ایزوگام قیرگونی آسفالت در کوهک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#کوهک  #ایزوگام گستران  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

شرکت ایزوگام گستران در کوهک

شرکت ایزوگام گستران در کوهک ارائه دهنده خددمات نصب ایزوگام، فروش ایزوگام، فروش قیر، قیرگونی، آسفالت و اسفالت کاری

اهالی محترم محله کوهک، شرکت ایزوگام گستران با بیش از چند سال تجربه و دانش فنی افتخار این را دارد، در زمینه فروش ایزوگام ، نصب ایزوگام و حتی ترمیم ایزوگام اعلام کند، بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را عرضه کند.

برای عایق کردن و نم گیری سرویس بهداشتی و حتی پشت بام و ... در بیشتر ساختمان ها از ایزوگام استفاده می شود. ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیاد، کاربرد زیادی در جاهای مختلف دارد. ایزوگام خود چسب ایزوگامی است که، برای نصب نیاز به حرارت و مشعل ندارد و به راحتی به سطح می چسبد. برای خرید ایزوگام خود چسب می توانید به نمایندگی های فروش این محصول مراجعه نمایید. و اما امروزه در بیشتر ساختمان ها، برای عایق کردن پشت بام، سرویس بهداشتی و غیره از ایزوگام استفاده می شود.
ایزوگام خود چسب با نصب ساده و سریع، اثربخشی و ماندگاری بسیار خوبی داشته و در عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی و… کاربرد دارد.ایزوگام خود چسب یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر است که قابلیت نصب سرد بدون نیاز به گاز و مشعل را دارد. این عایق با وجود وزن و ضخامت کم، دارای مقاومت کششی و استحکام بسیار بالا بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی در سرمای شدید دارد.
نصب ایزوگام معمولی به حرارت زیاد جهت ذوب شدن لایه‌ی قیر صنعتی یا طبیعی دارد ولی ایزوگام خود چسب با مقدار کمتری گرما به دمای مورد نیاز جهت چسبندگی لازم می‌رسد. نصب ایزوگام خود چسب می‌تواند برای نصب روی دیوار به کار گرفته شود. برای انجام این کار لازم است تا سطح کار ابتدا با استفاده از پرایمر ایزوگام پوشانده شود و سپس لایه‌های ایزوگام خود چسب به آسانی روی سطح مورد نظر نصب می‌گردند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام در محله کوهک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز در محله کوهک می باشند.

فروش قیر و قیرگونی در محله کوهک
خدمتی دیگر از شرکت ایزوگام گستران به مردم غیور محله کوهک. به استحضار مردم شریف محله کوهک میرسانیم، شرکت ایزوگام گستران در زمینه ی فروش قیر با کیفیت و فروش قیر درجه یک و همچنین قیروگونی استاندارد در این محله( کوهک) با استانداردهای کسب شده برای قیرگونی آماده ارائه خدمت به شما شهروندان عزیز محله ی کوهک است.
قیر درجه بندی شده بر اساس قابلیت نفوذ پذیری، یک نوع قیر استاندارد است که اغلب برای مفروش کردن استفاده می شود و برای ساخت جاده ها و تولید آسفالت با خواص بهینه از نظر انسجام بین قیر و ماده افزودنی آن و ایجاد پایداری در مخلوط قیر ، خواص طراحی و اندازگیری شده در آن، بسیار اهمیت دارد. این نوع از قیر اصولا برای تولید آسفالت گرم مصرف می گردد.

امروزه بیشترین/بهترین روش بسته بندی جهت حمل و نقل بهینه قیر، استفاده از بشکه های فلزی نو می باشد. اگرچه برخی از واسطه ها تقاضای تحویل کالا درون بشکه های دست دوم را دارند، ولی شرکت ایزوگام گستران قویّاً توصیه به استفاده از بشکه های نو دارد شرکت ایزوگام گستران برای بسته بندی قیر که یکی از ارکان بسیار مهم برای حمل قیر و فروش باکفیت قیر است از بشکه های نو استفاده می کند. همیشه برای داشتن قیر با کیفیت و ارائه با دوام تر قیر به شما شهروندان محله کوهک پیشنهاد میشود، برای تهیه این محصول با افراد خبره و با تجربه مشورت شود. در حال حاضر شرکت ایزوگام گستران از بشکه های فلزی نو و با کیفیت نوع A و B به برای تحویل قیر استفاده می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در محله کوهک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز محله کوهک می باشند.

توجه: بشکه های دست دوم بدلیل عدم استحکام کافی و دفرمگی و عدم امکان خلاصی از ته مانده ها و رسوبات قبلی، به کالا و سرمایه شما آسیب جدی می رسانند.کیفیت قیر و سهولت تولید، به منبع و نوع نفت خام مورد استفاده برمی گردد. قیر عرضه شده توسط شرکت ایزوگام گستران با منشأ و اصالت ایرانی که به عنوان یکی از بهترین کیفیت های قیر شناخته شده در جهان است، می باشد. با افتخار لازم به یادآوریست که ایران هفتمین تولید کننده و چهارمین صادر کننده قیر در جهان و بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه با کیفیت بسیار مرغوب می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در قاسم آباد و ده نارمک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز قاسم آباد و ده نارمک می باشند.

 

 

 

 

 

 

خدمات فروش آسفالت و آسفالت کاری در محله کوهک

آسفالت گرم مخلوطی از سنگدانه های خرد شده و دانه بندی شده میباشد که در کارخانه با قیر ترکیب شده و حرارت میبیند. با توجه به نوع دانه بندی و قیر مصرفی در دمای مشخص در کارخانه حرارت دیده و تقریبا با همان درجه حرارت روی سطوح موردنظر مانند اساس، زیر اساس، رویه های بتنی و سطوح دیگر پخش و کوبیده می شود. شهروندان عزیز محله کوهک باید مد نظر داشته باشند که کیفیت و اصالت آسفالت به مواد تشکیل دهنده آسفالت و همچنین روش میکس و آماده سازی اسفالت بستگی فراوان دارد. این مژده را خدمت اهالی محترم مردم کوهک میرسانیم که شرکت ایزوگام گستر در زمینه فروش آسفالت مرغوب و همچنین اسفالت کاری صحیح صاحب نام بوده و تمامی مشتریان این مجموعه در رابطه با خرید اسفالت و همچنین درخواست آسفالت کاری رضایت بسیار مطلوب داشته اند. ماسه آسفالت از مخلوط نمودن ماسه شکسته با قیر خالص بدست می آید. ماسه آسفالت به عنوان لایه ای بر روی رویه های قدیمی و قبل از روکش با ضخامت حداقل ۱۵ میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد. آسفالت متخلخل مخلوطی از مصالح سنگی خرد شده ( با دانه بندی باز) با قیر خالص اصلاح شده میباشد که در کارخانه آسفالت تهیه میشود. این آسفالت را نمیتوان به عنوان لایه ی جایگزین برای قشر رویه مورد استفاده قرار داد. آسفالت متخلخل مانع از انعکاس نور چراغهای وسایل نقلیه میشود و نور را پخش نمیکند. همچنین آبهای سطح رویه را به خارج از عرض خیابان هدایت میکند و مانع از پخش و پاشش آب میشود.
شرکا ایزوگام گستران پیشرو در فروش با کیفیت ترین آسفالت با قیمیت بسیار مناسب بوده و همچنین گوی رقابت از سایر رقبا برده است. قیمت اسفالت به همراه کیفیت آسفالت و همچنین رویه صحیح اسفالت کاری در تخصص مجموعه ایزوگام گستران می باشد. اگر به دنبال قیمت مناسب برای اسفالت کاری هستید و اگر دنبال مواد تشکیل دهنده مرغوب برای اسفالت هستید، حتما شرکت ایزوگام گستران گزینه ی آخر شما برای درخواست خرید و انجام خدمات آسفالت می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و محله کوهک با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز و نازنین محله کوهک می باشند.



 

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی