ایزوگام قیرگونی آسفالت در شهرک مخابرات

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نصب ایزوگام دلیجان با ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه معتبر نرخ ایزوگام های موجود دلیجان از متری 13هزار تومان الی 18هزار تومان میباشد(اجرت نصب ایزوگام متری 5هزار تومان) لکه گیری حتی 1متر در سراسر تهران پذیرفته میشود مشتریان خود در شهرک مخابرات دقت کنند که: ایزوگام دلیجان امروزه با چندین برند و مارک تولید می شود تمام اجناس ما دارای کیفیت(دو لایه از تیشو ؛ پلی استر وپشم شیشه ؛درجه یک وتضمینی ؛فویل دار؛قیر پلیمر پلاستیکBpp/BOFمخصوص مناطق معتدل گرمسیر؛چسبنده تضمینی با 4/2میلی متر ضخامت) تعویض و تعمیر کف خواب(راه آب پشت بام) ترمیم شیب و قسمت هایی ک آب جمع میشود و روان سازی و تسهیل خروج آب از سطح بام نصب ایزوگام بر روی شیروانی ها و دیوار ها جابه جایی کولر و نظافت رایگان (پخش آسفالت ب صورت دستی و مکانیزه) کاتر زنی ؛اجاره غلطک ) قیر گونی سرویس ها ب شرط تست و ضمانت

همه خدمات عایق کاری و آسفالت کاری با قیمت مناسب و قیمت ایزوگام ها نیز با قیمت درب کارخانه به مشتریان ارایه میشود،و همه خدمات به صورت ضمانت ۱۰ ساله میباشد.

نصب و اجرای انواع عایق کاری و آسفالتکاری در شهرک مخابرات به صورت شبانه روزی و به صورت نقدی و چکی با بهترین قیمت و بهترین رزمه کاری ، توسط شرکت ایزوگام به مشتریان خود ارایه میکند.

خدمات آسفالتکاری توسط شرکت ایزوگام گستران برای کوچه ها ، خیابانها ، محوطه ها ، حیاطها و باغها و ... ، برش و کندن آسفالت قدیمی در شهرک گ مخابرات

فروش و نصب ایزوگام توسط شرکت ایزوگام گستران،نصب ایزوگام دلیجان و سایر برند ها ، ترمیم و لکه گیری ایزوگام های قدیمی ، زیرسازی و شیب بندی و اجرای ایزوگام در شهرک مخابرات

قیرقونی تک لایه و دولایه برای سرویس ها ، پشت بام ، دیوار ها و پل ها ، پی ها ساختمانی و...توسط عوامل شرکت ایزوگام گستران در شهرک مخابرات

 

خدمات ایزوگام در شهرک مخابرات

ترمیم و نصب ایزوگام باید به صورت درست انجام شود،در تشخیص این که کدام قسمت از پشت بام نیاز به ترمیم دارد باید به عوامل زیر توجه کرد.

مشاهده دقیق :ابتدا باید کاملا مشاهده کرد که کدام قسمت نم داده است، وبرای این کار باید هم از پشتبام به خوبی توجه داشت و هم از داخل خانه

رفع مشکل:بعد از مشاهده و فهمیدن استادکار که از کجای پشت بام نم میدهد،ابتدا با برسی های خود عایق قدیمی اگر باد کرده باشد را بریده و آن را از آن قسمت جدا میکند،و سپس در صورت وجود نم در آن قسمت ها با شعله ایزوگام آن قسمت هارا به خوبی خشک کند.

اجرای ایزوگام و کشیدن قیر:برای اطمینان خاطر که دیگر در این قسمت نم وجود نخواد داشت، با استفاده از قیر سطح محل را کاملا پر میکنیم و اطمینان حاصل میکنیم که،تمام درز های احتمالی پر شده باشد. و سپس بر روی آن ایزوگام نصب گردد.

هزینه و قیمت ترمیم ایزوگام به مراتب کمتر میباشد، و به مشتریان خود در شهرک مخابرات پیشنهاد میکنیم در صورت مشاهده نم با مراجعه به نمایندگی شرکت ایزوگام گستران اقدام به رفع مشکل کنند، و با قیمت و هزینه کمتر مشکل خود را رفع کنند.

یکی از سخت ترین اجرای های ایزوگام ، نصب ایزوگام بر روی دیوار میباشد،نصب ایزوگام بر روی دیوار قیمت نسبتآ بالای دارد ، و مهارت زیادی نیاز باید داشته باشد، کار عایق کاری مانند ،ایزوگام کاری و قیرگونی ،یکی از شغل های حساس و بسیار خطرناک میباشد ، و در صورت که از افراد ناشی مورد استفاده قرار دهید مطمعنن یا به خود سازه اسیب خواهند رساند و یا به خودشان، در نصب و اجرای ایزوگام دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکل نشود.
قیمت نصب ایزوگام بر روی دیوار با قیمت نصب ایزوگام در پشت بام فرق میکندو هزینه نصب ایزوگام دیوار بیشتر میباشد. یکی از مهم ترین کارهای که باید مشتریان خود در درختی انجام بدهند، خریداری ایزوگام درجه یک برای دیوار میباشد،تا چسبندگی زیادی داشته باشد تا در اینده موجب خسارت و کنده شدن نباشد. سپس با مراجعه به افرادی که تخصص نصب ایزوگام را دارند،چند نصاب ایزوگام را استخدام کنند،و بعد از تکمیل عملیات داربست گزاری نصب ایزوگام بر روی دیوار را شروع کنند.

با مراجع به شرکت ایزوگام گستران از تمامی خدمات این شرکت با قیمت و کیفیت بالا بهرمند شوید.

اجرای قیرگونی در شهرک مخابرات

کلیه خدمات قیرگونی برای تمام سطوح با قیر درجه یک تصفیه شده پالایشگاهی صورت توسط شرکت ایزوگام گستران در شهرک مخابرات انجام میگرد.
قیرگونی دولایه برای سرویس ها و پشت بام و سایر قسمت ها از سالیان گذشته مورد استفاده قرار میگرفت، قیر گونی یکی از بهترین عایق کاری است که میتوان به جدیت گفت ، اجرای آن تا سال ها سطح مورد نظر عایق کاری میکنند. در قیرگونی در مخابرات نیز خطرات و معایب خود را دارد.
یکی از مهم ترین معایب قیرگونی خطرناک بودن بیش از حد این عایق کاری میباشد. برای اجرای قیرگونی باید قیر کاملا آب شده باشد و در هنگام آب شدن قیر،حرارت قیر به طوری زیادی افزایش می یابد،و در حین انجام کار احتمال اسیب رسیدن به استاد کار وجود دارد. و به جدیت توصیه میشود با مشتریان خود در شهرک مخابرات از استاد کاران حرفه ای مورد استفاده قرار دهند . از معایب دیگر قیرگونی میتوان به بوی بد قیر ، احتمالا کثیف کاری زیاد و قابل اشتعال بودن عایق قیرقونی می‌باشد ، هزینه اجرای قیرگونی بیشتر از ایزوگام میباشد و بیشتر کار فرما ها خواهان استفاده از ایزوگام میباشد،ولی کارشناس های شرکت ایزوگام گستران به شما پیشنهاد میدهد که از قیرگونی برا سرویس ها استفاده شود.
عوامل شرکت با مواد اولیه مصرفی درجه یک و با افراد توانا خود کلیه خدمات قیرگونی در شهرک مخابرات را با بهترین هزینه و قیمت مناسب ارایه میکنند.برای دریافت اطلاعت و هماهنگی های لازم با شرکت ایزوگام گستران تماس بگیرید.

 

خدمات آسفالت کاری در شهرک مخابرات

آسفالت کاری یکی از بهترین کارها برا صاف کردن سطح مورد نظر میباشد که اجرای اصولی آسفالت کاری در مخابرات میتوان سالها محوطه مناسبی برای خود ایجاد کرد.از آسفالت برای کوچه ها ، خیابان ها ، محوطه ها ، حیاط ها و باغ ها و سایر قسمت ها مورد استفاده قرار میگیرد و در برخی از موارد آسفالت برای پشت بام نیز برای محافظت از هایق کاری انجام میگردد.
هزینه آسفالت کاری در شهرک مخابرات با قیمت اجرای آن و با متراژ مختلف متغیر میباشد،قیمت آسفالت کاری به اجزای هر سانت کوبش آسفالت محاسبه میشود، برای مثلا اگر هزینه هر سانت آسفالت برای هر متر ۷ هزارتومان باشد،و برای سطح آسفالت ۵ سانت اسفالت اجرا کنیم،قیمت آسفالت برای هر متر مربع ۳۵ هزارتومان خواهد بود.
عوامل و پرسنل ما به صورت کاملا رایگان در محل آسفالت کاری در شهرک مخابرات حضور میابند،و هزینه دقیق و براورد تناژ اسفالت، و قیمت زیرسازی و محوطه سازی را به شما عزیزان کاملا بازگو میکنند.و در صورتی که نیاز به برش آسفالت قدیمی باشد و یا نیاز به ترمیم اسفالت باشد را با هزینه و قیمت کمتر و کیفیت کاری بالاتر انجام میدهند.این شرکت با در اختیار داشتن ماشین آلات مورد نیاز تمامی خدمات آسفالتکاری و زیرسازی را اجرا میکنند.

جهت براورده قیمت آسفالت کاری و اجرای آسفالت محل مورد نظر با شرکت ایزوگام گستران در تماس باشید.
شماره های تماس
09128592911
09388274213

درباره شرکت ایزوگام گستران

ما اینجا هستیم تابهترین خدمات اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت را با استفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.کلیه خدمات، فروش ایزوگام، نصب ایزوگام، ترمیم ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، اجرای آسفالت، ترمیم آسفالت، زیرسازی اسفالت با پرسنل مجرب وبا بهترین قیمت در شرکت ایزوگام گستران.جهت مشاوره، برآورد هزینه اجرای ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و سفارش خدمات با ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت ایزوگام گستران

خدمات شرکت ایزوگام گستران شامل موارد زیر می باشند.

تماس با شرکت ایزوگام گستران

برای مشاوره و خرید و اجرای آسفالت،قیرگونی،ایزوگام با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

  • 09128592911
  • 09388274213

آخرین مطالب بلاگ

شماره تلفن نصاب ایزوگام - 09128592911

شماره تلفن نصاب ایزوگام -...

شرکت ایزوگام گستران ارایه دهنده خدمات ایزوگام ، قی...

ماشین الات مورد نیاز در آسفالت کاری

ماشین الات مورد نیاز در آ...

شرکت ایزوگام گستران با دارا بودن انواع ماشین الات...

پرایمر عایق کاری چیست؟

پرایمر عایق کاری چیست؟

ماده ای است کمکی که بعنوان زیر سازی برای نصب...

فواید نصب ایزوگام

فواید نصب ایزوگام

1.  عایق شدن در برابر رطوبت که سطح بام منزل ی...

تفاوت ایزوگام از نظر نوع لایه ها

تفاوت ایزوگام از نظر نوع...

ایزوگام تک لایه: بستر فقط دارای لایه پلی استر سوزن...

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام چیست ؟ ایزوگام از دو لایه تقویت کننده شامل...

روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در ان...

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواه...

تماس تلفنی