ایزوگام قیرگونی آسفالت در شیان و لویزان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#شیان و لویزان #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

اهالی محترم شیان و لویزان، شرکت ایزوگام گستران با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری در امر عایق کاری زیرسازی آسفالت کاری در سطح تهران هم اکنون آماده ارائه خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در محله شیان و لویزان می باشد.

از آنجایی که انتخاب و نصب ایزوگام امری مهم در مسائل ساختمانی به شمار می آید، قیمت ایزوگام این شرکت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و همچنین قیمت نصب ایزوگام نیز بسیار اقتصادی لحاظ گردیده است. برای تمامی ساختمانها هزینه نصب ایزوگام توسط نمایندگی ایزوگام در محدوده شیان و لویزان محاسبه گردیده و کارشناسان ما برای نصب به محل اعزام می گردند.

یکی از دلایل عمده کاهش عمر ساختمانها نم و رطوبتی است که در فضای بیرون خانه، دیوارها و پشت بام وجود دارد و راه نفوذی به درون خانه پیدا می کند. لذا در این شرایط برای حفظ استحکام ساختمان خود بایستی با استفاده از ایزوگام خوب و مرغوب، عایق بندی مناسبی را برای ساختمان خود ایجاد کنید. شرکت ایزوگام گستران برای آشنایی شما اهالی محله شیان و لویزان ویژگی های ایزوگام خوب و مرغوب را بیان می کند.

  • ایزوگام خوب باید قدرت کششی بالایی داشته باشد و در نصب ایزوگام با هر قدرت کششی پاره نشود.
  • ایزوگام خوب نباید در اثر تا شدن، بشکند.
  • ایزوگام خوب دارای مشخصات مختلفی از قبیل تولید کننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و... می باشد.
  • طول ایزوگام خوب باید 10 متر باشد.
  • ضخامت ایزوگام خوب باید 4 میلی متر باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم باشد.
  • ایزوگام خوب باید تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم باشد.
  • نقطه اشتعال ایزوگام خوب باید 250 درجه سانتی گراد باشد.
  • ایزوگام خوب در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم است.

شرکت ایزوگام گستران ، مفتخر است تمامی محصولات و خدمات خود را در زمینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام فروش و خدمات پس از فروش آن ارائه نماید. و در این شرایط اقتصادی قیمت ایزوگام وهزینه نصب ایزوگام برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. نصب ایزوگام ضامن طول عمر ساختمان شما است. پس هر چه سریع تر برای نصب ایزوگام منزلتان اقدام نمایید. در مورد هزینه نصب ایزوگام نیز با توجه به سایر هزینه های ساختمان، و با توجه به آسیبهایی که نم و رطوبت به ساختمان وارد می کند، قیمت نصب ایزوگام برای شما اهالی شیان و لویزان مقرون به صرفه خواهد بود.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در شیان و لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیان و لویزان می باشند.

یکی دیگر از خدمات قابل توجه شرکت ایزوگام گستران قیرگونی ساختمان است. در اینجا ابتدا می خواهیم در مورد قیرگونی و فروش قیر اطلاعاتی را برای اهالی محله شیان و لویزان ارائه کنیم و سپس به مقایسه قیمت قیرگونی و قیمت ایزوگام، هزینه نصب قیرگونی و هزینه نصب ایزوگام و موارد دیگر می پردازیم.

یکی از انواع عایق کاری ساختمان که برای ایزولاسیون قسمتهای مختلف استفاده می شود، قیرگونی است. در این نوع عایق کاری، گونی در بین لایه های قیر قرار می گیرد و موجب انسجام و پایداری محصول نهایی یا همان قیرگونی می گردد.

قیرگونی محصولی از قیر و گونی می باشد که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام های  ساختمان ها استفاده می شود. قبل از اجرای قیرگونی باید سطح کار ریسمان شده، کاملا صاف و تمیز باشد و لوله های بخاری، کف شوی و هواکش ها در محل مشخص شده نصب شده باشند. در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت ومسطح می کنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می کنند. در کل قیر گونی به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می شود.

از مزایای قیرگونی می توان به هزینه قیرگونی، اجرای راحت و مصالح قابل دسترس آن اشاره کرد. همچنین قیمت قیرگونی برای نصب در فضاهای کوچکتر مناسب است. اما از طرفی قیرگونی به دلیل داغ بودن قیر قدری خطرناک بوده همچنین پوسیدگی ناحیه قیرگونی شده به مرور زمان و پارگی آن در اثر نشست های احتمالی ساختمان، یکی دیگر از معایب آن به شمار می رود.

در این شرایط انتخاب شرکت ایزوگام گستران برای انجام خدمات قیرگونی، فروش قیر، با توجه به قیمت قیرگونی و هزینه قیرگونی، انتخابی شایسته و مطمئن خواهد بود. از آنجایی که شرکت ایزوگام گستران کلیه خدمات قیرگونی و نصب ایزوگام را به عهده گرفته و برای شما انجام می دهد، شما می توانید با توجه به مقایسه قیمت قیرگونی، قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام، در محله خود یعنی شیان و لویزان خدمات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در شیان و لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیان و لویزان می باشند.

یکی دیگر از خدمات شرکت ایزوگام گستران در محدوده شیان و لویزان، آسفالت کاری است. آسفالت کاری یکی از کارهای تخصصی است که بایستی توسط کارشناسان خبره و متخصص اسفالت کاری انجام شود. کاربرد اصلی آسفالت بیشتر برای ایجاد پوشش روی جاده‌ها است، ولی برای بعضی از محوطه‌های شهری، پارکینگ، پارک، درزگیری پشت بام‌ها و ... هم کارایی دارد. و مژده به اهالی شیان و لویزان، اگر برای آسفالت کاری نیاز به یک تیم مختصص و خبره دارید شرکت ایزوگام گستران در خدمت شماست.

آسفالت هزاران سال است که با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین کاربردهای آسفالت و آسفالت کاری می توان به مرمت جاده ها، و خیابان ها اشاره کرد. البته در فضای شهری برای برخی پشت بامها، پارکینگها، زمین‌های بازی و ... نیز از آسفالت‌کاری استفاده می کنند. یکی دیگر از کاربردهای آسفالت‌کاری تولید محصولات قیری ضدآب مانند پوشش بام و یا درزگیری پشت بام است. شرکت ایزوگام گستران با سابقه 20 ساله در ارائه خدمات آسفالت و اسفالت کاری، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری را به صورت کاملا رقابتی برای شما مشتریان شیان و لویزان ارائه می کند.

قیمت آسفالت و آسفالت‌کاری بصورت متر مربع محاسبه می‌گردد. البته عوامل دیگری نظیر تعداد نیروی کار و ماشین‌آلات مورد استفاده نیز در هزینه اسفالت‌کاری موثر است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت آسفالت، نوع آسفالت است.

رایج‌ترین و قدیمی‌ترین نوع آسفالت، آسفالت گرم است؛ این آسفالت از ترکیب مواد به‌صورت گرم ساخته می‌شود و برای اسفالت‌کاری باید مواد مخلوط بصورت گرم باشد. در تمامی مراحل ساخت و اجرا، قیر باید حرارتی بالا داشته باشد. از آسفالت گرم بیشتر برای روسازی راه استفاده می‌شود. تفاوت انواع آسفالت گرم در میزان درشتی و ریزی دانه‌های مصالح به‌کاررفته، ضخامت اجرا، نسبت قیر با سایر مواد و ... است.
آسفالت سرد همانند آسفالت گرم در دمایی بالا تولید می‌شود اما مخلوط حاصل، در دمای محیط اجرا، مسطح و متراکم می‌شود. این ویژگی آسفالت سرد، امکان انبار کردن و حمل و انتقال آن در فواصل دورتر از محل ترکیب مواد را فراهم می‌کند؛ که برای محیط‌هایی که امکان ترکیب مواد در آن وجود ندارد، امتیاز مهمی محسوب می‌شود. از آسفالت سرد برای درزگیری و لکه‌گیری مسیر و سطوحی که از قبل آسفالت کاری شده‌اند استفاده می‌شود و به علت عدم نیاز به دمای بالای مخلوط در حین اجرا، این نوع آسفالت در دسته مصالح دوستدار محیط‌ زیست قرار می‌گیرد.
آسفالت حفاظتی نوعی از آسفالت است که با ایجاد پوشش سطحی و محافظت از آسفالت کاری در برابر عوامل جوی و فرسایشی عمل می‌کند. اجرای این نوع آسفالت به دلیل ضخامت کم، آسان‌تر از آسفالت سرد و گرم می‌باشد. برای استفاده از آسفالت حفاظتی باید به شرایط آب و هوایی و اقلیمی، میزان تردد و حجم ترافیک و نوع کاربرد آسفالت توجه کرد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و در شیان و لویزان با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز شیان و لویزان می باشند.

#شیان و لویزان #منطقه4 #شرقتهران #شرق_تهران #ایزوگام #ایزوگام_شیان و لویزان #ایزوگام_در_تهراپارس

#ایزوگام_در_شرق #ایزوگام_شرق #ایزوگام_دلیجان_شیان و لویزان #ایزوگام_دلیجان #قیر #قیر_شیان و لویزان
#نصب_ایزوگام_در_شیان و لویزان #ترمیم_ایزوگام #آسفالت #اسفالت #آسفالت_در_شیان و لویزان #قیرگونی

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی