ایزوگام قیرگونی آسفالت در خاک سفید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

 قیر#خاک سفید    #ایزوگام گستران  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در خاک سفید

شرکت ایزوگام گستران در خاک سفید ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اگر هر شب از صدای چکه ی قطرات آب از سقف به خواب نمی روید، اگر در گوشه و کنار خانه خود در خاک سفید سطل قرار داده تا خانه و زندگی تان در آب غرق نشود، ما برای شما یک راه خوب سراغ داریم. چرا عایق بندی منزل خود را به شرکت ایزوگام گستران نمی سپارید؟ شرکت ایزوگام گستران هم اکنون در خاک سفید آماده ارائه انواع خدمات عایق کاری می باشد، همه خدمات مربوط به قیرگونی، فروش قیر، اسفالت کاری و قیمت آسفالت، نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، قیمت نصب ایزوگام، نمایندگی ایزوگام، در شرکت ایزوگام گستران انجام می گیرد.

به خاطر داشته باشید شرکت ایزوگام گستران برای نصب ایزوگام از ایزوگام دلیجان و سایر ایزوگام های مطرح در امر عایق کاری که استاندارد باشند و نیاز مشتری را مرتفع گردانند، استفاده می کند. اگر قصد دارید خانه خود را در خاک سفید با استفاده از نصب ایزوگام عایق بندی کنید به مشاوران و متخصصان شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید. انتخاب ایزوگام مناسب بستگی به محلی است که می خواهید نصب ایزوگام در آن صورت گیرد. نصب ایزوگام در شرایط آب و هوایی مساعد باید صورت گیرد و محاسبه هزینه نصب ایزوگام بستگی به میزان ایزوگام مصرفی در هر قسمت و داخلی یا خارجی بودن محوطه نصب متفاوت است. همچنین برای نصب ایزوگام و انتخاب ایزوگام مناسب باید شرایط زیر را در نظر گرفت:

  • قبل از نصب ایزوگام مهمترین نکته این است که ایزوگام مورد استفاده در نصب ایزوگام بایستی طول عمر مفید و کافی داشته و تا مدتها دوام آورده و خراب نشود. که این نکته به خود ایزوگام و جنس ایزوگام بستگی دارد. ایزوگام مورد استفاده در شرکت ایزوگام گستران دارای علامت استاندارد بوده و از کیفیت درجه یک برخوردار است.
  • یکی از مسایلی که در مقاومت و دوام ایزوگام دخیل است سطح زیرین ایزوگام می باشد. باید توجه داشت که ایزوگام روی سطوحی که از جنس فلز، سرامیک یا چوب باشد نمی چسبد و به مرور زمان کنده می شود و احتمال دارد خرابی صورت گیرد.

۲- شرایط سطح دیوار و بام :

۳- برای به وجود آوردن سطح مناسب برای نصب ایزوگام بهتر است از یک لایه قیر استفاده کنید. سطحی که قبلا قیر شده یا آسفالت دارد بهترین شرایط را برای چسباندن ایزوگام دارد.

روی سطوح سیمانی و بتنی نیز می‌توان عایق استاندارد و مقاوم ایزوگام دلیجان که برای سالها دوام می آورد، نصب کرد.

۴- برای آماده سازی سطح جهت نصب ایزوگام، آن را از هر گونه کثیفی، گرد و غبار و خاک پاک نموده و اگر ایزوگام روی پشت بام نصب می شود، باید ابتدا، کولر، آنتن و هر نوع وسیله ای را از آن خارج نمایید تا ایزوگام بدون مشکل و بصورت کاملاً هم سطح نصب شود. البته باید چند سانتی متر از هر لایه را روی لایه قبلی قرار داده و خوب قرارت دهید تا راه نفوذ آب و رطوبت کاملاً بسته شود.

۵- در مورد ناودان ها و لوله های خروج هوا چند نکته است که در نصب ایزوگام باید دقت کافی را داشته باشیم. اولا مراقب باشیم که تنها مسیر خروج آّ از پشت بام ناودانها هستند. به همین دلیل است که در شرکت ایزوگام گستران برای نصب ایزوگام شیب پشت بام را به گونه ای تنظیم می کنیم که تمام آب ناشی از بارندگی به سمت ناودانها هدایت شود. ناودانها نباید توسط ایزوگام مسدود شود. اما در مورد لوله های بخاری و هواکش باید ایزوگام طوری قرار گیرد که این لوله ها وسط آنها قرار نگیرد و تا 15 سانتی متر از یک لوله هواکش یا بخاری را به قیر آغشته کرده و اضافات ایزوگام را بر آن بچسبانید تا مانع نفوذ آب از جداره های آنها شوید.

۶- اما سوال اینجاست، دمای هوا در هنگام نصب نباید پایین باشد. زیرا که ایزوگام درست نمی چسبد و بهتر است در روزهای خشک و گرم انجام گیرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در خاک سفید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاک سفید می باشند.

یکی دیگر از خدماتی که در شرکت ایزوگام گستران به مشتریان ارائه می گردد، قیرگونی است. قیرگونی نیز یکی از انواع عایق های رطوبتی است که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است. قیرگونی به طور مرسوم معمولا تک لایه و دو لایه انجام می شود. شرکت ایزوگام گستران با تجربه 20 ساله در زمینه عایق کاری ساختمان، قیرگونی منازل شما در خاک سفید را به عهده می گیرد. در مورد قیرگونی، غلظت قیر باید تا حد امکان باید کم باشد تا در الیاف گونی نفوذ کند و در همه جا یکسان پخش شود.

در آخرین لایه قیرگونی قیر از قیر 60*70 استفاده نمی شود. زیرا در هوای گرم تابستان ایجاد روندگی کرده و آسفالت را ترک می کند. همچنین روان شدن و راه افتادن قیر احتمال دارد باعث گرفتگی آبروها و ناودان ها شود. در صورتیکه آسفالت کمتر از مقدار تعیین شده پخش شود، موجب ترک خوردگی بصورت ترک های طولی از مسیر هم پوشانی چتایه ها می گردد و باعث نفوذ آب زیر آسفالت می شود.

با توجه به تیم حرفه ای که در امر قیرگونی در شرکت ایزوگام گستران وجود دارد، پیشنهاد می کنیم همه شهروندان محله خاک سفید با شرکت ایزوگام گستران برای نصب قیرگونی، هزینه قیرگونی و فروش قیر تماس بگیرند.

 

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در خاک سفید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاک سفید می باشند.

آسفالت و اسفالت کاری نیز توسط یک تیم فوق حرفه ای در شرکت ایزوگام گستران انجام می شود. اگر می خواهید بعد از قیرگونی سطح قیرگونی شده را آسفالت نمایید، بهتر است به خاطر داشته باشید که اگر آسفالت با استفاده از قیر سفت (90*15) تولید و اجرا شود، در زمستان باعث ایجاد ترک خوردگی های موزاییکی و به اشکال مختلف گردیده و باعث از هم پاشیدگی و دان شدن ماسه آسفالتی می گردد. عمر مفید عایق رطوبتی قیر گونی بطور متوسط کمتر از ده سال بوده و ترمیم متناوب آن با مشکلات اجرایی زیاد و هزینه های قابل توجه و مزاحمت برای ساکنان ساختمان در فصول سرد همراه است.

اما اگر خدمات آگاهی از قیمت آسفالت، تهیه آسفالت و هزینه آسفالت کاری را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید، این شرکت اسفالت کاری شما را با هزینه ای مقرون به صرفه و با کیفیت عالی و درجه یک ارائه می کند زیرا کارشناسان ما در زمینه آسفالت و آسفالت کاری بسیار با تجربه و متبهر هستند و شما می توانید هرگونه خدمات مربوط به آسفالت و آسفالت کاری و محوطه سازی را در خاک سفید با آسودگی خاطر به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در خاک سفید با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خاک سفید می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی