عزیز و فهیم محله دلاوران توصیه می کنیم، برای شروع کار ایزوگام، حتما از مشاورین متخص و خبره ما در شرکت ایزوگام گستران بهره ببرید. چرا که مشاوره و آنالیز خوب قبل از اجرا به بهبود کیفیت نوع انتخاب ایزوگام شما و نحوه نصب در محل شما کمک شایانی می کند.

عایق کاری و نصب ایزوگام دیوار ، سقف و اتاق زیر شیروانی ، کف و خاک

عایق کاری و نصب ایزوگام دیوار ، سقف و کف ممکن است با ثابت کردن مواد عایق به دیوار ، سقف یا کف ، چه در قسمت داخلی بیرونی ، به عنوان مثال انجام شود. با استفاده از صفحات عایق وانتخاب ایزوگام خوب مواد مختلف برای دیوارها، سقف ها و کف ها نیاز به انواع مختلفی از عایق ها دارند. به عنوان مثال ممکن است ساختمانها دارای دیوارهای حفره ای باشند که از دو پوست تشکیل شده توسط یک فضای توخالی تشکیل شده است. این فضای در حال حاضر مقداری عایق فراهم می کند ، اما می تواند با مواد عایق اضافی پر شود ، به عنوان مثال. کف ، برای بهبود بیشتر عایق. عایق سقفی سقف های مسطح با عایق سقف های تند تفاوت دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله دلاوران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز محله دلاوران می باشند.

انواع قیر و قیرگونی در محله دلاوران

شرکت ایزوگام گستران در محله دلاوران، عرضه کننده محصولات قیر و اجرای قیرگونی با صرف کمترین زمان می باشد.

مشخصات مربوط به سنگفرش قیر و آزمایش های مرتبط

مشخصات و خصوصیات و کارکردهای مورد نیاز هر ماده یا محصول را توصیف و پاکت می گذارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در آسفالت های جاده ای الزام ساختاری با عملکرد بهتری است تا بتواند با آسایش ، ایمنی و با هزینه های کمتری در اختیار مسافران جاده باشد.

در ضمن پرداختن به این موارد از طریق مشخصات مناسب ، از مهمترین خصوصیات قیر مورد توجه ، خواص مکانیکی ، چسبندگی و دوام آن است.

بر اساس تجربه گذشته یا شاخص های عملکرد تعیین شده ، آزمایش های خاص و نتیجه آنها همیشه به عنوان نشانگرهای تعیین کننده برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یک ماده یا موارد دیگر استفاده می شود. آزمایش های سنتی / متداول قدیمی و همچنین تست های نسل جدید وجود دارد که می تواند در تنظیم مشخصات بایندرهای بتونی کمک کند ، مانند:

تست های مرسوم برای توصیف قیر استفاده می شود

نفوذ ، انعطاف پذیری ، نقطه نرم شدن R&B ، نقطه فلش ، نقطه شکست Fraass ... ..

ویژگی های پیری یعنی چه:

تست کوره نازک فیلم ، تست اجاق گاز نازک فیلم ، مخزن فشار پیری ...

تست های رئولوژیکی یعنی چه:

خمش فشار سنج ، تست فشار مستقیم ، فشارسنج دینامیک برشی… ..

انتخاب مجموعه ای از تست های فوق الذکر برای کمک به انتخاب کیفیت مناسب قیر برای کاربردهای روسازی ضروری است.

تحولات در ارزیابی قیر

پس از شناخت کاربرد و مزایای استفاده از قیر در ساخت و سازهای مهندسی عمران ، به ویژه جاده ها ، تلاش های مربوطه جهت بررسی ، ارزیابی و طبقه بندی مواد طبیعی قیر موجود و همچنین قیر فرآوری شده آغاز شد. برای فعال سازی مناسب در مورد مسائل مربوطه ، تست ها ، روش های رویکرد ، مشخصات و مفاهیم برای درجه بندی قیر تهیه شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در محله دلاوران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران با تجربه ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله دلاوران می باشند.

فروش آسفالت و اسفالت کاری در دلاوران

آسفالت ، که به عنوان قیر نیز شناخته می شود ، یک مایع چسبنده ، سیاه ، بسیار چسبناک یا نیمه جامد نفت است. این ماده در ذخایر طبیعی یافت می شود یا ممکن است محصولی تصفیه شده باشد و به عنوان یک طبقه طبقه بندی می شود. قبل از قرن بیستم نیز از اصطلاح آسفالت استفاده می شد. [2] این کلمه از یونان باستان گرفته شده است. دریاچه پیچ بزرگترین ذخایر طبیعی آسفالت در جهان است که تخمین زده می شود حاوی 10 میلیون تن باشد. این شهر در لا Brea در جنوب غربی ترینیداد ، در شرکت منطقه ای سیپاریا واقع شده است.

کاربرد اصلی آسفالت (70٪) در ساخت و ساز جاده است ، جایی که از آن به عنوان چسب یا چسب مخلوط شده با ذرات سنگدانه برای ایجاد بتن آسفالت استفاده می شود. مصارف اصلی دیگر آن برای محصولات ضد آب قیر ، از جمله تولید سقف سقفی و برای آب بندی سقف های مسطح است.

فواید و مضرات آسفالت

برای آشنایی با فواید آسفالت به این نکات توجه داشته باشید:

حداقل سر و صدا

بادوام با طول عمر 20 + سال

انرژی کارآمد باعث کاهش اصطکاک بین تایر و خودرو می شود که به نوبه خود به معنای بهینه سازی سوخت و کاهش انتشار دی اکسید کربن است.از بیشتر گزینه های آسفالت آسفالت تر می شود - آسفالت سطح نرم و صاف تری دارد و آسفالت را به گزینه ای امن تر تبدیل می کند-کاهش ساییدگی در وسایل نقلیه و لاستیک.

برای آشنایی با معایب آسفالت به این نکات توجه داشته باشید:

گرانتر برای نصب در مقایسه با قیر.

قبل از انجام سنگفرش به سطح خوبی آماده شده نیاز دارد.

درجه حرارت شدید گرم می تواند آسفالت را منفی کند و باعث نرم شدن آن شود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در محله دلاوران با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و انتقال تجارب ومشاوره دقیق و رایگان به شما مشتریان عزیز در محله دلاوران می باشند.

#دلاورانی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی