ایزوگام قیرگونی آسفالت در کوهسار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#کوهسار    #ایزوگام گستران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در کوهسار

شرکت ایزوگام گستران در کوهسار ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

در تمام طول تاریخ یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی بشر، حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت بوده است. از آنجایی که بارندگی همواره وجود داشته بنابراین بشر نیز می بایست محل زندگی خود را در برابر بارندگی و رطوبت محافظت کند. بدون شک قیر دارای خاصیت نفوذناپذیری رطوبت یکی از بهترین کشفهای دوران باستان بوده و احتمالا قدمت واژه قیر به بابلی یا ایلامی بر می گردد چرا که استفاده از ملات قیر در آن دوران برای آب بندی ساختمانها مرسوم بوده است. در ایران، در مناطقی همچون شمال کشور که بارش باران زیاد بوده، سقف خانه ها را شیب دار می ساختند تا مانع ورود آب به خانه شود و در مناطق کم بارش سقف خانه ها را با ترکیبی از خاک، کاه و آب که اصطلاحاً آن را کاهگل می نامیدند، عایق می کردند.

امروزه راه های زیادی برای جلوگیری از نفوذ آب وجود دارد که یکی از این راهها استفاده از عایقهایی همچون ایزوگام، قیرگونی و آسفالت است. شرکت ایزوگام گستران با سابقه و خدمات درخشان در این امر امروز در همسایگی شما در کوهسار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خدمات ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کوهسار

مفتخریم که در شرکت ایزوگام گستران در کوهسار انواع خدمات مربوط به ایزوگام منازل، نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام را انجام دهیم. ایزوگام یکی از انواع عایقهای رطوبتی است که استفاده از آن بسیار مرسوم شده است.

استفاده از عایق ایزوگام، روشی غیر از عایق قیر است. این نوع عایق از قبل آماده شده است و فقط باید از طریق نصب کننده های متخصص نصب ایزوگام به سقف یا دیوار چسباند. در حقیقت ، ایزوگام یک پوشش بادوام از الیاف مصنوعی و قیر است که از نفوذ آب و رطوبت به محیط جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که طول عمر ایزوگام معمولاً 10 سال است. اما با بازدیدهای دوره ای و ترمیم ایزوگام به موقع می توان طول عمر آن را افزایش داد.

به جز ایزوگام عایق های رطوبتی دیگری نیز وجود دارد اما ایزوگام مورد استفاده همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران در کوهسار، از نوع ایزوگام مرغوب و درجه یک می باشد و برای پشت بامها بسیار مناسب است. روی بسته بندی رولهای ایزوگام تمامی مشخصات آن اعم از استانداردهای دریافتی، متراژ، ضخامت، نوع الیاف بکار رفته و میزان قیر مصرفی در آن نوشته شده است.

برای استفاده از خدمات مطمئن و بدون پشیمانی در امر عایق کاری ساختمان خود، با شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد تماس بگیرید. همکاران ما قیمت ایزوگام را به شما اعلام می کنند، پس از آن با بازدید و برآورد هزینه نصب ایزوگام به شما پیش فاکتور ارائه می شود. شما در صورت نیاز می توانید از شرکت ایزوگام گستران فاکتور رسمی بخواهید.

همه همکاران ما آشنا به انواع ایزوگام و نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام هستند و مطابق با نیاز شما را راهنمایی می کنند. شما در هر زمان که قصد نصب ایزوگام را برای منازل خود داشتید، با شرکت ایزوگام گستران در مجیدآباد تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای آنها بهره مند شوید.

ایزوگام در انواع مختلف وجود دارد و شما می توانید با انتخاب ایزوگام متناسب با فضای خود در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. بنابراین با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها در خصوص خدمات مربوط به نصب و ترمیم ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، نمایندگی ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ... مشاوره دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در کوهسار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کوهسار می باشند.

خدمات قیرگونی شرکت ایزوگام گستران در کوهسار

عایق قیرگونی جزء متداول ترین عایق های رطوبتی در ایران است. چرا که در بیشتر شهرها مواد اولیه این عایق را به وفور می توان پیدا کرد. قیرگونی از دو لایه قیر و یک لایه گونی جهت تثبیت کردن قیر ساخته می شود. که این ساده ترین نوع قیرگونی است. اما تعداد لایه های قیر و گونی بر مبنای مکان مورد نظر تفاوت دارد.

مطابق با آیین نامه مقررات ملی ایران گونی مرغوب باید: نو، کاملا سالم، ریز بافت، بدون آلودگی و چروک بوده و وزن آن در هر متر مربع حدود ۳۸۰ گرم باشد.

عایق قیرگونی معایبی نیز دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

قیر به خاطر دارا بودن وزن مولکولی زیاد به سختی در فضاهای خالی الیاف گونی نفوذ می کند در صورتی که قطر مولکولی آب کم است و خیلی راحت می تواند به فضاهای خالی گونی نفوذ کند و گونی را بپوساند و به دلیل جذب آب زیاد، قیرگونی تاب کششی کمی دارد. همچنین ممکن است فضاهای خالی نم و هوا را داخل خود نگه داشته و طبله به وجود آورند، به مرور زمان با زیاد شدن و بزرگ شدن طبله ها و ترک خوردن آنها فضاهای نشت آب به وجود می آید. در بعضی جاها دمای قیر و کیفیت مصالح کنترل نمی شوند.

قیرگونی در لبه های جان پناه برای اجرا و نصب با مشکل مواجه می شود و معمولا شکست های زودرس را به دنبال دارد.

چون گونی معمولا به صورت عدل وارد شده و تا خوردگی دارد، در عایق کاری مشکل به وجود می آورد. در جاهایی که شیب سطح از 5 درصد بیشتر است و یا بامها به شکل گنبدی باشند نمی توان از قیرگونی استفاده کرد زیرا در برابر حرارت آفتاب نرم شده و روان می شود.

اما به اطلاع شما عزیزان می رسانیم تیم متخصص قیرگونی شرکت ایزوگام گستران نسبت به تمامی این معایب آگاه بوده و با انجام کار دقیق و محاسبه شده مانع از رخدادن چنین اتفاقهایی می شوند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در کوهسار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کوهسار می باشند.

خدمات آسفالت و اسفالت کاری شرکت ایزوگام گستران در کوهسار

خدمت دیگری که در شرکت ایزوگام گستران در کوهسار می توانید دریافت کنید خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری می باشد. این خدمات توسط یک تیم حرفه ای و با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام می شود و شما می توانید برای دریافت مشاوره از این شرکت با مشاوران ما تماس بگیرید، آنها به شما قیمت آسفالت و هزینه اسفالت کاری را اعلام می کنند و در صورت نیاز شما انواع آسفالت را برای شما توضیح می دهند. استفاده از غلطک های آسفالت کوب دستی برای فضاهایی نمی تواند ماشین عبور کند کیفیت کار را بالا می برد. شرکت ایزوگام گستران، در مجیدآباد، با تیم مجرب و با تجربه خود در زمینه آسفالت و آسفالت کاری 20 سال سابقه درخشان از خود به جا گذاشته است. این شرکت آمادگی لازم برای ارائه خدمات آسفالت پشت بام، پارکینگها و راه های ورودی را به صورت جزئی و کلان دارد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در کوهسار با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کوهسار می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی