ایزوگام قیرگونی آسفالت در مجیدیه و شمس آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 قیر#مجیدیه و شمس آباد  #ایزوگام گستران #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

اهالی محترم محله مجیدیه و شمس آباد، آیا می دانستید استفاده از عایق کاری مناسب موجب پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت در ساختمان شما می شود؟ آیا می دانستید شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه و شمسآباد اقدام به ارائه کلیه خدمات نصب ایزوگام، قیرگونی و نصب قیرگونی، آسفالت و آسفالت‌کاری نموده است؟ متخصصین و مشاوران شرکت ایزوگام گستران آماده اعلام قیمت ایزوگام، قیمت نصب ایزوگام، برآورد هزینه نصب ایزوگام، نصب ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام، قیمت قیرگونی، هزینه قیرگونی، فروش قیر، آسفالت و آسفالت کاری، هزینه اسفالت‎کاری می نمایند.

در زمینه نصب ایزوگام باید به این نکته توجه داشت که یکی از مهمترین مسایل انتخاب ایزوگام مرغوب می باشد. در این زمینه شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه و شمس آباد مشاور شماست.

در حدود چهل سال پیش عایق بندی رطوبتی به صورت سنتی، با استفاده از آسفالت و قیرگونی انجام می گرفت. امروزه با پدید آمدن عایق های رطوبتی همچون ایزوگام، و مزیتهای آن به تدریج استفاده از قیرگونی و آسفالت کم رنگ شده است.

نوعی پوشش مقاوم که از قیر و الیاف مصنوعی است، ایزوگام نامیده می شود. ایزوگام دلیجان با استفاده از گرما بر روی پشت‌بام چسبانده شده و مانع نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود می شود. طول عمر ایزوگام شرکت ایزوگام گستران حدوداً ۱۰ سال است. قیمت ایزوگام تحت تاثیر موارد متعددی محاسبه می گردد، به طور حتم کسانی که به دنبال نصب ایزوگام برای منزل خود هستند، در پی محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب مقرون به صرفه هستند. همچنین دارا بودن فاکتورهایی مانند نشان استاندارد برای ایزوگام، داشتن ضمانت‌نامه کتبی شرکت و دارا بودن بیمه‌نامه معتبر برای ایزوگام، برای مشتریان مجیدیه و شمس‌آباد مهم است. آب و هوای منطقه ای که در آن ساکن هستید و جایی که نصب ایزوگام در آن صورت می گیرد از جمله عوامل موثر بر قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام و ایزوگام دلیجان است.

نصب ایزوگام یکی از کارهای تخصصی است. اگر در محدوده مجیدیه و شمس‌آباد به دنبال یک تیم تخصصی برای نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام خود هستید، شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه و شمس‌آباد به شما مشاوره اختصاصی می دهد. کارشناسان شرکت ایزوگام گستران شما را در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، قیمت نصب ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام، نمایندگی ایزوگام، ایزوگام دلیجان و ترمیم ایزوگام راهنمایی می کنند. نوع ایزوگام مورد استفاده برای نصب ایزوگام که توسط شرکت ایزوگام گستران به اهالی محترم مجیدیه و شمس‌آباد معرفی می شود، ایزوگام استاندارد و مورد تایید است. شما می توانید به مشاورین شرکت ایزوگام گستران مراجعه نمایید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام در مجیدیه و شمس‌آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه و شمس‌آباد می باشند.

اگر چه قدمت عایق بندی با استفاده از قیرگونی به سالها قبل بر می گردد، اما هنوز هم در برخی قسمتهای ساختمانها و برای عایق بندی جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت از عایق قیرگونی استفاده می شود. قیر ماده ای سیاه رنگ است و برای تثبیت آن باید از گونی استفاده شود. معمولا قیرگونی در دو نوع یک لایه و چند لایه ارائه می گردد. به خاطر در دسترس بودن مواد تشکیل دهنده قیرگونی در خیلی از جاها برای عایق کاری به نصب قیرگونی اقدام می کنند.

شرکت ایزوگام گستران قیرگونی را با قیمت قیرگونی بسیار مناسب و با کیفیت استاندارد و مرغوب و همچنین قیمت نصب قیرگونی مقرون به صرفه ارائه می کند. همچنین این شرکت اقدام به فروش قیر با قیمتی باورنکردنی نموده است. در این بازار فروش قیر با قیمت مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فروش قیر و همچنین استعلام قیمت قیرگونی برای ساختمان خود را می توانید به شرکت ایزوگام گستران بسپارید.

همانطور که شرکت ایزوگام گستران مجیدیه و شمس‌آباد در زمینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه نصب ایزوگام و ترمیم ایزوگام، کارشناسان خبره و کارآزموده دارد، در زمینه قیرگونی، نصب قیرگونی، برآورد هزینه قیرگونی و فروش قیر نیز کارشناسان و متخصصان ویژه ای دارد.

از آنجا که استفاده از قیرگونی نیازمند مقایسه آن با ایزوگام است بنابراین مقایسه آن را به دست متخصصان و مشاوران شرکت ایزوگام گستران بسپارید. این شرکت با سابقه 20 ساله در مجیدیه و شمس آباد در خدمت همه شما مشتریان است که درخواست خدمات نصب ایزوگام و نصب قیرگونی را دارید.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی در مجیدیه و شمس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه و شمس آباد می باشند.

آسفالت کاری یکی دیگر از خدمات ویژه در شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه و شمس آباد است. در این قسمت می خواهیم به انواع آسفالت گرم که در آسفالت کاری استفاده می شود بپردازیم. اسفالت کاری معمولا در پشت بامها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر برای آسفالت کاری منزل خود نیاز به مشاوره کارشناس دارید، کارشناسان شرکت ایزوگام گستران می توانند در زمینه آسفالت‌کاری، قیمت آسفالت، هزینه اسفالت‌کاری و کلیه خدمات مربوط به آسفالت کاری به شما مشاوره دهند.

انواع آسفالت گرم به صورت زیر دسته بندی می شود:

آسفالت رویه (توپکا)

آخرین قشر بتن آسفالتی که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار می‌گیرد، آسفالت رویه است.طراحی و اجرای آسفالت رویه در آسفالت کاری طوری است که بتواند بارهای وارده را تحمل کند و مقاومت آسفالت در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان و تغییرات درجه حرارت زیاد باشد.

آسفالت آستر (بیندر)

آسفالت آستر در واقع قشر بتن آسفالتی است که در آسفالت کاری بین قشر رویه و قشر اساس قیری قرار می گیرد. در صورت عدم وجود قشر اساس قیری، آسفالت آستر بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می گیرد.

اساس قیری

اساس قیری اولین قشر روسازی بتن آسفالتی است که می‌تواند مستقیماً روی قشر زیراساس یا اساس قرار گیرد. اساس قیری در آسفالت کاری دارای دانه بندی درشت تر و مقدار قیر آن کمتر از آسفالت آستر و رویه می‌باشد.

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت در اسفالت کاری ماده ای است که از اختلاط ماسه شکسته یا ماسه طبیعی شسته یا مخلوطی ا ز این دو با قیر تهیه می‌گردد. در واقع می‌توان ماسه آسفالت را در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلی‌متر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت در اسفالت کاری به عنوان قشر تسطیح آسفالت‌های قدیمی (قبل از روکش) نیز استفاده می‌شود.

آسفالت متخلخل

آسفالت متخلخل با استفاده از اختلاط قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم تهیه شده است. این نوع آسفالت در آسفالت کاری و با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلی‌متر اجرا می‌شود.20 درصد این نوع از آسفالت گرم در آسفالت کاری بعد از کوبیده شدن در سطح راه، فضای خالی است. این نوع آسفالت در آسفالت کاری از اجزای سیستم روسازی محسوب نمی شود، و نمی توان از آن به عنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد.

حال که با انواع آسفالت گرم در آسفالت کاری آشنا شدیم می خواهیم به شما این مژده را بدهیم که شرکت ایزوگام گستران در مجیدیه و شمس آباد، تمام خدمات آسفالت کاری، قیمت آسفالت، هزینه اسفالت کاری را به شما ارائه می دهند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و فروش آسفالت در مجیدیه و شمس آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز مجیدیه و شمس آباد می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی