ایزوگام قیرگونی آسفالت در پاسداران و ضرابخانه

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#پاسداران  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

ایزوگام، قیرگونی، آسفالت در پاسداران و ضرابخانه

 

شرکت ایزوگام گستران تهران با قدمتی ۲۰ ساله در پاسداران و ضرابخانه جهت عایق بندی ساختمان های شما همه امور مربوط به نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، نصب قیرگونی، آسفالت کاری را با قیمت ایزوگام بسیار مناسب، هزینه نصب ایزوگام باورنکردنی، قیمت قیرگونی عالی و بی رقیب، آسفالت کاری مناسب ارائه می نماید.

همه ی اهالی پاسداران و ضرابخانه با مراجعه به نمایندگی ایزوگام شرکت ایزوگام گستران می توانند از مشاورین در مورد مزایای نصب ایزوگان، قیرگونی و آسفالت سوال کنند. و راهنمایی بگیرند.

در این مقاله میخواهیم به مزایای استفاده از نصب ایزوگام در ساختمان بپردازیم و قیرگونی و آسفالت کاری را معرفی کنیم.

همه ما می دانیم وجود نم و رطوبت در ساختمان علاوه بر سست کردن پایه های ساختمان، چهره سقف و دیوار ها را زشت می کند. همچنین رطوبتی که جلوی نفوذ آن با استفاده از نصب ایزوگام گرفته نشود، بسیار خطرناک خواهد بود، لذا در چنین شرایطی استفاده از ایزوگام مرغوب اهمیت ویژه ای خواهد داشت. ایزوگام مرغوب دارای ویژگی هایی است که به آنها می پردازیم. برای خرید و نصب ایزوگام مرغوب و تهیه قیمت ایزوگام و برآورد هزینه نصب ایزوگام با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در پاسداران و ضرابخانه تماس بگیرید.

ایزوگام ها از نظر کیفیت به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • ایزوگام ممتاز
  • ایزوگام درجه یک
  • ایزوگام درجه دو

برای ایزوگام کردن ساختمان هر زمانی مناسب نیست. بهترین زمانی که متخصصین شرکت ایزوگام گستران برای نصب ایزوگام پیشنهاد می کنند ‌و می توان هزینه ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام را برآورد کرد،پیشنهاد می کنند فصل تابستان به خصوص شهریور ماه می باشد، زیرا در این فصل پشت بام به راحتی خشک و گرم است و پس از تمیز کردن گرد و غبار و چربی ها از سطح پشت بام می توانیم اقدام به نصب عایق رطوبتی مناسب نماییم.

ایزوگام مرغوب باید دارای ویژگی های زیر باشد.:

ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران

  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران قدرت کششی بالایی دارد و با هر قدرت کششی پاره نشود.
  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران در نصب ایزوگام در اثر تا شدن، نمی شکند.
  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران مشخصات مختلفی از قبیل تولید کننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و... را دارد.
  • طول ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران در پاسداران و ضرابخانه ‌که در نصب ایزوگام موثر است باید 10 متر باشد.
  • ضخامت ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران 4 میلی متر است.
  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد، در برابر سرما مقاوم است.
  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران در پاسداران و ضرابخانه تا دمای 120 درجه سانتی گراد، در برابر گرما مقاوم است.
  • نقطه اشتعال ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران 250در پاسداران و ضرابخانه درجه سانتی گراد است.
  • ایزوگام مرغوب شرکت ایزوگام گستران در پاسداران و ضرابخانه در مقابل گاز ها و اسید های شیمیایی مقاوم است.

بنابراین برای انتخاب یک ایزوگام مرغوب به سراغ کارشناسان ما در پاسداران و ضرابخانه بروید. آنها ایزوگام را با قیمت مناسب برای شما آماده نصب ایزوگام می کنند و قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام را برای شما با قیمتی استثنایی حساب می کنند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام در پاسداران و ضرابخانه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسداران و ضرابخانه می باشند.

اما اگر انتخاب شما قیرگونی باشد باز هم می توانید روی کمک متخصصان شرکت ایزوگام گستران در زمینه قیمت قیرگونی، نصب قیرگونی و فروش قیر حساب باز کنید.

یکی از متداولترین عایقهای مصرفی در ایران قیرگونی است. به خاطر در دسترس بودن مواد اولیه‌ی قیرگونی و ارزان بودن آن در مقایسه با قیمت ایزوگام عایق قیرگونی پر طرفدار است

در قیرگونی ما با دو ماده قیر و گونی سر و کار داریم که گونی مورد استفاده قیرگونی وارداتی بوده و دارای سه درجه یک، دو و سه می باشد. مطابق آئین نامه مقررات ملی ایران مشخصات گونی مناسب عبارتند از:

  • نو بودن
  • ریزبافت بودن
  • سالم بودن
  • بدون آلودگی و چروک بودن
  • وزن هر متر مربع در حدود ۳۸۰ گرم

قیر استفاده شده در قیرگونی نیز از تقطیر نفت خام به دست می‌آید.

انواع قیر

در ایران سه نوع قیر برای فروش قیر موجود است:

  1. قیر جامد با علامت اختصاری C که مستقیما از تقطیر نفت خام به دست می‌آید.
  2. قیرهایی که با هوا دادن به قیرهای جامد تهیه می‌شوند و شامل زیر نوع‌های مختلف هستند.
  3. قیر جامد اکسید شده با علامت اختصاری R که معرف انعطاف‌پذیری قیر است. قیر جامد اکسید شده با هوا دادن به قیرهای نرم و مواد روغنی دیگر تولید می‌شود.

مزایا و معایب نصب قیرگونی

  • قیر در برابر حرارت آسیب‌پذیر است و علاوه بر سوختن، به شکل ذغال در می‌آید.
  • قیر در برابر فشار و برخی حلال‌ها آسیب‌پذیر است.
  • احتمال پارگی در اثر فشار
  • عمر مفید معمولا کمتر از ۱۰ سال
  • باعث ایجاد آلودگی در محیط زیست
  • قیمت قیرگونی در مقایسه با انواع دیگر عایق‌های رطوبتی مانند ایزوگام ارزان تر است.

برای دریافت مشاوره قیمت قیرگونی، نصب قیرگونی، فروش قیر و هر گونه محاسبه هزینه قیرگونی با کارشناسان شرکت ایزوگام گستران در پاسداران و ضرابخانه تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی در پاسداران و ضرابخانه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسداران و ضرابخانه می باشند.

شرکت ایزوگام گستران پاسداران و ضرابخانه خدماتی نظیر آسفالت و آسفالت کاری را نیز انجام می دهد. خدماتی همچون برآورد هزینه آسفالت، نصب آسفالت و قیمت اسفالت کاری در این شرکت انجام می شود.

آسفالت که برای آسفالت کاری در شرکت ایزوگام گستران استفاده می شود، ماده‌ای سیاه، چسبناک و بسیار چسبنده یا شبه جامد می‌باشد. آسفالت ماده‌ای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته می‌شود از کاربردهای آسفالت کاری می توان به ساخت جاده، باند فرودگاه، پشت بام ساختمان‌ها و زمینهای بازی به اشاره کرد.

 

به عبارت دیگرآسفالت به مایع غلیظ، شبه جامد یا جامدی گفته میشود که عمدتاً از هیدروکربن‌ها و مشتقات آنها تشکیل شده است و در کربن دی‌سولفید به‌طور کامل حل می‌شود.

انواع آسفالت

آسفالت با توجه به نحوه کاربرد و اختلاط و نوع استفاده آن در اسفالت کاری، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم‌بندی می‌شود.

آسفالت گرم

به آسفالت‌هایی که در آن‌ها قیر و مصالح سنگی گرماگرم مخلوط شوند و گرماگرم پخش و متراکم گردند ، آسفالت گرم می گویند.

آسفالت‌ حفاظتی

آسفالت‌های حفاظتی آن دسته از مخلوط‌های قیر و مصالح سنگی است که برای پوشش و محافظت راه در مقابل عوامل جوی استفاده می‌شوند. آسفالت حفاظتی باعث جلوگیری از فرسایش سطح راه‌های شنی و یا آسفالته می‌شود. در این حالت آسفالت کاری به سهولت اجرا می‌شود و ضخامت آن معمولاً تا ۲٫۵ سانتی‌متر است.

قیر نیز به نوعی می تواند به عنوان آسفالت حفاظتی محشوب شود ، که در این نوع از آسفالت حفاظتی مصالح سنگی به کار نرفته است و به نوعی آن را از مخلوط های آسفالتی نیز می‌توان جدا نمود. که هدف از ایجاد لایه حفاظتی و اختصاصا از این نوع آسفالت ایجاد یک لایه قیر بر روی مصالح سنگدانه است تا مصالح سنگی را به مخلوط آسفالتی که بعدا مورد استفاده قرار می‌گیرد بچسباند. در این نوع آسفالت نباید از قیری استفاده شود که به لایه سنگدانه نفوذ کند، اما باید آسفالت بالا را بچسباند.

آسفالت‌ سرد

آسفالت سرد مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط و یا امولسیون قیر است که مواد اولیه آن در دمای محیط مخلوط شوند. در برخی انواع آسفالت سرد، ممکن است قیر بر حسب ضرورت گرم شود، اما سایر مصالح بدون گرم شدن با قیر مخلوط می‌شوند.

برای اجرای یک اسفالت کاری مطمئن و مقرون به صرفه، به کارشناسان ما در شرکت ایزوگام گستران پاسداران و ضرابخانه مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و فروش آسفالت در پاسداران و ضرابخانه با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز پاسداران و ضرابخانه می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی