ایزوگام قیرگونی آسفالت در ملاصدرا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ایزوگام قیرگونی آسفالت در ملاصدرا با قیمت و کار با کیفیت انجام میشود ، در ادامه قصد داریم اطلاعتی مربوط به چگونه گی اجرای ایزوگام ، قیرگونی و اسفالت به شما عزیزان ارایه کنیم.

مشتریان ما در ملاصدرا در انتخاب خود درباره یک پیمانکار حتما باید نهایت دقت را داشته باشند، تا از شرکتی که صلاحیت اجرای انواع ایزوگام و قیرگونی ، آسفالت را دارند انتخاب نماییند. مهم ترین شرایط اجرای شرکت ایزوگام گستران در ملاصدرا قیمت مناسب و اجرا کار با کیفیت و مرغوبیت بالا میباشد و این باعث شده که بیشتر کارفرما ها این شرکت را برای اجرای آسفالت کاری و عایق کاری انتخاب نمایند.

ایزوگام قیرگونی آسفالت در ملاصدرا

 

در ادامه مطالبی درباره ترمیم آسفالت و قیر ۶۰/۷۰ میپردازیم؛

 

ترمیم آسفالت

 

هر چه زودتر چاله ها با این موارد بهتر حل شوند ، پیش از آنکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شوند. هرچه حفره طولانی تر باقی بماند ، سریعتر خراب می شود و برای رفع آن وقت و گران تر می شود.شرکت ایزوگام گستران خواهد آمد و مسئله را ارزیابی می کند و یک راه حل تعمیر دائمی را به کار می برد و آن را به خوبی درست می کند. برای حصول اطمینان از تعمیر طولانی مدت ، حفره باید به درستی تعمیر شود و همچنین از استاندارد بالایی برای کار برخوردار باشد. و با قیمت و هزینه کمتر ترمیم آسفالت میتوانید از به وجود امدن مشکل بزرگ تر در امان باشید.
ما در طراحی و اجرای راه ها و جاده ای تخصص داریم که به کلیه جنبه های ساخت و ساز جاده ها از جمله بخش داخلی و تجاری گسترش می یابد. و ما می دانیم که تکنیک ترکیبی ما چگونه ما را قادر می سازد تا همه نیازهای شما را در زمینه نمای سطحی ، مهندسی عمران ، ضد آب بودن ، علامت گذاری به خط ، مشاوره و نقشه برداری انجام دهیم.

 

ایزوگام قیرگونی آسفالت در ملاصدرا

اصلاعات جامعه درباره قیر ۶۰/۷۰

درجه قیر نفوذ درجه 60/70 بدین معنی است که مقدار نفوذ در محدوده 60 تا 70 در شرایط تست استاندارد است که معمولاً به عنوان درجه سنگفرش استفاده می شود. قیر برای تولید آسفالت مخلوط گرم برای پایه ها و پیاده روها و برای ساخت و ساز جاده ها کاربرد دارد.این قیر از طریق هوادهی در کف خلا (ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت قیر در ستون تقطیر خلاء در پالایشگاه های نفت مورد استفاده قرار می گیرد) در واحدهای تولید قیر تولید می شود. درجه نفوذ آن (اندازه گیری سختی قیر) بین 60 تا 70 است. قیر با استفاده از تست نقطه نفوذ و نرم شدن مشخص می شود. طراحی فقط با محدوده نفوذ است. قیر درجه نفوذ خاصیت ترموپلاستیک دارد که باعث می شود مواد در دمای بالا نرم شوند و در دماهای پایین تر سفت شوند.
حالت قیر بستگی به دما دارد. رابطه دما-برابر-سختی قیر بستگی به نوع نفت خام و روش پالایش آن دارد. قیر نفوذ درجه 60/70 قیر نیمه سختی است که از آن به عنوان یک قیر سنگ فرش استفاده می شود و برای ساخت و ساز در جاده ها مناسب است. همچنین برای تولید آسفالت آسفالت با مشخصات فنی زیر استفاده می شود. این درجه قیر عمدتاً در ساخت آسفالت مخلوط داغ برای پایه ها و دوره های پوشیدن استفاده می شود. قیر 60/70 یکی از پرمصرفترین قیرهای قیر است و برای سایر محصولات قیر طبیعی یک ماده اساسی است.
نفوذپذیری سختی قیر را با اندازه گیری عمقی که یک سوزن استاندارد بارگذاری شده به طور عمودی در 5 ثانیه رخ می دهد ، تعیین می کند ، در نمونه ای از قیر که در دمای 25 درجه سانتیگراد نگهداری می شود.
استفاده از قیر نفوذ درجه 60/70
قیر 60/70 برای ساخت و ساز در جاده و آسفالت آسفالت با خواص برتر مناسب است. این نوع قیر مورد استفاده در ساخت آسفالت میکس گرم برای پایه ها و دوره های پوشیدن و عمده ترین کاربرد این محصول در جاده ها در مناطق خفیف استفاده می شود. قیر در حین فشار اکسیداسیون کف خلا در واحدهای تولید قیر تأمین می شود. به دلیل دمیدن و نفوذ هوا متوسط ​​، در مناطق خفیف استفاده می شود.

نمایندگی ایزوگام در ملاصدرا ارایه دهنده انواع ایزوگام دلیجان ، پشم شیشه ایران ، بام گستر کد ۱۱۷ و شرق میباشد و کلیه خدمات از جمله ترمیم ایزوگام و نصب کلی ایزوگام با ضمانت ۱۰ ساله صورت میگیرد. قیمت نصب ایزوگام در ملاصدرا به صورت توافقی میباشد و با هزینه و قیمت کمتر بیشترین کارهایی را خواهید داشت.


خدمات ایزوگام قیرگونی آسفالت در ملاصدرا را با بک تماس در اختیار داشته باشید.

شماره تماس مدریت
09128592911
09388274213


درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی