ایزوگام قیرگونی آسفالت در شمیران نو

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

  قیر# شمیران نو#ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو

شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

برف و باران در پاییز و زمستان اگر چه چهره شهر را زیبا می کنند و آلودگی را از شهر می زدایند اما اگر منزل شما در شمیران نو عایق رطوبتی مناسبی نداشته باشد چهره منزل شما را زشت و نمناک می کنند. انتخاب عایق رطوبتی برای منازل امری است که از آنجا که هزینه های زیادی برای آن صرف می شود باید از نوع مرغوب و متناسب با فضای ما باشد تا کارایی لازم را داشته باشد در این مقاله منظور ما از عایق کاری، استفاده از عایق های رطوبتی ایزوگام، قیرگونی و آسفالت است.

استفاده از ایزوگام مناسب جهت عایق کاری ساختمان امر مهمی است که اگر از مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو در این مورد کمک بگیرید به شما در امر انتخاب ایزوگام، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، ایزوگام دلیجان، قیمت نصب ایزوگام و هزینه ایزوگام راهنمایی های لازم را ارائه می کنند. شاید منزل شما در شمیران نو قبلا با استفاده از ایزوگام، عایق بندی شده باشد اما این به سالها قبل بر می گردد و ایزوگام شما نیاز به ترمیم دارد. برای اینکه در مورد ترمیم ایزوگام اطلاعاتی کسب کنید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

شاید فکر کنید ایزوگام شما زمانی نیاز به ترمیم دارد که سقف شما چکه می کند. البته که نم، نشتی، لکه زرد و چنین مواردی در سقف از نشانه های بارز خرابی ایزوگام است، اما پیش از آن هم می توان متوجه نیاز به ترمیم ایزوگام شد. به طور میانگین ایزوگام حدود 10 تا 15 سال عمر مفید دارد و اگر در این مدت ضربه، سوراخی در آن ایجاد نشده و نصب ایزوگام توسط افراد ماهر و با تجربه صورت گرفته باشد، در این مدت نیاز به ترمیم ندارد. اما بررسی و نگهداری صحیح از ایزوگام طول عمر ایزوگام را افزایش می دهد. اگر هر سال ایزوگام پشت بام خود را توسط کارشناسان شرکت ایزوگام گستران مورد بررسی و بازدید قرار دهید تا در صورت بروز پوسیدگی، خراش و سوراخ آنها را شناسایی کرده و در خصوص ترمیم ایزوگام اقدام به موقع صورت گیرد، عمر ایزوگام افزایش می یابد. ایزوگام های کهنه، ایزوگام هایی که لایه آلومینیومی آن از بین رفته و نازک است و ایزوگام هایی که تارو پود آن مشخص است، باید تعویض یا ترمیم شود.

برای استفاده از خدمات در خصوص نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام با ما در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شمیران نو با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شمیران نو می باشند.

اگر چه ایزوگام یک روش خوب برای عایق کاری است، اما استفاده از روش سنتی قیرگونی نیز امروزه همچنان برای عایق کاری مرسوم است. قیرگونی نوعی عایق رطوبتی خوب و اقتصادی است که برای استفاده در فضاهای داخلی ساختمان بسیار مناسب بوده و پوشش قوی و غیرقابل نفوذی را در برابر آب و رطوبت ایجاد می کند. اینکه استفاده از ایزوگام بهتر است یا قیرگونی به مسایل مختلفی بستگی دارد که محوطه تحت پوشش یکی از آنهاست. شایان ذکر است در برخی موارد برای ترمیم ایزوگام از قیرگونی استفاده می شود. قیر ماده ای سیاه رنگ از مشتقات نفت است که از درجه نفوذناپذیری متخلف در دسترس قرار می گیرد، مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو که در امر قیرگونی و فروش قیر فعال هستند، اطلاعاتی را در زمینه آزمایش درجه نفوذپذیری قیر دارند. کاربردی این آزمایش در تعیین سختی نسبی قیرهای خالص با قیرهای دمیده است. برای انجام آزمایش مقداری از قیر را در دمای 60 درجه یا بالاتر گرم کرده و بعد درون یک ظرف مخصوص می ریزیم. در این حالت باید توجه داشته باشیم که سطح قیر را با کاردک کاملا صاف و بدون حباب نماییم، سپس ظرف را در هوای آزمایشگاه قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا سرد شود. پس از سرد شدن ظرف قیر را در داخل حمام آب گرم با 25 درجه قرار می دهیم تا بعد از یک ساعت و نیم با آب داخل حمام به تعادل برسد. ظرف را از درون حمام خارج کرده و خشک می کنیم و آن را زیر دستگاه تعیین درجه نفوذ قرار می دهیم. از این طریق دستگاه درجه نفوذپذیری قیر را تعیین می کند. گونی نیز پارچه ای از جنس کنف است که در ابعاد مختلف9×45 ، 10×45 ، 11×45 ، 12×45 در دسترس قرار می گیرد. 45 عرض گونی با واحد اینچ است که 117 سانتی متر می شود.

گونی

منسوجی با بافت ساده از الياف كنف چتایی می‌باشد. انواع آن به صورت 9×45 - 10×45 - 11×45 - 12×45 نشان داده می شود.

عدد اول (45) عرض گونی به اینچ است، که معادل 117 سانتیمتر است. عددهای 9، 10، 11 وزن واحد مساحت گونی است و معرف درشت بافت یا ریز بافت بودن گونی است. در مورد استفاده از گونی باید توجه داشت که در زمان قیرگونی در شمیران نو از آلوده کردن گونی بپرهیزیم، از گچ و آهک در زیرساخت قیرگونی استفاده نشود و بافت گونی یکنواخت باشد، برای بهره مند شدن از خدمات قیرگونی و فروش قیر در شمیران نو با همکاران ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شمیران نو با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شمیران نو می باشند.

آسفالت ماده ای سیاه رنگ است که از مخلوط کردن شن و ماسه با قیر بدست می آید، از آسفالت برای پوشش دهی روی پشت بامها و کف پارکینگها استفاده می شود. در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو افراد باتجربه و متخصص مسئول اجرای آسفالت و انجام پروژه های آسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو هستند. برای انجام پروژه های اسفالت کاری خود در شمیران نو با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. این شرکت مفتخر است 20 سال سابقه درخشان خود را در زمینه نصب ایزوگام، اعلام قیمت ایزوگام، برآورد هزینه ایزوگام، ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام ، قیرگونی، قیمت قیرگونی، فروش قیر، آسفالت، قیمت آسفالت و اسفالت کاری در اختیار شما شهروندان عزیز شمیران نو قرار دهد.

در نظر داشته باشید که یکی از موارد عایق کاری و پوشش دهی، که در محوطه سازی نیز به کار می رود آسفالت است. در شرکت ایزوگام گستران در شمیران نو، آسفالت و آسفالت کاری نیز انجام می شود. مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران، خدمات آسفالت، قیمت آسفالت و آسفالت کاری و هزینه اسفالت کاری را محاسبه نموده و قیمت آسفالت را با مبلغی باورنکردنی به شما اعلام می کنند. شرکت ایزوگام گستران انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی را با قیمت آسفالت مناسب به شما ارائه می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شمیران نو با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شمیران نو می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی