ایزوگام قیرگونی آسفالت در کاظم آباد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 قیر#کاظم آباد #ایزوگام گستران  #ایزوگام    #آسفالت#

 

 

 

 

 

 

 

4 ایزوگام،، قیرگونی، آسفالت در محله کاظم‌آباد منطقه

رطوبت یکی از مهمترین عوامل تخریب ساختمانها و نشست آنها است. یکی از مهمترین بخشهای ساختمان و ساخت و ساز عایق کاری و استفاده از پوشش مناسب جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به پی ساختمان و قسمت های مختلفی است که با رطوبت سر و کار دارد. در فضاهایی مثل حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و پشت بامها باید توجه داشت که از عایق کاری مناسب استفاده کرد. از این روز شرکت ایزوگام گستران در کاظم‌آّباد، آماده ارائه انواع عایق کاری شامل ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و آسفالت‌کاری در کاظم‌آباد می‌باشد.

شرکت ایزوگام گستران با سابقه 20 ساله در زمینه نصب ایزوگام، نصب قیرگونی، فروش قیر، آسفالت و آسفالت‌کاری، در کاظم آباد، برای برآورد هزینه نصب ایزوگام، قیمت ایزوگام، هزینه قیرگونی، قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری، نمایندگی ایزوگام، نصب ایزوگام دلیجان، ترمیم ایزوگام و کلیه موارد عایق بندی و عایق کاری ساختمان به شما مشاوره می دهد. در این مقاله می خواهیم به موضوع ترمیم ایزوگام، نصب قیرگونی و اسفالت‌کاری بپردازیم.

از آنجایی که امروزه استفاده از ایزوگام بسیار رایج شده است. ایزوگام با استفاده از گرما می چسبد و باعث پیشگیری از نفوذ رطوبت و آب می شود. عمر ایزوگام حدود ۱۰ سال می باشد. اما می توان با نگهداری صحیح و ترمیم بخشهای آسیب دیده طول عمر بیشتری به آن داد. در ادامه به روش هایی برای ترمیم ایزوگام وجود دارد، می پردازیم:

در ابتدا بایستی بررسی کنیم که آیا ایزوگام نیاز به ترمیم دارد یا خیر. برای این منظور اگر زمانهایی که بارندگی هست، سقف دچار نشتی آب شود، یعنی ایزوگام دچار خرابی شده است و باید نسبت به ترمیم ایزوگام اقدام مناسب انجام داد. اگر نشتی آب نادیده گرفته شود آب به قسمتهای دیوار نفوذ می کند و برای ساختمان مشکل آفرین است.

برای دریافت اطلاعات در زمینه ترمیم ایزوگام، قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کاظم آباد در خدمت شماست.

به منظور پیشگیری از نفوذ رطوبت به بخش های داخلی ساختمان و وارد آمدن خسارت های پر هزینه، باید حتما در صورت خرابی به ترمیم ایزوگام سقف پرداخت. برای ترمیم ایزوگام باید ابتدا به بررسی وضعیت عایق و مشکل آن پرداخت. تا بتوان مشکل را پیدا کرد و برای رفع آن راه حل ارائه نمود. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نشتی و نفوذ نم در سقف شوند که بررسی آن ها باید توسط افرادی که متخصص نصب ایزوگام هستند و در نمایندگی ایزوگام کاظم آباد هستند، و افرادی که در این زمینه ماهر هستند و در شرکت ایزوگام گستران مشغول نصب ایزوگام هستند و قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام را ارائه می دهند، انجام شود. برخی از این مشکلاتی که نیاز به ترمیم ایزوگام دارند عبارتند از:

  • پوسیده شدن یا از بین رفتن کف خواب فلزی مربوط بهناودان
  • ایجاد شدن شکاف، ترک و روزنه های مختلف روی سقف یا دیوار ساختمان
  • جدا شدن قسمت ها و بخش هایی از ایزوگام و یا عایق روی سقف
  • وجود طبله
  • آسیب دیدن عایق روی سقف یا ایزوگام
  • آسیب دیدگی ایزوگامو یا عایق به خاطر سنگین بودن وسایلی روی پشت بام مانند کولر
  • خرابی سازه های ساختمان و سقف
  • به وجود آمدن چروکیدگی در ایزوگام

برای ترمیم ایزوگام ابتدا باید ایزوگامی که روی سقف نصب شده از آن جدا شود تا سطح کار را برای نصب ایزوگام یا عایق جدید آماده کنیم و ایزوگام جدید را به راحتی روی سقف بچسبانیم. ابتدا باید به ایزوگام حرارت داده و آن را داغ نماییم. سپس باید قسمت فرسوده را با استفاده از برش آسفالت جدا کرده و به جای آن ایزوگام جدید را قرار دهیم.

درصورتی که نشتی نم و رطوبت به دلیل وجود ترک و شکاف در سقف باشد باید برای رفع آن از چسب های مخصوص ایزوگام استفاده شود. افراد متخصص نصب ایزوگام در شرکت ایزوگام گستران کاظم آباد با استفاده از چسب های مخصوص مانند چسب ماستیک، درزها و شکاف های ایزوگام را پر نموده و از ورود رطوبت و آب جلوگیری می کنند.

یک روش دیکر برای تعمیر عایق های رطوبتی سقف و یا ایزوگام استفاده از قیر است، که برای این کار باید از افراد متخصص شرکت ایزوگام گستران در کاظم آباد که  قیرگونی انجام می دهند کمک گرفت. راهکار دیگری نیز برای ترمیم ایزوگام وجود دارد که استفاده کردن از چندین لایه دیگر از ایزوگام می باشد.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام در کاظم آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاظم آباد می باشند.

از آنجایی که استفاده از قیرگونی به عنوانی روشی برای ترمیم ایزوگام مدنظر قرار گرفته شده است، شرکت ایزوگام گستران در کاظم آباد، اقدام به نصب قیرگونی، ارائه قیمت قیرگونی، برآورد هزینه قیرگونی و فروش قیر می نماید.

استفاده از نصب قیرگونی برای ترمیم ایزوگام از نظر هزینه قیرگونی مقرون به صرفه بوده و در کاظم آباد که فروش قیر انجام می شود، افراد متخصص در زمینه نصب قیرگونی و محاسبه قیمت قیرگونی وجود دارند. در این زمینه مشاورین شرکت ایزوگام گستران در کاظم آّباد تمامی خدمات نصب قیرگونی را انجام می دهند.

البته قیرگونی فقط در زمینه ترمیم ایزوگام کاربرد ندارد. استفاده از قیرگونی برای فضاهای داخلی ساختمان، سرویسهای بهداشتی، آشپزخانه نیز مرسوم است. البته که قیمت قیرگونی نسبت به قیمت ایزوگام مقرون به صرفه است. و می توان از آن استفاده کرد. نصب قیرگونی به دو صورت یک لایه و چندلایه صورت می گیرد. در این زمینه نمایندگی ایزوگام شرکت ایزوگام گستران در کاظم آباد که کار نصب قیرگونی را دارد، به شما کمک می کند.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قیرگونی و هزینه نصب قیرگونی در کاظم آّباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاظم آباد می باشند.

در کاظم آّباد شرکت ایزوگام گستران خدمات آسفالت و آُسفالت کاری را نیز انجام می دهند.

آسفالت را می توان به سه دسته آسفالت سرد، آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی تقسیم کرد.

آسفالت گرم آسفالتی است که مواد و مصالح آن بایستی در حالت گرم مخلوط شوند و در اسفالت کاری نیز باید گرم استفاده شوند.

آسفالت سرد با مخلوط کردن سنگدانه‌ها با قیرهای محلول یا قیرآبه‌ها در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می‌شود. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرابه می‌تواند مرطوب باشد ولی با قیرهای محلول، در دمای محیط یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد. مخلوط‌های آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانندMC-3000 یا SC-3000 تهیه می‌شود، عملاً مانند آسفالت گرم باید در درجه حرارت ۹۵ درجه سانتیگراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در محدوده همین دما، پخش و متراکم شود. آسفالت سرد را می‌توان در مسافت‌های زیاد حمل و سپس پخش کرد یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعداً مورد استفاده قرار داد. در ترمیم آسفالتها می توان در آسفالت کاری در کاظم آباد از آسفالت سرد استفاده کرد.

پخش قیر در راه‌های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می‌شود. آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.

برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت آسفالت و هزینه آسفالت‌کاری و فروش آسفالت در کاظم آباد با شماره تلفن 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. همکاران ما در شرکت ایزوگام گستران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز کاظم آباد می باشند.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی