ایزوگام قیرگونی آسفالت در حکیمیه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#حکیمیه     #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

عایق کاری و ایزولاسیون ساختمان ها از دیرباز مرسوم بوده و کار عایق بندی با مواد مختلفی صورت می گرفته است. چرا که این کار باعث جلوگیری از نفوذ آب به پی ساختمان شده و از فرسودگی و نشست ساختمان جلوگیری می کند. عایق بندی یک مقوله ی کاملاً تخصصی است که بایستی توسط افراد باتجربه و متخصص صورت گیرد. در غیر این صورت اگر عایق بندی به دست افراد نابلد و ناکارآمد صورت بگیرد یا مواد مصرفی برای عایق بندی مواد بی کیفیت و خارج از استاندارد باشد، با توجه به هزینه ای که فرد برای ایزولاسیون و عایق بندی منزلش پرداخت می کند، بی ارزش و بلا استفاده خواهد بود.

حال با توجه به این مهم، ما مفتخریم شرکت ایزوگام گستران را که بیش از 20 سال تجربه در امر عایق بندی و ایزولاسیون فعالیت دارد و با انواع عایق کاری از جمله نصب ایزوگام، نصب قیرگونی و آسفالت کاری سر و کار داشته است را به شما معرفی کنیم. شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در حکیمیه آماده ارائه خدمت به شما شهروندان عزیز محله حکیمیه است. این شرکت در کلیه امور مربوط به ایزولاسیون یعنی نصب ایزوگام، اعلام قیمت ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، نمایندگی ایزوگام، ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام، قیمت قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر، آسفالت و آسفالت کاری و برآورد هزینه اسفالت کاری به شما عزیزان در حکیمیه مشاوره تخصصی ارائه می کند.

یکی از بهترین انواع عایق کاری و ایزولاسیون ساختمان، ایزوگام است، نصب ایزوگام توسط نصابان شرکت ایزوگام گستران بسیار تخصصی صورت گرفته و در اسرع وقت در حکیمیه برای شما اجرا می گردد. اگر با مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید، آنها شما را در امر انتخاب ایزوگام مرغوب و استاندارد راهنمایی کرده و پس از اعلام قیمت ایزوگام و برآورد هزینه نصب ایزوگام، به محل شما در حکیمیه اعزام می شوند. از آنجایی که ایزوگام دارای طول عمر تقریبا 10 ساله است شما می توانید با نصب ایزوگام بر قسمتهایی از ساختمان خود که محل تجمع آب و نفوذ رطوبت است، همچون پشت بام منزلتان، از خانه خود در برابر بارش برف و باران و نفوذ آب و رطوبت مراقبت نمایید. همچنین اگر می خواهید ایزوگام آسیب دیده خود را ترمیم نمایید، مشاوران ما در امر ترمیم ایزوگام با تخصص بالا و دقت فراوان در خدمت رسانی به شما در حکیمیه حاضر هستند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در حکیمیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حکیمیه می باشند.

نوع دیگر عایق که در تخصص شرکت ایزوگام گستران در حکیمیه است، قیرگونی است. قیرگونی نوعی عایق است که حاصل استفاده از قیر و گونی می باشد و برای عایق بندی بخشهایی از ساختمان مثل پی‌سازی، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و پشت بام ساختمان به کار می رود. قبل از نصب قیرگونی، سطح مورد نظر باید سیمان شده باشد، همچنین سطح کاری که نصب قیرگونی قرار است صورت بگیرد، باید حتما صاف و تمیز باشد و تمامی لوله هایی که می خواهد در آن قسمت نصب شود، در جای خود قرار داده شده باشند. در این نوع عایق بندی، قیر به وسیله گونی که باید صاف و تمیز و نو و بدون چین خوردگی باشد تثبیت شده و کاملاً مسطح می شود. قیرگونی به دو صورت یک لایه و دولایه انجام می گیرد. و یکی از نکات مهم در قیرگونی ضخامت آن است که نباید بیشتر از 2 تا 3 سانتیمتر باشد، نکته مهم دیگر موادی است که موجب فساد قیر می شود. این مواد آهک و شفته آهکی است و روی این مواد نباید نصب قیرگونی را انجام داد، و حتما باید روی آن را با ملات ماسه سیمان پوشاند.

نوع قیر که در قیرگونی به کار می رود، نسبت به شرایط آب و هوایی متفاوت است. بعد از اینکه کارقیرگونی به پایان رسید، از یک لایه بتن آسفالتی برای پوشش آن استفاده می شود. حداقل ضخامت آسفالت برای این پوشش باید 2 سانتیمتر بوده و در زمستان و هوای سرد, درجه حرارت آن 120 درجه سانتیگراد و در هوای گرم حداقل 60 درجه سانتیگراد باشد. قیرهای مصرفی در قیرگونی نباید با حرارتی بیش از 150 درجه سانتیگراد گرم شوند، زیرا در حرارت زیاد و بالا قیر تجزیه شده و خصوصیات آن تغییر می کند. قیر باید تا زمانی که گرم و روان است، در قیرگونی مورد استفاده قرار گیرد.

همکاران و مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران شما را در امور مربوط به نصب قیرگونی، قیمت قیرگونی، هزینه قیرگونی و فروش قیر راهنمایی می کنند و به شما در انتخاب نوع ایزولاسیون و عایق بندی مناسب منزلتان در حکیمیه کمک می کنند. استفاده از نصاب کارکشته و با تجربه در امر قیرگونی خیلی مهم است و اگر قرار است شما برای منزل خود در حکیمیه قیرگونی نصب کنید و هزینه قیرگونی پرداخت نمایید بهتر است از نصابان با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا هزینه قیرگونی و وقتی که صرف قیرگونی می شود، به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و راه های نفوذ آب را کاملا مسدود نماید.

.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در حکیمیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حکیمیه می باشند.

شرکت با تجربه ایزوگام گستران در امر آسفالت و آسفالت کاری نیز تخصص دارد و در این زمینه نیز مشاوران ما می توانند در همه امور مربوط به آسفالت و آسفالت کاری و هزینه اسفالت کاری و محاسبه قیمت آسفالت کاری به شما راهنمایی های مفید ارائه دهند.

برخی از این راهنمایی ها در خصوص انواع آسفالت و کاربردهای هر نوع آسفالت می باشد، همانطور که در بالا اشاره کردیم بهتر است روی سطح قیرگونی شده تا 2 سانتی متر آسفالت کاری شود. بنابراین اگر پشت بام منزل خود را در حکیمیه با استفاده از قیرگونی عایق بندی کرده اید شرکت ایزوگام گستران به شما در امر آسفالت کاری نیز کمک می کند. این شرکت می تواند شما را راهنمایی کند تا از بین آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی، آن نوع از آسفالت را که مناسب برای اسفالت کاری پشت بام منزل شما در حکیمیه است انتخاب نموده و از آن استفاده نمایید.

برای استفاده از هر نوع خدمات شرکت ایزوگام گستران که در امر نصب ایزوگام، محاسبه قیمت ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، نمایندگی ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام، همچنین در امر قیرگونی، قیمت قیرگونی، فروش قیر، آسفالت، قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری و انجام پروژه های مختلف در خصوص اسفالت کاری به مشاوران و متخصصان شرکت ما زنگ بزنید و آنها را در جریان خدمتی که می خواهید در خصوص نصب ایزوگام، قیرگونی یا آسفالت کاری ارائه شود، قرار دهید.

معمولا گمان می کنیم که آسفالت را باید در جاده و راه استفاده کرد، اما اگر محوطه شما نیاز به آسفالت کاری دارد، با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و در مودر نوع اسفالت کاری محدوده خود در حکیمیه سوال کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در حکیمیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حکیمیه می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی