پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در درب دوم - ایزوگام با نصب در منطقه سه تهران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت ایزوگام گستران نمایندگی رسمی شرکت ایزوگام گستران با دایر کردن نمایندگی خود در منطقه درب دوم ، خدمات ایزوگام و قیرگونی و آسفالت کاری را با توان بیشتر و برای جلب رضایت مشتری را انجام میدهد.همه ایزوگام ها مصرفی درجه یک فولدار و ۴ میل میباشد. همه کارهای خدماتی در درب دوم با قیمت و با کیفیت مناسب انجام میگیرد.

شرکت ایزوگام ارایه خدمات زیر به مشتریان خود در درب دوم میباشد ؛

پخش و نصب انواع ایزوگام و عایق کاری با قیمت مناسب
نصب و اجرای انواع ایزوگام های ساده و فولدار با کیفیت بالا
اجرای قیرگونی تک لایه و دولایه به شرط آب بندی کامل
اجرای کار های آسفالتی با ضخامت های مختلف و متراکم شده
انجام کلیه کارهای پشت بام ، سرویس ها ، محوطه ها و حیاط ها و ...
اجرای کلیه کارها از یک متر تا پروژه های بزرگ انجام میشود.
انجام کلیه کارها با ضمانت و توسط پرسنل استادکار انجام میگیرد.

شرکت ایزوگام گستران در انتخاب ایزوگام های خود بیشترین دقت را دارند و همه نمایندگی های شرکت ایزوگام گستران در درب دوم با فروش وپخش ایزوگام و اجرا و نصب ایزوگام با بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه میکند.

هزینه ایزوگام با نصب در درب دوم

ایزوگام جنت دلیجان با اجرا و نصب با ضمانت ده ساله ، بیست دو هزارتومان
ایزوگام متین دلیجان قیمت ایزوگام با نصب ، بیست یک هزار تومان
ایزوگام سالاربام دلیجان قیمت ایزوگام با نصب ، بیست هزارتومان
ایزوگام برفاب دلیجان قیمت ایزوگام با نصب ، بیست سه هزارتومان
ایزوگام ستاره طلایی قیمت ایزوگام با نصب ، بیست سه هزارتومان
ایزوگام شرق مشهد قیمت ایزوگام با نصب ، بیست چهار هزارتومان
ایزوگام بام گستر دلیجان کد ۱۱۷ قیمت ایزوگام با نصب ، بیست پنج هزارتومان
ایزوگام ستاره شرق قیمت ایزوگام با نصب بیست سه هزار تومان

قابل ذکر است که همه ی ایزوگام عرضه شده توسط شرکت ایزوگام گستران در درب دوم دارای ضمانت و بیمه نامه است،و شرکت ایزوگام گستران،هنگامی عایق کاری ضمانت میکنند که توسط عوامل و استاد کاران شرکت که داری تاییدیه سازمان فنی حرفه ای و موارد تایید کارشناسان شرکت ایزوگام گستران ، انجام شود،ضمانت سازه شمارا به عهده دار میشود.در بعضی مواقع اشخاص به نمایندگی زرگنده جهت تهیه ایزوگام مصرفی مراجعه میکنند،و بعد از تهیه ایزوگام،اجرای ایزوگام را که برای افرادی که با قیمت کمتر و هزینه نصب کمترانجام میدهند کار نصب را به اشخاصی که مورد تایید شرکت نیست میسپارند، و این امر سبب میشود تا عملیات نصب ایزوگام به شیوه درست و استاندارد صورت نگیرد، و در این زمانها شرکت ایزوگام گستران هیچ گونه مسولیتی در قبال نصب و ایزوگام خریداری شده به فرد یا شرکت خاصی نخواهد داشت.

ایزوگام گستران در درب دوم هیشه سعی میکند که جدیدترین ترین خدمات عایق کاری و با با مرغوب ترین ایزوگام ها موجود در بازار و با هزینه مناسب اجرای ایزوگام باکیفیت را به همشهریان عزیز ارایه کند.

در این بخش میخواهیم ایزوگام های مورد استفاده شرکت ایزوگام گستران در درب دوم را به شما اطلاع دهیم، و با مطالعه این مقاله و مقاله های دیگر میتوانید اطلاعات دقیق تری نسب به برند های مختلف ایزوگام کسب کنید.

معرفی ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان از ایزوگام های درجه یک و با کیفیت و مرغوبیت بسیار زیاد است ، و با تولید ایزوگام درجه یک رتبه و جایگاه خوبی در بین کارفرما ها و شرکت های خدماتی ایزوگام داراست،شرکت ایزوگام گستران با دراختیار داشتن نمایندگی ایزوگام سپهر گستر دلیجان ، عملیات های گسترده ای را با این نوع برند ایزوگام اجرا کرده است و رضایت مشتریان و همچنین شرکت ایزوگام گستران را کسب کرده است. برای تهیه ایزوگام سپهر گستر دلیجان در همه مناطق تهران و کرج و نمایندگی ایزوگام سپهر گستر دلیجان در درب دوم می توانید با ما درتماس باشید و ایزوگام سپهر گستر دلیجان را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا را تهیه کنید.
از ایزوگام سپهر گستر دلیجان میتوانید،جهت پشت بام ، سرویس ها ، دیوار ها ، باغچه ها و سایر سطوح مشابه با اطمینان خاطر استفاده کنید مهم ترین امتیازی که برای ایزوگام سپهر گستر دلیجان وجود دارد، قیمت بسیار مناسب و مرغوبیت بالای این عایق رطوبتی است.برای تهیه این برند ایزوگام با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید و یا با مراجعه به نمایندگی ایزوگام در درب دوم ایزوگام مد نظر خود را تهیه کنید

جهت مشاوره و بازدید رایگان با شرکت ایزوگام گستران به شماره های زیر در تماس باشید.
09128592911
09388274213

پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در درب دوم - ایزوگام با نصب در منطقه سه تهران

خدمات آسفالت کاری در درب دوم

در این بخش میخواهیم خدمات و اطلاعات مفیدی درباره آسفالت کاری در درب دوم را بوسیله ی شرکت ایزوگام گستران به شما توضیح دهیم
آسفالت از مخلوط شدن شن ، ماسه و قیر به بدست می آید و کاربرد بسیاری برای شهر سازی و محوطه سازی دارد.با روندی که در روش شهر سازی امروزی وجود دارد استفاده از آسفالت کاری ضروری و مهم است که با اجرا صحیح اسفالتکاری میتوان از این عایق سالهای سال استفاده کرد.انجام آسفالتکاری توسط شرکت ایزوگام گستران از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و با استفاده از تجربه و مهارت خود پروژه های بزرگ و مهمی را به صورت وسیع را در سطح کشور به انجام رسانده است.
قیمت آسفالتکاری در درب دوم با کیفیت اجرای کار باکیفیت و با هزینه آسفالت کاری مناسب صورت می پذیرد
شرکت ایزوگام گستران با استفاده از دانش خود و تجربه زیاد خود در طول این چند سال فعالیت های گسترده ای در درب دوم انجام داده است که آمادگی خود را جهت اجرای آسفالت کاری در درب دوم  ، ترمیم آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت و برش آسفالت را با کیفیت و هزینه مناسب در کوتاه ترین زمان و با سال ها تجربه و دانش در ارائه ی خدمات آسفالت کاری اعلام میکند.هم اکنون با شرکت ایزوگام گستران با شماره 09128592911 و 09388274213 تماس بگیرید. و مشاوره و راهنمایی مورد نیازتان و همچنین هزینه آسفالت کاری را در درب دوم کسب کنید. شرکت ایزوگام گستران با توانایی بالا و دقت ومهارت درکار اماده عقد قرارداد با کلیه شرکت ها ارگان های دولتی و شخصی و پیمانکاران میباشد.
توجه کنید که زیرسازی و انجام درست زیرسازی در درب دوم بوسیله اکیپ دستی و ماشین آلات سبک و سنگین خدمات آسفالتکاری را با ضمانت و مهم تر از آن نظارت صحیح بر انجام عملیات آسفالت کاری و آسفالت ریزی است، که بر عهده کارشناسان و مهندسین شرکت ایزوگام گستران می باشد.

انواع آسفالت

طبق کاربردی که اسفالت دارد به سه نوع متفاوت تولید می شود.
آآسفالت گرم
آسفالت سرد
آسفالت حفاظتی

آسفالت هایی که به صورت داغ با قیر مخلوط می شوند و به شکل گرم هم در مکان مورد نظر پخش و غلطک کاری انجام میشود.
مناطقی که اکثرا توسط اسفالت گرم عایق کاری میشوند به شرح زیر است

خیابانها

کوچه ها

پشت بام ها

بیمارستان ها

دانشگاه ها
جلو پارگینگ ها

و ...

خدمات اسفالت در درب دوم با عوامل مجرب و کاربلد همه ی کارهای زیرسازی و آسفالت کاری را به شیوه درست و اصولی انجام میدهد و تمامی خدمات با فاکتور رسمی و شرکتی عرضه میکند.جهت انجام آسفالت کاری با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

قیرگونی در درب دوم

انجام همه کارهای عایق کاری بوسیله شرکت ایزوگام گستران در درب دوم با استفاده از قیر و گونی صورت می‌پذیرد. هزینه قیرگونی تک لایه در درب دوم برای متراژ های کم حتی به صورت چکی اجرا می‌شود،بطور مثال برای سرویس ها و مکانهای کمتر از ده متر ، انجام قیرگونی با قیمت پانصد هزار تومان است، و برای متراژ های بیشتر قیرگونی دولایه متری چهل هزارتومان اجرا میشود.
انجام قیرگونی تک لایه و دولایه در درب دوم و فروش قیر در درب دوم به شکل تکی و عمده با مناسبترین قیمت صورت میگیرد.اجرای قیرقونی در درب دوم با قیر پالایشگاهی و گونی بنگال انجام میگیرد.



برای کسب اطلاعات درباره قیمت و هزینه قیرگونی با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید
شماره های تماس
09128592911
09388274213


پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت کاری در درب دوم - ایزوگام با نصب در منطقه سه تهران

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی