ایزوگام قیرگونی آسفالت در جوادیه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#جوادیه #ایزوگام گستران  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

اهالی محترم جوادیه، شرکت ایزوگام گستران با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری در امر عایق کاری زیرسازی آسفالت کاری در سطح تهران هم اکنون آماده ارائه خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در محله جوادیه می باشد.

یکی از مسایل مهم در ساختمان سازی، انتخاب و نصب ایزوگام برای عایق کاری ساختمان است. قیمت ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران بسیار اقتصادی است و قیمت نصب ایزوگام نیز برای مصرف کننده مناسب است. برای تمامی ساختمانها هزینه نصب ایزوگام توسط نمایندگی ایزوگام در محدوده جوادیه محاسبه گردیده و کارشناسان ما برای نصب به محل اعزام می گردند.

اگر به فکر افزایش طول عمر ساختمان خود هستید، باید بدانید که نم و رطوبتی اگر راهی برای نفوذ به خانه هایتان پیدا کند، ساختمان خیلی زود دچار فرسودگی می شود. در نتیجه اگر می خواهید استحکام ساختمان خود را حفظ کنید، باید با نصب ایزوگام استاندارد، عایق بندی ساختمان خود را انجام دهید. شرکت ایزوگام گستران برای آشنایی شما اهالی محله جوادیه ویژگی های ایزوگام خوب و مرغوب را بیان می کند.

  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران در مرحله نصب باید قدرت کششی بالایی دارا بوده و در نصب ایزوگام با هر قدرت کششی دچار پارگی نشود.
  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران با تا شدن نمی شکند.
  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران مشخصات تولید کننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و... دارد.
  • طول ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران 10 متر است.
  • ضخامت ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران 4 میلی متر است.
  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم است.
  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم است.
  • نقطه اشتعال ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران 250 درجه سانتی گراد می باشد.
  • ایزوگام استاندارد شرکت ایزوگام گستران در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم است.

نصب ایزوگام با قیمت ایزوگام باورنکردنی و هزینه نصب ایزوگام خیلی به صرفه را در جوادیه به شرکت ایزوگام گستران بسپارید تا این شرکت تمامی محصولات و خدمات خود را در زمینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، با قیمت ایزوگام مناسب برای شما عرضه نماید.

اکنون زمان انتخاب و نصب ایزوگام است. شما می توانید از مشاوران ما برای انتخاب یک ایزوگام خوب و برای نصب ایزوگام از متخصصان نصب ایزوگتم کمک بگیرید. قیمت نصب ایزوگام برای شما اهالی جوادیه مقرون به صرفه خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در جوادیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جوادیه می باشند.

اگر شما اهالی جوادیه بودید کدام یک را برای منزل خود انتخاب می کردید؟ ایزوگام یا قیرگونی؟

دوستان محله جوادیه اگر برای عایق بندی منزل خود در برابر نفوذ رطوبت دچار تردید هستید، به مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران مراجعه نمایید و اطلاعاتی در مورد قیرگونی بدست آورید و سپس مشاوران شرکت ایزوگام گستران، شما را در انتخاب عایق مناسب ساختمان راهنمایی می کنند.

روش قیرگونی یکی از روشهای عایق کاری ساختمان است ؛ برای آنکه قیرتثبیت شود از گونی استفاده می‌شود. الیاف گونی نقش مسلح کننده قیر را دارند و قیر را در محل خود تثبیت می‌کنند. نصب قیرگونی دو روش اجرایی دارد. یک لایه و دو لایه:

یک لایه: یعنی در نصب قیرگونی فقط از یک لایه گونی و دولایه قیر استفاده می شود.

دو لایه:در این حالت در نصب قیرگونی از دولایه گونی و سه لایه قیر استفاده می شود.

توجه:ضخامت قیرگونی در حدود ۲تا ۳ سانتی‌متر است . دو ماده آهک و شفته آهکی قیر را فاسد می‌کنند و نباید در زیر قیرگونی از این ملات استفاده شود و برای این کار ملات ماسه سیمان مناسب‌تر است.

ماده اولیه ایزوگام و قیرگونی از قیر است، منتهی با این تفاوت که در نصب قیرگونی از گونی که نوعی پارچه از جنس کنف است استفاده می شود که باید کاملا نو، سالم و بدون چروک باشد. قیرگونی برای فضاهای کوچک یا دارای شکستگی زیاد مانند حمام و پایه ستون ها مناسب است و قیمت قیرگونی و هزینه قیرگونی نسبت به بعضی عایق های رطوبتی از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه تر است.

اما از طرف دیگر در ایزوگام از الیاف مصنوعی در کنار قیر استفاده می شود. به طور کلی این پوشش نسبت به قیرگونی مقاوم تر است و عمری حدود ۱۵ سال دارد. همچنین این ماده از گونی سبک تر است و چون مقاومت بالایی در مقابل سرما و گرما دارد، در هر جایی می توان هزینه نصب ایزوگام را پرداخت و از آن استفاده کرد.

از سوی دیگر نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی راحتتر است و کثیف کاری کمتری دارد. برای قیمت قیرگونی و نصب قیرگونی و فروش قیر می توانید شرکت ایزوگام گستران در محله خود یعنی جوادیه را جستجو کنیددر قیرگونی و فروش قیر و نصب قیرگونی و محاسبه قیرگونی شرکت ایزوگام گستران از اولویت بندی های قیمت قیرگونی مناسب برخوردار است. مشاوران شرکت ایزوگام گستران شما را راهنمایی خواهند کرد. بنا براین با خیالی آسوده به آنها مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در جوادیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جوادیه می باشند.

اگر در حوزه تخصصی آسفالت و آسفالت کاری سوالاتی دارید و نمی دانید پاسخ سوالات خود را از کجا بپرسید که مطمئن باشید درست و صحیح همه پاسخها را به شما ارائه می دهند، به مشاوران ما در شرکت ایزوگام گستران جوادیه سر بزنید. آنها در خصوص آسفالت، قیمت آسفالت، هزینه آسفالت کاری و خدمات مرتبط با اسفالت کاری به شما مشاوره خواهند داد. شرکت ایزوگام گستران سابقه درخشانی در امر آسفالت و اسفالت کاری دارد و مشتری مداری را همواره سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. این شرکت در جوادیه آماده خدمت رسانی به همه شما شهروندان جوادیه است.

اشتباه نکنید آسفالت فقط در جاده و راه استغاده نمی شود، در هر محوطه ای که نیاز به یک پوشش مقاوم داشته باشد می توان از آسفالت استفاده کرد. آسفالت کاری در پشت بامها و پاکینگ ها از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است و همه در جوادیه از آن استفاده می کنند.

محوطه سازی نیز یکی از امور تخصصی است که باید زیر نظر کارشناسان آسفالت، آسفالت کاری شود. در این زمینه همه کارشناسان شرکت ایزوگام گستران جوادیه متخصص اسفالت کاری هستند و می توانند به شما خدمات ارائه کنند. شرکت ایزوگام گستران هر دو نوع آسفالت سرد و گرم را برای کار خود استفاده می کند. نوع دیگر یعنی آسفالت حفاظتی نیز در حیطه تخصص شرکت ایزوگام گستران است. در خصوص استفاده از آسفالت حفاظتی که یکی از انواع آسفالت در آسفالت کاری است و اسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران توسط این نوع آسفالت نیز انجام می گیرد، باید بگوییم که این نوع آسفالت خوب است.

قیمت آسفالت و هزینه اسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران خیلی ارزان و به قیمت خوب است. قیمت آسفالت کاری را از مشاوران ما بخواهید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و فروش آسفالت در جوادیه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز جوادیه می باشند.

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی