ایزوگام قیرگونی آسفالت در اتوبان صیاد شیرازی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#اتوبان صیاد شیرازی #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فرسودگی ساختمان، رطوبت است. وجود نم و رطوبت در بافت ساختمان به آن آسیبهای جدی وارد می کند. به خاطر همین موضوع است که امروزه افراد به دنبال راهی برای آب بندی و عایق کاری ساختمان خود هستند و استفاده از عایق های رطوبتی رایج شده است. عایق کاری برای هر بخش از ساختمان که احتمال نفوذ رطوبت باشد انجام می شود. در واقع عایق رطوبتی پوششی است که ترکیبات و انواع گوناگونی دارد و برای حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شود. استخر، حمام، سرویس بهداشتی و پشت بام فضاهایی هستند که در آنها باید حتما از عایق رطوبتی استفاده کرد، چرا که نفوذ رطوبت در ساختمان موجب ایجاد مشکلاتی مانند زنگ زدگی آهن و فلزات پی ساختمان، رشد کپک و قارچ، یخ زدگی سازه ها و ... شود.

اما اگر تا کنون نسبت به عایق کاری و آب بندی ساختمان خود اقدام نکرده اید یا در مورد هزینه ها و مسائل جانبی آن اطلاعات درست و دقیقی در دست ندارید، نگران نباشید، شما یک همسایه ی خوب و مطمئن با سابقه و تجربه کاری بسیار زیاد در امر عایق کاری ساختمان دارید. بله، شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی هم اکنون آماده ارائه همه گونه خدمات عایق کاری ساختمان با استفاده از ایزوگام، قیرگونی و آسفالت با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اتوبان صیادشیرازی می باشد.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی

ایزوگام، نوعی عایق رطوبتی است که لایه رولی آن از پیش آماده و در دسترس است، این لایه از طریق روش های خاص حرارت دهی بر روی سقف و دیوار ها می چسبد. ایزوگام از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است. عایق ایزوگام در ضخامت و اندازه های مختلف و همچنین پوشش های ساده و یا فلزی تولید می شود.  ایزوگام خیلی انعطاف پذیر است ولی در مقابل تنش های حرارتی، انبساط و انقباض بسیار مقاومت بالایی دارد. 

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی دارای مشاوران اختصاصی برای نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام می باشد. این شرکت با سابقه ای درخشان در امر ایزوگام، خدمات زیر را ارائه می کند:

نصب ایزوگام بر روی پشت بام در اتوبان صیادشیرازی

ترمیم ایزوگام های قدیمی در اتوبان صیادشیرازی

ارائه قیمت ایزوگام در محدوده اتوبان صیادشیرازی

برآورد هزینه نصب ایزوگام در اتوبان صیادشیرازی

برای استفاده از خدمات نصب ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از خدمات مشاوران ما بهره مند شوید. مشاوران ما انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام، شناسایی ایزوگام بابت ترمیم ایزوگام را برای شما توضیح می دهند. ایزوگامها بر مبنای روکشهای به کار رفته در ایزوگام انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

ایزوگام با روکش آلومینیومی: روکش این نوع ایزوگام آلومینیوم است. و به خاطر استحکام بالا برای پشت بامها و جاهایی که در معرض نور شدید آفتاب قرار می گیرند مناسب است.

ایزوگام بدون روکش آلومینیومی: این نوع ایزوگام چون روکش مناسبی ندارد نمی توان از آن در فضاهای خارجی مانند پشت بامها استفاده کرد. از این نوع ایزوگام بیشتر در فضاهای داخلی مانند حمام و کف استخرها و ... استفاده می شود.

ایزوگام با روکش سنگریزه ای: این نوع ایزوگام بیشتر برای زیباسازی ساختمان ها استفاده می شود چرا که در آن مواد تزئینی به کار رفته است.

در شرکت ایزوگام گستران مشاوره های تخصصی در امر انتخاب ایزوگام مناسب با فضای مورد نیاز عایق کاری برای شما توسط مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران اتوبان صیادشیرازی در هر زمانی ارائه می گردد تا شما مشتریان عزیز با چشمانی باز و خاطری آسوده اقدام به انتخاب ایزوگام مورد نظر خود جهت نصب ایزوگام یا ترمیم ایزوگام اقدام نمایید.

شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی ارائه دهنده برند ایزوگام دلیجان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در اتوبان صیادشیرازی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان صیادشیرازی می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی

قیرگونی اولین روش ایجاد عایق رطوبتی است. در قیرگونی از پارچه ای که نسج الیاف کنف است و گونی نامیده می شود برای نگهداری و جلوگیری از رونده گی قیر ماده سیاه رنگ از مشتقات نفت است، استفاده می شود. گونی ها انواع مختلفی دارند. قیر نیز از تقطیر نفت خام بدست می آید و ترکیب هیدروکربن های آلی است.

در بخش هایی که قبلا عایق کاری انجام شده که می تواند عایق ایزوگام یا قیرگونی باشد، برای ترمیم و نگه داری عایق های کهنه یکی از روشهای درز گیری و ترمیم ایزوگام، استفاده از قیرگونی می باشد. که می توان آن را به صورت یک لایه یا دولایه انجام داد.

برای آنکه خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر در اتوبان صیادشیرازی بهره مند شوید کافی است با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید و از مشاوران ما کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در اتوبان صیادشیرازی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان صیادشیرازی می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی

آسفالت و قیر یک گروه یا مواد وابسته به هم را تشکیل می دهند که کاربردهای گسترده ای در مهندسی ساختمان دارند. انواع مختلف آسفالت را در اینجا می شناسید.

اصطلاح آسفالت در کشورهای مختلف برای موارد مختلف استفاده می شود. اما در کل می توان آسفالت را، محصولی جامد یا نیمه جامد در نظر گرفت كه اجزای تشکیل دهنده حاكم بر آن قیر است. در واقع آسفالت ترکیبی از شن، ماسه و قیر است. آسفالت در سه نوع گرم، سرد و حفاظتی موجود است. برای آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام گستران از انواع آسفالت استفاده می شود. این شرکت دارای تجهیزات فوق پیشرفته و ماشین آلات آسفالت کوب، غلطک های دستی آسفالت کوبی بوده و دارای یک تیم مجهز و پیشرفته جهت انجام هر نوع پروژه آسفالت کاری در اتوبان صیادشیرازی می باشد.

برای استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در زمینه محوطه سازی، آسفالت کاری پشت بام، اسفالت کاری راه رو ها، پیاده رو، ورودی پارکینگها، زمین های بازی و هر جا که نیاز به آسفالت داشته باشد در اتوبان صیادشیرازی با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و از مشاوران ما بهره مند شوید. لازم به ذکر است با توجه به تجهیزات دستگاهی و تجهیزات آسفالت دستی که در اختیار افراد متخصص آسفالت کاری قرار می گیرد، در هر کوچه و خیابان و ساختمانی عملیات پروژه های آسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در اتوبان صیادشیرازی به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. یکی از انواع آسفالت که بسیار پر کاربرد است آسفالت سرد می باشد. این نوع آسفالت، آسفالت دوست دار محیط زیست نیز نامیده شده است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در اتوبان صیادشیرازی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز اتوبان صیادشیرازی می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی