ایزوگام قیرگونی آسفالت در بنی هاشم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 قیر#بنی_هاشم  #ایزوگام#

 

 

 

 

ایزوگام، نصب ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، فروش آسفالت و اسفالت کاری در محله بنی هاشم

مژده، مژده خدمت اهالی محترم بنی هاشم

شهروندان محترم محله تهرانپارس، زین پس نگران هزینه ایزوگام و نصب با کیفیت ایزوگام در محله خود نباشید. شرکت ایزوگام گستران با بهترین هزینه و بالاترین کیفیت ایزوگام در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.


انواع ایزوگام‌ها براساس روکش های به کار رفته در ایزوگام

ایزوگام‌ها را براساس روکش های به کار رفته در آن نیز دسته بندی می کنند که هر کدام در جاهای مخصوص خودش به کار گرفته می شود .

۱- ایزوگام با روکش آلومینیومی

در این نوع از ایزوگام‌ها همان طور که از نامشان پیدا است از روکش آلومینیومی استفاده می شود . این نوع از ایزوگام بیشتر برای مکان هایی مناسب است که در معرض شدید نور آفتاب قرار دارند مثلا از این از ایزوگام‌ها در پشت بام ها استفاده می‌شود .

۲- ایزوگام بدون روکش آلومینیومی

این نوع از ایزوگام‌ها به دلیل نداشتن روکش مناسب برای مکان هایی که در معرض نور شدید آفتاب هستند استفاده نمی شوند بلکه از آن ها بیشتر در پی ها ، عایق کاری سرویس پهداشتی ، کف استخرها و … استفاده می شود .

انواع ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران با هر خصوصیاتی و مناسب برای هر محلی موجود می باشد.

قبل از انتخاب نوع ایزوگام، حتما با مشاوران خبره شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید تا مناسب ترین نوع ایزوگام را برای محل مناسب شما، پیشنهاد بدهند.

۳- ایزوگام با روکش سنگریزه ای

از این ایزوگام‌ها بیشتر در پشت بام ها استفاده می شود . این نوع از ایزوگام‌ها به دلیل مواد تزئینی به کار رفته در آن بیشتر برای موارد تزئینی و زیبایی ساختمان به کار گرفته می شوند.

عایق کاری و نصب ایزوگام به یک اندازه گیری صرفه جویی در انرژی اشاره دارد ، که مقاومت در برابر جریان گرما را فراهم می کند. به طور طبیعی ، گرما از یک گرمتر به فضای خنک تر جریان می یابد. با عایق کاری یک خانه می توان از گرما در ساختمانها در هوای سرد یا آب و هوا کاسته و مازاد گرما را در هوای گرم یا آب و هوا کاهش داد. عایق کاری و نصب یک ایزوگام خوب یک خانه دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی ، پس انداز هزینه و افزایش راحتی می باشد. موانع انجام اقدامات پس انداز انرژی ممکن است مشوق های تقسیم شده ، هزینه های سرمایه گذاری نسبتاً بالا و زمان و تلاش لازم برای تحقق پس انداز انرژی باشد. انواع مختلفی از عایق در برابر کاهش گرما در آب و هوای سرد وجود دارد که هر کدام مشخصات فنی و هزینه های اقتصادی و مزایایی دارند. اقدامات عایق کاری ونصب ایزوگام با کیفیت به طور کلی یکی از مقرون به صرفه ترین اقدامات صرفه جویی در مصرف انرژی است. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله بنی هاشم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بنی هاشم می باشند.

فروش قیر و اجرای عملیات قیرگونی در محله بنی هاشم

هزینه قیر در شرکت ایزوگام گستران بسیار مناسب و به صرفه تعریف شده است. شرکت ایزوگام گستران به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد که قیرهای این شرکت از کیفیت بالای بوده و دارای برگه آنالیز می باشد. کلمات آسفالت و قیر غالباً به اشتباه برای تعریف همین مورد به کار می روند. آسفالت ترکیبی از سنگدانه ها ، ماسه و قیر است. که در آن قیر به عنوان ماده اتصال دهنده مایع عمل می کند که آسفالت را در کنار هم نگه می دارد. برای ساده تر کردن امور ، می توانیم بگوییم آسفالت بتن (مخلوط) است در حالی که قیر سیمان (صحافی) برای پیاده روها است. سطح روسازی فقط با قیر بسته شده نیز متداول است ، که با تنظیم لایه ای از قیر و پر کردن آن با سنگدانه ها انجام می شود. این فرآیند سپس برای ایجاد یک مهر و موم دو روکش تکرار می شود. روکش های قیر از دوام کمتری نسبت به آسفالت برخوردار هستند. با عمق لایه 10-20 میلی متر و طول عمر 5-10 سال. قطعات سست در آسفالت قیر باعث می شود که تجربه رانندگی پررنگ تر نشود و بتواند لاستیک را کم کند ، در نتیجه باعث ایجاد مشکلات ایمنی می شود. مقاومت اصطکاک بالاتر یک روسازی قیر به معنای راندمان کمتری در مصرف انرژی است. قرار گرفتن در معرض شستشوی قیر باعث خراب شدن کیفیت خاک و آبهای زیرزمینی می شود. ارزان برای نصب در مقایسه با آسفالت.

مقرون به صرفه: سطح آسفالت نیاز به نگهداری منظم مانند سطح قیر ندارد ، بلکه یک بررسی معمول به صورت دوره ای کافی است. آنها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند ، به خصوص در هنگام بازپس گیری یک پیاده رو با حجم ترافیک بیشتر. بنابراین در دراز مدت مقرون به صرفه نیست.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در محله بنی هاشم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بنی هاشم می باشند.

هزینه آسفالت و هزینه آسفالت کاری در محله بنی هاشم

شرکت ایزوگام گستران در هر نقطه از محله بنی هاشم آماده فروش آسفالت و آسفالت کاری است. بهترین متریال آسفالت و بهترین نحوه اجرا آسفالت کاری را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید.

کیفیت اسفالت مورد استفاده در ساخت و ساز و نگهداری جاده های بتونی موضوعی است که مورد توجه متخصصان بزرگراه ها قرار گرفته است. نیاز به پیش بینی عملکرد بلند مدت و ترجمه خواص اندازه گیری شده به استانداردها و مشخصات ، توجه حرفه ای ها را به دلیل الزامات بهبود عملکرد روسازی و اقتصاد در ساخت و سازهای جاده ای جلب کرده است. بنابراین ، برای تعیین کیفیت و کارایی آنها ، تحقیقات آزمایشگاهی برای سنگفرشی پیوندهای قیر درجه ای از منابع مختلف انجام شد.

كيفيت مصالح راه سازي در تمامي لايه هاي سازه روسازي براي رسيدن به عملكرد مطلوب در طول طراحي راه ها از اهميت بسياري برخوردار است. همچنین ، درمانهای نگهداری که در طول عمر آن به کار رفته ، نیاز به قیر با کیفیت لازم دارند ، بنابراین مشخصات قیر برای اطمینان از عملکرد سطوح قیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین ، دیدگاه کیفیت قیر از نظر پرداختن به عملکرد راهها باید در مشخصات مواد قیر براساس ملاحظات عقلی به جای پارامترهای تجربی گنجانیده شود. در کل آسفالت خوب نسبت به روسازی های قیر نسبت به درجه حرارت کمتر حساس هستند. اثرات منفی فقط در دمای بسیار بالا یا پایین مشاهده می شود. هزینه نگهداری آسفالت نسبت به قیر مقرون به صرفه است .سطح آسفالت نیاز به نگهداری منظم مانند سطح قیر ندارد ، بلکه یک بررسی معمول به صورت دوره ای کافی است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در محله بنی هاشم با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز محله بنی هاشم می باشند.

هشتگ ها برای پوستر:

#بنی هاشم #منطقه4 #شرق تهران #شرق تهران #ایزوگام #ایزوگام بنی هاشم #ایزوگام دربنی هاشم

#ایزوگام درشرق #ایزوگام شرق #ایزوگام دلیجان بنی هاشم #ایزوگام دلیجان #قیر #قیر_بنی هاشم

#نصب ایزوگام در بنی هاشم #ترمیم ایزوگام #آسفالت #اسفالت #آسفالت دربنی هاشم #قیرگونی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی