ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه چهار تهران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده برتر ایزوگام قیرگونی و آسفالت در منطقه چهار تهران میباشد جهت برقراری تماس برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.در ادامه به برخی نکات درباره نصب ایزوگام ، آسفالت کاری و قیرگونی پرداخته ایم ، توجه شما را به آن جالب مینماییم.

 

چگونگی براورد هزینه و متراژ ایزوگام مصرفی ؛

 

قبل از شروع کار باید از محل نصب ایزوگام بازدید نموده و سپس با مشاهده دقیق برخی از فاکتور های نصب و هزینه اجرای ایزوگام را مشخص کند، در ادامه به برخی از فاکتور های نصب ایزوگام و قیمت آن میپردازیم.

برای به دست اوردن متراژ دقیق پشت بام ابتدا کار ، متراژ پشت بام را اندازه گیری میکنیم ، برای اندازه گیری ایزوگام مصرفی برای ۱۰۰ متر مربع ۲۰ درصد اضافه میکنیم، سپس با قیمت روز ایزوگام اقدام به مشخص کردن هزینه نصب ایزوگام میکنیم، در این نوع محاسبه معمولا ۱۰ متر کمتر یا بیشتر از متراژ محاسبه ایزوگام مصرف میشود و با ضرب میزان متراژ ایزوگام با قیمت توافق شده قیمت نهایی به دست می آید.

 

برای نصب موفق ایزوگام باید چه عملکردی داشته باشم؛

 

پروسه نصب ایزوگام میتوان گفت یکی از حساس ترین کار ها در ساختمان ها میباشد و باید طوری اقدام به عایق کاری نمود که باعث به وجود آمدن خسارت بیشتر به سازه نباشیم.

برخی نکات که در درست نصب شدن ایزوگام که رعایت شدن آن باعث میشود کار بدون ایراد صورت گیرد؛

• تمیز کاری : ایزوگام ها داری قطر ۴ میل میباشد و با حرارت دادن ایزوگام عایق پیش ساخته آسیب پذیر تر میباشد ، برای این منظور باید محل عایق کاری بدون سنگ ریزه و حتی خاک باشد ، وجود سنگ ریزه باعث سوارخ شدن ایزوگام میشود و خاکی بودن محل مورد نظر نیز باعث نچسبیدن ایزوگام به محل مورد میشود.


• خشک بودن : یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت ویژه داشت خشک بودن محل مورد نظر و آری ازهرگونه نم میباشد ، خشک بودن محل تاثیر مستقیم بر خوب در آمدن عایق کاری میباشد.


• زیرسازی : زیرسازی از مهم ترین کارها برا نصب ایزوگام میباشد باید دقت داشت زیرسازی به طوری باشد که آب در قسمتی از پشت بام جمع نشود و در آینده به زیر ایزوگام نفوذ نکند.


• بندکشی مناسب : در نصب ایزوگام یکی از مهم ترین کار ها بندکشی مناسب میباشد و با جوش دادن تمامی لبه ها باعث نفوذ نکردن رطوبت به زیر ایزوگام میشود.

 

در چه مواقع از آسفالت بر روی ایزوگام یا قیرگونی استفاده میکنیم ؛

 

در ابتدا باید به شما عزیزان بگوییم که آسفالت عایق نیست و جلو نم و رطوبت را نخواهد گرفت. در بیشتر موارد از آسفالت برای محافظت نمودن از عایق مورد استفاده میشود و بیشتر در پشت بام های که از قیرگونی استفاده میشود از آسفالت محافظتی بر روی انجام میشود تا مانع آب شدن قیر بر اثر تابش مستقیم خورشید شود.

 

نمونه کار نصب ایزوگام در منطقه چهار ( ۴ ) تهران

ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه چهار

تصویری که مشاهده میکنید مربوط یکی از پروژه ها واقع در منطقه ۴ تهران میباشد که کاملا به صورت اصولی نصب ایزوگام با قیمت مناسب انجام شده است.
در ابتدای کار مشاوران و مهندسان شرکت ایزوگام گستران در محل مورد نظر حضور یافته اند و با برسی دقیق و عوامل که در نصب ایزوگام و ایزوگام مورد استفاده را انجام دادن و با عقد قرار داد رسمی در شعبه شرکت ایزوگام گستران در منطقه ۴ ، کار نصب ایزوگام را آغاز نمودن، و با بهترین کار ممکن و با ضمانت کردن ده ساله به مشتری تحویل داده شده است.

 

ایزوگام و عایق کاری قیرگونی و آسفالت کاری در کدام منطقه و محله های منطقه ۴ تهران توسط شرکت ایزوگام گستران صورت میگیرد:

 

در ابتدا آغاز فعالت شرکت ، مدیر عامل شرکت جناب آقای عبدالله زاده با تاکید بر انجام فعالیت آسفالت کاری قیرگونی و ایزوگام در همه محله های واقع در منطقه چهار تهران ، با دایر نمودن نمایندگی ایزوگام و دفتر آسفالت کاری این شرکت در محله های زیر
• مهران و کاظم آباد
• کوهک و مجیدیه
• شمس آباد و پاسداران
• حسین آباد و مبارک آباد
• لویزان و شیان
• علم صنعت و نارمک
• تهرانپارس و تهرنپارس غربی
• جوادیه و خاک سفید
• قاسم آباد و هنگام
• اوقاف و شمیران نو
• حکیمیه و قنات کوثر
• کوهسار و مجید آباد
• بنی هاشم و پلیس
• دلاوران و رسالت
• شمس آباد و شهدا
• صیاد شیرازی و فرجام
• میدان ملت و هروی
با افتخار می توانیم بگویم که سالها با وجدان کاری بالا و بهترین کار ممکن در خدمت مردم عزیز ساکنان تهران و کرج بوده ایم و با جدیت تمام به راه خود ادامه میدهیم.

آسفالت

آسفالت ماده از ماسه و شن و قیر میباشد که پس از مخلوط کردن و حرارت دادن این دو آسفالت به وجود می آید ، آسفالت بهترین گزینه برای هم سطح کردن محل های مورد نظر در تمامی دنیا میباشد و این محصول سالها است که در همه نقاط جهان مورد استفاده قرار میگیرد و جایگزینی برا این پیدا نکردن.

آسفالت پس از پخته شدن در کارخانه در ماشین های مخصوص بارگیری و به محل مورد نظر ارسال میگرد ، مدت زمانی که باید از زمان پخت آسفالت و آستفاده آن باید در کمترین زمان باشد تا باعث سرد شدن و از کم شدن کارهای آسفالت نگردد.
از آسفالت معمولا برای بزرگراه ها ، برای محوطه ها ، حیاط ها ، پیاده رو ها استفاده میکنند که فرآیند انجام آسفالت کاری در منطقه چهار (۴)تهران به صورت دستی و با ماشین الات انجام میشود که در ادامه به آن میپردازیم.

آسفالت کاری به صورت دستی : در اجرای آسفالت کاری دستی در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که در این مکان ها توان اجرای کار با ماشین الات وجود نداشته باشد.معمولا برای این نوع انجام فعالیت از استاد کاران بسیار ماهار مورد استفاده قرار میدهند تا بتواند سطحی صاف و با میزان ضخامت تعیین شده به مشتریان خود کار تحویل دهند.هزینه آسفالت کاری به صورت دستی در منطقه 4 تهران به فاکتور های سختی کار و متراژ کاری متفاوت می باشد و برای تایین قیمت دقیق باید از محل پروژه بازدید به عمل بیایید.

آسفالت کاری با ماشین الات : در اجرای آسفالت با دستگاه ها مکانیزه بیشتر برای بزرگراه ها ، خیابان ها ، محوطه های بزرگ انجام میگیرد که با تایین کردن میزان ضخامت آسفالت و دادن اطلاعات به نرم افزار دستگاه فینشیر پخش آسفالت به صورت صاف و دقیق انجام میگیرد و با غلطک کاری مناسب محل مورد نظر را سال ها برای رفت امد اماده میکنند.
قیمت آسفالت با ماشین الات در منطقه چهار تهران با توجه به میزان سانتاژ ضخامت آسفالت متغییر میباشد و هزینه اسفالت با مشاهده دقیق و میزان زیرسازی مناسب به کارفرما ها گفته میشود.

قیرگونی

در نگاه اول به قیرگونی بیشتر مشتریان از بوی بد قیر و یا احتمال کثیف کار و خطرناک بودن کار ، رغبتی برا انجام این نوع عایق کاری ندارند و بیشتر به نصب ایزوگام فکر میکنند. در مواردی که عایق کاری برای سرویس ها بیان می شود یک گزینه وجود دارد و آن هم اجرای قیرگونی ، به جدیت تمام میتوانیم بگوییم در محل های که از ایزوگام برای سرویس ها استفاده کردن بعد از ۵ الی ۷ سال باعث نم دادن محل مورد نظر شده است.
قیمت قیرگونی در منطقه چهار از ایزوگام بیشتر میباشد ولی کارایی قیرگونی خیلی بیشتر از ایزوگام است و با قیر داغ شده در تمامی درز های احتمالی نفوذ کرده و باعث میشود عایق بسیار قوی در محل مورد نظر باشد.

برای ایزوگام قیرگونی آسفالت در منطقه چهار تهران و همچنین برای اصلاع از قیمت های
• فروش ایزوگام با برند های مختلف و دلیجان
• ترمیم و لکه گیری عایق های قدیمی
• نصب ایزوگام با ضمانت ۱۰ ساله
• اجرای آسفالت کاری به صورت دستی و مکانیزه
• فروش آسفالت
• ترمیم ترک های آسفالت و کندن برداشتن آسفالت قدیمی
• تراشه آسفالت
• اجرای قیرگونی تک لایه و دولایه برای تمامی سطوح
• فروش قیر و گونی به صورت خرده و عمده
با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید تا از خدمات و هزینه اجرای آن با خبر باشید.شماره های تماس سریع با مدریت 09128592911 و 09388274213

منتظر تماس شما در سرتاسر تهران و کرج هستیم.

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی