ایزوگام قیرگونی آسفالت در تهرانپارس غربی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#تهرانپارس غربی #ایزوگام گستران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

توجه، توجه، یک خبر عالی و فوق العاده برای اهالی محترم محله تهرانپاس غربی، شرکت ایزوگام گستران که 20 سال سابقه در ارائه خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت‌کاری، را دارد، هم اکنون نیز آماده ارائه کلیه خدمات نصب ایزوگام دلیجان، ترمیم و نصب قیرگونی، آسفالت و کلیه خدمات مربوط به فروش قیر، و ایزوگام در تهرانپارس غربی می باشد.

در خصوص نصب ایزوگام، با نظر به اینکه هزینه نصب ایزوگام بسیار قابل توجه است، شرکت ایزوگام گستران دارای کادر متتخصص و کارآزموده در زمینه نصب ایزوگام، بوده و از نظر مالی قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام را با شرایط ویژه محاسبه می کند. شرکت ایزوگام گستران ارائه دهنده ایزوگام استاندارد بوده و با توجه به این ویژگی ها قیمت ایزوگام خیلی مناسب است. علاوه بر این هزینه نصب ایزوگام با توجه به کادر متخصص محله تهرانپارس غربی، مقرون به صرفه خواهد بود.

نصب ایزوگام یا نصب قیرگونی جهت ایجاد عایق پوششی بر پشت بام و یا دیوارهای ساختمان منزل به خصوص در قسمتهایی که رطوبت زیاد است، بسیار مهم و ضروری است، با نظر به این مهم است که انتخاب ایزوگام خوب و مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر نصب ایزوگام، راه اندازی و اجرای کامل به روشی درست صورت نگیرد، هدفی که بابت آن ایزوگام را انتخاب کردید برآورده نخواهد شد. در نهایت به این نتیجه می رسید که خرید ایزوگام بی مصرف بود. در ایران یکی از روش های متدوال استفاده از حرارت و چسباندن ایزوگام روی سطح برای اتصال کاملا ایمن پوشش رطوبتی به سطح زیرین است.

از مهمترین جزئیات نصب ایزوگام، وسایلی است که جهت نصب ایزوگام به کار می رود. در ادامه وسایل مناسب جهت نصب ایزوگام به روش اصولی را برایتان می آوریم.

چراغ شعله پخش کن : این چراغ به دو صورت تک شعله و چندشعله در بازار موجود است.

کمچه برای نصب ایزوگام

ماله بند کشی برای نصب ایزوگام

تیغ موکت بری فلزی برای نصب ایزوگام

فندک جرقه ای برای نصب ایزوگام

دستکش نسوزبرزنتی برای نصب ایزوگام

کفش چرم ساق بلند برای نصب ایزوگام

تیغه لاستیکی دسته دار برای نصب ایزوگام

جارو برای نصب ایزوگام

کفش کف صاف برای نصب ایزوگام

می‌توان همچنین از دستگاه‌های مدرن پخش و نصب عایق رطوبتی استفاده کرد.

گاز مایع (کپسول) برای نصب ایزوگام

تمامی نصابان شرکت ایزوگام گستران در تهرانپارس غربی همه ابزار های نصب ایزوگام را دارند و می توانند هزینه نصب ایزوگام را برای شما مقرون به صرفه محاسبه کنند.

حال می توانید با مراجعه به ایزوگام شرکت ایزوگام گستران و همچنین هزینه نصب ایزوگام شرکت ایزوگام گستران، برای عایق بندی ساختمان خود در تهرانپارس غربی اقدام نمایید. ترمیم ایزوگام خود را به ما بسپارید. شرکت ایزگام گستران، ترمیم ایزوگام را نیز انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در تهرانپارس غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهرانپارس غربی می باشند.

ایزوگام بهتر است یا قیرگونی؟ این سوالی است که خیلی از مشتریان عایق کاری شرکت ایزوگام گستران می پرسند. نصب قیرگونی نیز یک روش عایق بندی پشت بامها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و بخشهایی از خانه است که در معرض آب و رطوبت قرار می گیرند. از آنجایی که مواد مورد استفاده در قیرگونی راحتتر تهیه می شود، و قیمت آن نسبت به ایزوگام کمتر است، لذا انتخاب مناسبی برای عایق بندی خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده قیرگونی، قیر و گونی است. قیر نوعی ماده سیاه رنگ است، و گونی یک محصول است که از کشورهای دیگر وارد می شود. اگر در زمینه استعلام قیمت قیرگونی، فروش قیر و نصب قیرگونی سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، مشاوران شرکت ایزوگام گستران تهرانپارس غربی آماده کمک به شما هستند.

قیر نیز با توجه به درجه حراراتی که باید دریافت کند، دو نوع نرم و سفت هست که قیر نرم معمولا برای اولین لایه در سطح قیرگونی استفاده می شود.

شرکت ایزوگام گستران در تهرانپارس غربی با 20 سال سابقه در صنعت عایق کاری و پوشش سطوح، آماده ارائه انواع خدمات قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر و سایر خدمات عایق می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی در تهرانپارس غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهرانپارس غربی می باشند.

خدمتی دیگر از شرکت ایزوگام گستران در محدوده تهرانپارس غربی، آسفالت کاری است. آسفالت کاری کاری تخصصی است و توسط متخصصان ما در زمینه آسفالت و اسفالت کاری انجام می شود. آسفالت بیشتر در پوشش روی جاده‌ها استفاده می شود، اما برای بعضی از محوطه‌های شهری، پارکینگ، پارک، درزگیری پشت بام‌ها و ... از آسفالت و آسفالت کاری استفاده می شود. خبر خوبی که برای اهالی تهرانپارس غربی داریم این است، برای آسفالت کاری یک تیم مختصص و خبره در شرکت ایزوگام گستران در خدمت شماست.

هزاران هزار سال است که آسفالت برای فضاهای مختلف به کار می رود. مهمترین کاربرد آسفالت و آسفالت کاری مرمت جاده ها، و خیابان ها است. اما در شهرسازی برای برخی پشت بامها، پارکینگها، زمین‌های بازی و ... نیز از آسفالت‌کاری استفاده می کنند. کاربرد دیگر آسفالت‌کاری این است که محصولات قیری ضدآب مانند پوشش بام و یا درزگیری پشت بام تولید می کند. شرکت ایزوگام گستران با سابقه 20 ساله در ارائه خدمات آسفالت و اسفالت کاری، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری را به صورت کاملا رقابتی برای شما مشتریان تهرانپارس غربی ارائه می کند.

واحد محاسبه قیمت آسفالت و آسفالت‌کاری بصورت متر مربع است. این قیمت تحت تاثیر مسائل دیگر مثل تعداد نیروی کار و ماشین‌آلات مورد استفاده اسفالت‌کاری قرار دارد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت آسفالت، نوع آسفالت است.

یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین نوع آسفالت، آسفالت گرم است برای تهیه این آسفالت مواد را به صورت گرم ترکیب می کنیم. برای اسفالت‌کاری باید مواد مخلوط بصورت گرم باشد. برای تهیه این آسفالت قیر باید حرارتی بالا داشته باشد. آسفالت گرم بیشتر برای روسازی راه بکار می رود. تفاوت انواع آسفالت گرم در میزان درشتی و ریزی دانه‌های مصالح به‌کاررفته، ضخامت اجرا، نسبت قیر با سایر مواد و ... است.
آسفالت سرد همانند آسفالت گرم در دمایی بالا تولید می‌شود ولی برای نصب آسفالت سرد، آن را در دمای محیط اجرا، مسطح و متراکم می‌شود. این ویژگی آسفالت سرد، امکان انبار کردن و حمل و انتقال آن در فواصل دورتر از محل ترکیب مواد را فراهم می‌کند؛ که برای محیط‌هایی که امکان ترکیب مواد در آن وجود ندارد، امتیاز مهمی محسوب می‌شود. از آسفالت سرد برای درزگیری و لکه‌گیری مسیر و سطوحی که از قبل آسفالت کاری شده‌اند استفاده می‌شود از آنجایی که برای آسفالت کاری با آسفالت سرد نیازی به حرارت بالا نداریم، معمولا آسفالت سرد را محصولی که دوستدار محیط زیست است می دانند.
آسفالت حفاظتی نوعی از آسفالت است که با ایجاد پوشش سطحی و محافظت از آسفالت کاری در برابر عوامل جوی و فرسایشی عمل می‌کند. اجرای این نوع آسفالت به دلیل ضخامت کم، آسان‌تر از آسفالت سرد و گرم می‌باشد. برای استفاده از آسفالت حفاظتی باید به شرایط آب و هوایی و اقلیمی، میزان تردد و حجم ترافیک و نوع کاربرد آسفالت توجه کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در تهرانپارس غربی با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز تهرانپارس غربی می باشند.

 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی