ایزوگام قیرگونی آسفالت در پلیس

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#پلیس  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله پلیس

مردم عزیز محله پلیس آیا به دنبال مناسب ترین قیمت و بالاترین متریال ایزوگام هستید؟ شرکت ایزوگام گستران با مناسب ترین قیمت در زمینه پخش و فروش ایزوگام با کیفیت در خدمتتان است. شرکت ایزوگام گستران برای حال شما مصرف کنندگان عزیز مناسب ترین قیمت فروش ایزوگام در منطقه را دارد و تمامی ایزوگام های این مجموعه بالاترین کیفیت و مرغوب ترین متریال ممکنه را برای شما مردم عزیز محله پلیس به ارمغان آورده است.
ایزوگام‌ها را براساس لایه های به کار رفته در آن ها نیز به چند دسته تقسیم می کنند که به آن ها اشاره می کنیم .

۱- ایزوگام تک لایه

این نوع از ایزوگام‌ها از پلی استر دوخته شده اند که ضخامت کم و انعطاف پذیری بالا دارند . این ایزوگام بیشتر در مواردی داخلی به کار می رود .

۲- ایزوگام دو لایه

در ساخت این نوع از ایزوگام علاوه بر مواد به کار رفته در ایزوگام تک لایه از تیشو نیز استفاده می شود که همین عامل باعث ضخامت و استحکام بالای ایزوگام شده است . از این ایزوگام در مواردی که نیاز به استحکام بیشتری است استفاده می شود .

چرا از ایزوگام استفاده می کنیم؟ استفاده و کاربرد ایزوگام بسته به محل و نوع کاربری ایزوگام، متفاوت است. مهمترین مشخصه استفاده از ایزوگام ضد آب بودن ، تشکیل سدی غیرقابل نفوذ بر روی سطح پایه ها ، سقف ها ، دیوارها و سایر اعضای ساختاری است. عملکرد ایزوگام مناسب شرکت ایزوگام گستران، غیرقابل نفوذ از هر چیزی و مهمتر از همه جلوگیری از نفوذ آب است. سطوح ساختمان از آب و بعضا ضد آب ساخته شده است.استفاده از غشاء ضد آب مایع ، مواد سیمانی ، غشای مایع پلی اورتان و مواد قیر در ضد آب ساختمانها متداول است. با تمامی تفاسیر ایزوگام های شرکت ایزوگام گستران مناسب ترین پیشنهاد و به صرفه ترین هزینه برای شما مردم عزیز و بزرگوار محله پلیس می باشد.

با عایق کاری ونصب ایزوگام یک خانه می توان از گرما در ساختمانها در هوای سرد یا آب و هوا کاسته و باعث کاهش گرمای گرما در هوای گرم یا آب و هوا شد. بنابراین عایق بودن نیاز به گرم کردن یا خنک کردن خانه را محدود می کند. تلفات گرما یا گرمای اضافی به دلیل اختلاف بین دمای هوای داخل ساختمان و فضای باز ایجاد می شود. به طور طبیعی ، گرما از یک گرمتر به فضای خنکتر جریان می یابد و دما به یک تعادل همگرا تبدیل می شود ، یک پدیده فیزیکی مبتنی بر مکانیسم هایی مانند انتقال (جریان گرما از طریق مواد) و تهویه (جریان گرما توسط هوا). هدف از عایق کاری وانتخاب ایزوگام خوب کاهش سرعت این همگرایی دما به منظور کاهش نیاز به گرمایش یا سرمایش است. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله پلیس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز محله پلیس می باشند.

فروش قیر و قیرگونی توسط شرکت ایزوگام گستران در محله پلیس

سختی قیر پدیده نهایی قیر است ، در حالی که جویدن در دهان اولین روش تست قیر بود. از این رو دمای آزمایش در آن زمان 37 درجه سانتیگراد بود (که دمای بدن انسان است). در سال 1903 ، انجمن آمریکایی برای آزمایش مواد (ASTM) درجه بندی قیر را از طریق آزمایش نفوذ در 25 درجه سانتیگراد تصویب کرد. مقدار نفوذ پایین قیر سخت تر را نشان می دهد ، در حالی که مقدار نفوذ بالاتر قیر نرم تر را نشان می دهد. سیستم درجه بندی مبتنی بر نفوذ تا سال 1970 ادامه داشت و همین روند حتی امروز نیز در بسیاری از کشورها از جمله هند ادامه دارد. پس از آن به منظور رفع مشکلات ساخت و سازهای مختلف مانند مخلوط مناقصه ناشی از قیر درجه نفوذ 60/70 (به دلیل ویسکوزیته کم در دمای 135 درجه سانتیگراد) و مشکلات مربوط به عملکرد از جمله روت کردن در دماهای زیاد روسازی ، سیستم درجه بندی مبتنی بر ویسکوزیته در آمریکا معرفی شد. شرکت ایزوگام گستران عرضه کننده قیر با کیفیت آنالیزشده در محله پلیس می باشد. قیر آنالیز شده با انجام قیرگونی به صورت درجا صورت می گیرد.

قیر پردازش شده از منابع نفت خام مختلف و / یا فرآیندهای پالایش ممکن است درجه نفوذ یکسان در 25 درجه سانتیگراد داشته باشد اما ممکن است در محدوده دمای 60-70 درجه سانتیگراد سختی متفاوتی را نشان دهد. آنهایی که بسیار نرم هستند (ویسکوزیته کم) در مقایسه با آنهایی که به اندازه نرم نیستند (ویسکوزیته بالایی) بیشتر مستعد ابتلا به شیار / موج دار هستند. بنابراین ، کاملاً بدیهی است که قوام سنگفرش (دمای ویسکوزیته) در دمای بالا (مانند 60 درجه سانتیگراد) باید به طور هم زمان مشخص شود تا بدانیم احتمالاً باعث پوسیدگی شود یا خیر. به دلیل این مشکل ، نیاز به آزمایش و درجه بندی قیر در دمای 60 درجه سانتیگراد (و نه در دمای 25 درجه سانتیگراد) از طریق آزمایش ویسکوزیته ، حدود 30 سال پیش در ایالات متحده انجام شد. ویسکوزیته قیر با استفاده از یک ویسکومتر ساده اندازه گیری می شود. درجه های ویسکوزیته مختلف سیمان آسفالت (قیر) به عنوان درجه AC-30 ، درجه AC-20 و AC-10 درجه تکامل یافتند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در محله پلیس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز محله پلیس می باشند.

فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله پلیس

شرکت ایزوگام گستران مفتخر است اطلاعاتی کوچک در باره آسفالت را خدمت ما مردم عزیز محله پلیس ارائه دهد.

بیشتر آسفالت مورد استفاده تجاری از نفت حاصل می شود. با این وجود مقادیر زیادی آسفالت به صورت غلیظ در طبیعت رخ می دهد. رسوبات طبیعی قیر موجود از بقایای جلبکهای باستانی ، میکروسکوپی (دیاتومها) و سایر مواردی که یکبار زندگی می کنند تشکیل شده است. این بقایای موجود در گل و لای در کف اقیانوس یا دریاچه ای که ارگانیسم ها در آن زندگی می کردند ، جمع شده اند. در زیر گرما (بالاتر از 50 درجه سانتیگراد) و فشار دفن در اعماق زمین ، بقایای آن به موادی مانند قیر ، کروژن یا نفت تبدیل شده اند. بیشترین کاربرد آسفالت در ساخت بتن آسفالت برای سطوح جاده است. این تقریباً 85٪ آسفالت مصرفی در ایالات متحده را تشکیل می دهد. حدود 4000 کارخانه مخلوط بتن آسفالت در آمریکا و تعداد مشابه در اروپا نیز وجود دارد. مخلوط های بتونی آسفالت معمولاً از سیمان 5٪ آسفالت و 95٪ سنگدانه (سنگ ، شن و ماسه) تشکیل شده است. سیمان آسفالت به دلیل ماهیت بسیار چسبناک باید گرم شود تا در محل اختلاط آسفالت با مصالح مخلوط شود. دمای مورد نیاز بسته به ویژگی های آسفالت و مصالح متفاوت است ، اما فناوری های آسفالت مخلوط گرم به تولید کنندگان این امکان را می دهند که دمای مورد نیاز را کاهش دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در محله پلیس با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محله پلیس می باشند.

#نصبا یزوگام در پلیس #ترمیم ایزوگام #آسفالت #اسفالت #آسفالت درپلیس #قیرگونی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی