خدمات ایزوگام قیرگونی آسفالت در دروس - نمایندگی ایزوگام در منطقه سه تهران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

خدمات ایزوگام قیرگونی آسفالت در دروس - نمایندگی ایزوگام در منطقه سه تهران

 

نصب و اجرای عایق کاری برای ساختمان ها یکی از مهم ترین کار ها در سازه میباشد و اگر عایق کاری را به صورت درست و مناسب انجام نگیرد باعث به وجود امدن خسارت برای سازه میشود. یکی از دغدعه

های مهم در اجرای ایزوگام و قیرگونی،ایزوگام و مصالح قیرگونی میباشد. شرکت ایزوگام گستران،با تجربه بالا خدمات ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت در دروس را به صورت عقد قرارداد و با بهترین جنس و کیفیت ارایه میگردد.
ا
شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت کاری در دروس فعالیت میکند.برای اطلاعات بیشتر مطالب زیر را مطالعه فرمایید.

نصب و اجرای ایزوگام دلیجان استاندارد و صادراتی با بیمه نامه ده ساله؛ نصب ایزوگام باکادری مجرب که یکی از عوامل طول عمر ایزوگام به حساب می اید را از شرکت ایزوگام گستران بخواهید؛ در منطقه دروس درکمترین زمان کلیه انجام بازوبسته کردن کولرها ،تمیزی پشت بام ، بازدید و مشاوره رایگان میباشد.
کلیه خدمات نصب ایزوگام ، ترمیم ایزوگام با قیمت مناسب در دروس در همه روزه حتی روز های تعطیل انجام میگیرد.

تهیه و اجرای زیرسازی و آسفالت به صورت کلی و لکه گیری آسفالت(حتی یک متر)
اجاره کلیه ادوات راهسازی
تهیه و اجرای ایزوگام دلیجان فویلدار و طرحدار با ضمانت 10 ساله

تهیه و اجرای قیرگونی تک لایه و دو لایه؛ عایق کاری  سرویس، استخر ، پشت بام ها ، دیواره ها و ... همراه با تست 24 ساعته آب بندی در دروس

با فعالیت گسترده ای که در نصب عایق کاری ها و اجرای آسفالتکاری در منطقه سه تهران انجام میدهیم ، برای رفاه حال همشهریان عزیز با دایر کردن نمایندگی های ایزوگام خود در محله های دروس را انجام داده است و ایزوگام با نصب را در محدوده منطقه سه تهران را با تمام توان و با کار درجه یک و با هزینه و مرغوبیت بالا انجام دهد.

مزیت استفاده از ایزوگام،سهولت و راحتی در اجرای عایق کاری،در دست رس بودن ایزوگام مصرفی و کثیف کاری کمتر و قیمت وهزینه کمتر نصب ایزوگام و عمر زیاد و مفید آن میباشد.

معرفی ایزوگام جنت دلیجان

ایزوگام جنت دلیجان یکی از پر فروش ترین ایزوگام در سید دروس ، قبا ، قلهک ، کاوسیه ، اختیاریه ، پاسداران ، جردن ، جلفا ، خواجه عبداله ، دولت ، کلاهدوز ، شیخ بهایی ، شیراز ، ظفر ، ملاصدرا ، میدان کتاب ، میرداماد و ولعیصر، و سید خندان در سال گذشته و امسال میباشد؛ایزوگام جنت دلیجان با رعایت کردن برخی از نکات توانسته مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد.این شرکت ایزوگام با توجه به این گه محصول های که عرضه میکنند ، داری کیفیت بسیار بالا و قیمت ایزوگام منصافانه میباشد.
در تولید ایزوگام جنت دلیجان از مواد اولیه درجه یک و پر قیر استفاده شده است، و به خاطر در دست رس بودن این محصول برای در منطقه سه و سهولت در خرید این محصول مشتریان بیشتر ترغیب به خریداری این محصول میشود.
ایزوگام جنت دلیجان به دو صورت تولید میشود،فول دار و بدون فول ، برای استفاده از ایزوگام فولدار بیشتر برای پشت بام ها مورد استفاده قرار میگیرد و به علت این که نور خورشید ایزوگام را خراب نکند و عمر ایزوگام را زیاد کنن از ایزوگام فولدار جنت دلیجان استفاده میکنند و از ایزوگام جنت دلیجان ساده و یا پودری بیشتر برای سرویس ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار میدهند.
در قیمت گزاری ایزوگام جنت دلیجان در دروس بسیار دقت شده است تا با قیمت پایین تر و با کیفیت و مرغوبیت بالاتر به دست مشتریان برسد.
شرکت ایزوگام‌ گستران در دروس با در اختیار داشتن نمایندگی ، شرکت ایزوگام جنت دلیجان را با قیمت مناسب عرضه میکنند ، کلیه قیمت ها ایزوگام در نمایندگی ایزوگام گستران به قیمت کارخانه عرضه میشود.
شرکت ایزوگام گستران بیشتر به مشتریان خود این محصول را معرفی میکنند و به علت کیفیت بالای این محصول و قیمت مناسب میتوانند با قیمت کمتر عایق کاری سازه خود را با بهترین جنس بازار عایق کاری کنند.

خدمات آسفالتکاری در دروس

اجرا آسفالتکاری در سید خندان با ماشین راه سازی و اجرای محوطه سازی و راه سازی با قیمت مناسب و هزینه آسفالت کاری مناسب ، توسط اکیپ ها مجرب و با تجربه و با مهندسان راه سازی و شهرسازی در دروس انجام میگیرد.
آزیرسازی و آسفالتکاری در منطقه ۳ تهران در تمامی منطقه و محله های منطقه سه تهران اعم از آرارات ، ونک ، امانیه ، زرگنده ، درب دوم ، رستم آباد ، اختیاریه ، داودیه ، سیدخندان ، با ماشین های خاک برداری و خاک ریزی مناسب و آب پاشی و غلطککاری مناسب توسط شرکت ایزوگام گستران انجام میگیرد.
برش آسفالت با کاتر و برداشتن اسفالت کهنه با حمل و با قیمت مناسب برش اسفالت
ترمیم آسفالت و لکه گیری آسفالت که با قیمت و هزینه کمتر باعث ترمیم آسفالت محل مورد نظر می شود.
اجرای آسفالت جلو پارکینگ ، حیاط ، باغ ها ، پیاده رو ها پشت بام و سایر محیط های قابل اجرا آسفالت با عقد قرار داد و با کیفیت کاری بالا و هزینه وقیمت آسفالت کاری مناسب

همکاران ما در شرکت اماده راهنمایی ها و مشاوره میباشد.جهت مشاوره و بازدید محل با شماره 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید.

 

خدمات ایزوگام قیرگونی آسفالت در دروس - نمایندگی ایزوگام در منطقه سه تهران 

اجرای قیرقونی در دروس

قیرقونی در اختیاریه با قیر درجه یک و گونی بنگال توسط اکیپ های مجرب و حرفه ای انجام میگیرد.در اجرای قیرگونی ، در دروس با توجه به محلی که در آن عایق کاری انجام میشود،و با توجه به شرایطی که در آن میزان آب و میران باران خوریش،چقدر است را قیرگونی انجام میدهیم.در جا های که آب در آن قسمت ها زیاد باشد،معمولا از دولایه قیرقونی انجام میگیرد ، تا بتواند عایق مناسبی برای آن قسمت و محیط باشد.هزینه قیرقونی در منطقه سه تهران با اجرا در محیط های کوچک به صورت چکی انجام میشود. و معمولا هزینه و قیمت قیرگونی برای محیط های کمتر از ۱۰ متر پانصدهزارتومان میباشد.
قیرگونی بهترین عایق برای آب بندی محیط است ولی خطراتی نیز دارد که مهم ترین این خطرات احتمال اتش سوزی محل مورد نظر و احتمال آسیب رسیدن به به نفری که اجرای قیرگونی میکند را دارد.اجرای قیرگونی نیاز به تخصص بالا دارد و برای این که مشکلی برای سازه به وجود نیاید حتما از استادکاران با تجربه استفاده کنید.
اجرای قیرگونی در دروس را به صورت گسترده و به صورت ۲۴ ساعته و با اکیپ های اجرای سیار تمامی خدمات را در اسراع وقت انجام میدهد

شرکت ایزوگام گستران در دروس امادگی کامل دارد تا خدمات ایزوگام ، قیرگونی ، و آسفالت کاری را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت کاری انجام دهد.



شماره تماس شرکت ایزوگام گستران
تماس
09128592911

09388274213


درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی