ایزوگام قیرگونی آسفالت در مجید آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#مجید آباد  #ایزوگام    #آسفالت#

شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد

شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

عایق کاری و آب بندی منازل در قسمت هایی که تجمع آب و رطوبت زیاد است همچون پشت بام ها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، باغچه و آب راههایی که امکان نفوذ آب را به قسمت های پایه ای خانه فراهم می کنند، از گذشته مرسوم بوده و افراد با استفاده از مواد مختلف که یکی از انوع آن قیرگونی است اقدام به ساخت یک نوع عایق رطوبتی برای خانه هایشان می کردند. همه ی شهروندان مجیدآباد که با خواندن این چند خط به فکر عایق کاری منزل خود افتاده اید، نگران نباشید، شرکت خوش سابقه و قدیمی ایزوگام گستران که بصورت کاملا تخصصی در امور مربوط به عایق کاری، ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری فعالیت دارد، هم اکنون در محله مجیدآباد آماده ارائه هر گونه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای دریافت خدماتی نظیر نصب ایزوگام، قیرگونی و آسفالت با ما در شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد تماس بگیرید.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی مدرن است که با توجه به روش نصب آن، و همچنین ماندگاری طولانی بین 10 تا 15 ساله ایزوگام، انتخاب مناسبی برای عایق کاری منازل به شمار می رود. ایزوگام انواع مختلفی دارد که در ادامه به انوع مختلف ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده و کاربرد آنها می پردازیم.

نوع اول ایزوگام تک لایه است که از پلی استر دوخته شده به دست می آیند، ضخامتشان کم است ولی انعطاف پذیری بالایی دارند. برای ایزوگام فضاهای داخلی این نوع ایزوگام مناسب تر است.

نوع دوم ایزوگام دو لایه است که در ساخت آن علاوه بر پلی استر، از تیشو نیز استفاده می شود که این ماده ضخامت ایزوگام را بیشتر کرده و استحکام آن را بالا می برد.

شرکت ایزوگام گستران برای انجام پروژه های نصب ایزوگام خود از ایزوگام مرغوب و درجه یک دلیجان استفاده می کند و در فضاهای مختلف ایزوگام متناسب با آن فضا را معرفی کرده و قیمت ایزوگام و همچنین هزینه نصب ایزوگام بر این اساس محاسبه می شود، در این شرکت متخصصان ما جهت انجام امور مشاوره و اطلاع رسانی همه اطلاعاتی که شما شهروند گرامی مجیدآباد می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. شرکت ایزوگام گستران باتجربه ترین شرکت در امر عایق کاری ساختمان، نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام است و برای اجرای پروژه های عایق کاری خود در مجیدآباد با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. ما آماده ارائه همه ی همکاری های زیر هستیم.

اجرای پروژه های ایزوگام دلیجان در مجیدآباد

اعلام قیمت ایزوگام و فعالیت های مربوط به نصب ایزوگام، در مجیدآباد

بازدید از منزل یا ساختمان شما و برآورد هزینه نصب ایزوگام در مجیدآباد

انجام پروژه های ترمیم ایزوگام در مجیدآباد

ایزوگام عایق رطوبتی مناسبی است که به خاطر استحکام بالا در پشت بامها استفاده می شود. نصب آن بسیار ساده است و با استفاده از ابزار های مشعل و سایر وسایلی که کارشناسان ما همواره برای نصب با خود به همراه دارند انجام می شود. در شرکت ایزوگام گستران همواره از ایزوگام مرغوب و استاندارد استفاده می شود. همه پروژه ها گواهی تضمین کیفیت دارد و کاملا آب بندی می شود. شما می توانید با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران مجیدآباد تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در مجیدآباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدآباد می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد

اگر هزینه نصب ایزوگام برای شما مقرون به صرفه نیست، ناامید نشوید، ما برای شما راهی کم هزینه تر داریم. راهی که می توان با کیفیت عالی عایق بندی را انجام داد. همانطور که در ابتدای متن گفتیم شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد آماده ارائه هر گونه خدمات مربوط به قیرگونی نیز می باشد. از آنجایی که قیرگونی کم هزینه تر است و مواد آن یعنی قیر و گونی راحتتر در دسترس قرار دارد، شما می توانید به جای استفاده از عایق ایزوگام، از قیرگونی استفاده نمایید و آنها را در هر قسمت ساختمان خود بکار ببرید. قیرگونی به دو صورت یک لایه ای و دو لایه ای انجام می شود و نصابان ما در شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد، هر دو نوع قیرگونی را با کیفیت عالی و تضمین شده برای شما اجرا می کنند.

قیر استفاده شده در هر لایه قیرگونی متفاوت است، چرا که اگر در لایه های آخر قیرگونی از قیر نرم استفاده شود، چون غلظت کمتری دارد و رونده است، موجب تخریب پیش از موعد قیرگونی می شود، همچنین نصابان شرکت ایزوگام گستران به این نکته واقفند که لایه ی زیر قیرگونی نباید از مواد گچی یا آهکی یا شفته آهک باشد، چرا که این مواد قیر را فاسد می کنند و قیرگونی را از بین می برند. اگر به دنبال یک تیم مطمئن و با وجدان کاری بالا برای نصب قیرگونی هستید و می خواهید قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی برای شما مقرون به صرفه باشد می توانید با همکاران و متخصصان شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در مجیدآباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدآباد می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد

آسفالت نوعی پوشش است که بیشترین و مهمترین استفاده آن در راه سازی و جاده سازی است. از آنجا که در بعضی از پروژه های قیرگونی یا عایق کاری با ایزوگام، مشتری برای پوشش روسازی محوطه عایق کاری شده، درخواست آسفالت کاری دارد، لذا همکاران ما با تجربه 20 ساله خود در این زمینه در شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد، یک گروه متخصص مجری طرح ها و پروژه های آسفالت و آسفالت کاری را در اختیار دارند که در صورت درخواست مشتریان عزیز مجیدآباد برای آسفالت کاری پشت بام، کف پارکینگ، ایجاد شیب آسفالتی برای پل روی جوی ها و ورودی به پارکینگ، پیاده رو ها و هر جایی که نیاز به آسفالت داشته باشد، چه میزان کم و چه به میزان زیاد و در حجم بالا، به آنها خدمت رسانی کنیم.

شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد در انجام پژوه های اسفالت کاری از همه انواع آسفالت بهره می برد، و دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی را در این زمینه دارد. این شرکت آمادگی اجرای پروژه های آسفالت کاری را با استفاده از ماشین و دستگاه های آسفالت کوب قوی دارد و هم توان اجرای پروژه هایی که رفت و آمد ماشین آلات سنگین در آن مکانها قیر ممکن است و می بایست برای آسفالت کاری از غلطکهای دستی استفاده گردد. بنابراین یک گزینه مطمئن برای اجرای صحیح و اصولی آسفالت کاری که قیمت آسفالت و هزینه آسفالت کاری را بسیار مقرون به صرفه لحاظ می کند، استفاده از خدمات شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد است. با ما در تماس باشید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در مجیدآباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدآباد می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی